Vi som temper. NY!

Jeg tok en g- test idag, bare fordi at jeg bare hadde to dagers mensen, og er skrekkelig følsom. Sint, gråter av ingenting og har mensensmerter eller elsmerter eller ettellerannet- smerter der nede. Jeg fikk et merkelig resultat, for det kom to streker- men den andre streken var rett ved siden av kontrollstreken :/ Hvor gyldig er det da? Dette er en test som har ligget i åpnet pakke i et par mnd (jeg åpnet feil en gang jeg skulle ta el- test og siden har den ligget der i åpen pakke), kan det ha noe å si på resultatet? Det er da ikke der streken skal være :P
Hadde ikke stolt på den testen. Bilde?

Hadde ikke stolt på den testen. Bilde?

Tok ikke bilde av den, og nå er det over 14 timer siden jeg tok den, men kan prøve å se om det syns. Jeg stoler ikke på den jeg heller. Den er jo ugyldig uansett, streken er ikke der den skal, men det tenner et dumt lite håp i oss..

Tok ikke bilde av den, og nå er det over 14 timer siden jeg tok den, men kan prøve å se om det syns. Jeg stoler ikke på den jeg heller. Den er jo ugyldig uansett, streken er ikke der den skal, men det tenner et dumt lite håp i oss..
Duste test :( er så kjipt med sånne tester som gir en forhåpninger. Men du har ikke en til som du kan ta da?

Duste test :( er så kjipt med sånne tester som gir en forhåpninger. Men du har ikke en til som du kan ta da?
1371935798453.jpg

Jeg har fler, tar en til i morgen tidlig. Streken er like tykk som kontrollstreken, vet ikke om man ser det. Den ligger neste helt oppi kontrollstreken.

- Bruker appen

Ser at det nesten ikke syns på bildet. Streken var ganske tydelig i dag morges, men da på feil plass..

Merkelig ja, for ikke så snakke om frustrerende! :P Jeg tok den jo for å avkrefte og slappe mer av, ikke bli mer forvirra! But but- nothing tu du witt datt. Får vel svar i morgen. Har en digital liggende også, men den tar jeg bare dersom jeg får strek på testen :P På rette plassen!

Liker ikke sånne lure tester uansett om streken er på rett plass eller ikke . Du må legge ut bilde uansett resultat i morgen da. Jeg venter i spenning.

Jeg vet ikke om sider som tar for seg temping og alkohol nei, jeg har ikke brydd meg så mye om den delen, siden jeg altså ikke drikker.

Men tre øl er jo... vel, jo, jeg tror nok det kan bety litt?

Om den testen kan jeg bare si: Jeg ser den streken, men den er på helt feil plass, testen er negativ/ugyldig.

Lykke til med ny test, helst en som ikke tuller.

Google forteller meg dog at det er individuelt, noen får tempstigning av et glass vin eller to (jeg antar tre øl fort kommer i samme kategori?) mens andre ikke merker noe uten en skikkelig rotbløyte

Om den testen kan jeg bare si: Jeg ser den streken, men den er på helt feil plass, testen er negativ/ugyldig.

Lykke til med ny test, helst en som ikke tuller.

Ja, den er ugyldig, men at det i det hele tatt kommer noe- teit! Da liker jeg bedre blendahvite tester :P Takk skal legge ut bilde i morgen :)

- Bruker appen

Blenda hvit test idag, dpo 11 nå. Jeg vil ha 2 streker!! Min frustrasjon idag.

Prøver siden Nov 12

Her er testen, det var "bedre". Nå kan vi iallefall legge det bak oss.

1371972171912.jpg

Både mannen og jeg ser en svak skyggestrek uten farge i, men ingen farge, ingen håp

- Bruker appen

Det er helt greit, jeg har jo hatt besøk av tr og greier, var vel bare heldig og hadde en veldig kort visitt :) Har begynt å teste etter el igjen, og tempen er nede på normalen. Det var nok begynnende feber det jeg hadde de andre dagene, hadde litt feber igår. Så nå er vi back on track!! :D

Blir spennende i sommer. Å måle til fast tid virker håpløst. Ihvertfall kl 7... Blir kanskje bedre neste pp, da jeg ikke har noen dager med tidlig temping.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

I går bytta vi til sommerdyne, og i natt lå jeg omtrent å hakka tenner (frostpist :p ). Bør jeg da la være å notere ned tempen i morges? Det ble et rimelig bratt fall i kurven...:)

Tror jeg skal resten av denne tida bare la vær å tempe til tr kommer.
Tydeligvis så har ikke mongo kropp klart å hatt el, for jeg får jo ikke høyere temp. Forsov meg med 1,5 t i dag og tempen var på 36,65 . Blir så utrolig lei av denne kroppen som ikke skal klare noen ting. Enten må jeg ha ligget med kjeften åpen, eller så er denne kroppen bare til å kaste.:(

Back
Topp