Vi som temper. NY!

ja har LadyComp.. er visst 9år gammel når jeg tenker meg om.. hva heter det termometeret??
Min er snart 9år den også! Ha ha. Viser ujevne temper, merket jeg når jeg fikk nytt.
Skal sjekke opp det andre termometeret.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Min ladycomp fungerer nok ikke lenger.

Den måtte bytter batteri etter første barn fordi jeg ikke hadde fått med meg at den måtte lades opp annehver mnd når den ikke var i bruk, ellers døde batteriet. Nå har den ikke vært ladet opp (for jeg aner ikke hvor den er) på over et år. Jeg kjøpte meg et rimlig termometer av merket "babyplan" fra samme sted som jeg kjøper tester, billigetester.

Nå har jeg da endelig oppdatert grafen min med målingene fra de dagene jeg bare skrev det inn i tråden her, så får vi se hvordan det utvikler seg videre.

Den måtte bytter batteri etter første barn fordi jeg ikke hadde fått med meg at den måtte lades opp annehver mnd når den ikke var i bruk, ellers døde batteriet. Nå har den ikke vært ladet opp (for jeg aner ikke hvor den er) på over et år. Jeg kjøpte meg et rimlig termometer av merket "babyplan" fra samme sted som jeg kjøper tester, billigetester.

Nå har jeg da endelig oppdatert grafen min med målingene fra de dagene jeg bare skrev det inn i tråden her, så får vi se hvordan det utvikler seg videre.
Min LadyComp har ligget i skapet 4-5 år. Funker når strømmen står i. Kan klare seg ved korte strømbrudd også. Men kan ikke bli med på turer tror jeg. Kan være derfor den måler ujevnt.

Var tr som kom her ja :-( spottet igår, og begynte å blø idag rundt lunsj.. 4 dager over ikm.. Jaja.. Ble iallefall lengre lutealfase denne gang da, må jo se det positive i det :-P

så nå vet jeg at jeg skal ta ingenting for god fisk, uansett hvor positivt det ser ut, før jeg står der med den positive testen.. Rare kroppen!

Var tr som kom her ja :-( spottet igår, og begynte å blø idag rundt lunsj.. 4 dager over ikm.. Jaja.. Ble iallefall lengre lutealfase denne gang da, må jo se det positive i det :-P

så nå vet jeg at jeg skal ta ingenting for god fisk, uansett hvor positivt det ser ut, før jeg står der med den positive testen.. Rare kroppen!

What?! Så urettferdig :( 4 dager over ikm burde være langt over fristen for tr til å melde sin ankomst.... Det var synd :(

Uff :( dumme tanta!!

Var tr som kom her ja :-( spottet igår, og begynte å blø idag rundt lunsj.. 4 dager over ikm.. Jaja.. Ble iallefall lengre lutealfase denne gang da, må jo se det positive i det :p

Så kjedelig. Men er vanskelig å ikke være optimist, for grafene ser så fine og spennende ut. Du er slettes ikke alene om den følelsen. Og man vil jo gjerne være positiv når man sitter på sidelinjen også. Jeg prøver å være realist, og ta det positive som kommer som enda større glede. Men ikke alltid like lett, for man vil jo oppmuntre og tro det beste. Mange "bjørne-tjenester" som begås i ren optimisme her inne, og selv om jeg prøver å la være, er jeg en av dem allikevel.

ja har LadyComp.. er visst 9år gammel når jeg tenker meg om.. hva heter det termometeret??
Det termometeret som jeg kjøpte fant jeg ikke lenger. Men det heter i annonsen : Professional LCD Digital Oral Rectal Basal Thermometer. Jeg kjøpe mitt fra Kina, men nå stod det Usa. Når jeg kjøpte det, var porto inkl, nå kostet det 5kr + 20 i porto, samme pris, men annerledes fordelt.

Har hatt ferie og derfor litt varierende tempetider, men jeg har målt etter en god natts søvn før noe snakking/ aktivitet. Hvordan var dette med å justere temp i forhold til ulike tidspunkt? Vil det bedre berg-og dalbanegrafen min? :p

Har ikke helt skjønt dette. Å måle til fast tid hver morgen er greit om man legger seg til fast tid. La oss si jeg pleier å måle kl 7. Om jeg legger meg kl 21 og 02 annen hver dag, vil vel ikke det bli jevnt. Så om jeg måler kl 10, vil det spille noen rolle da hvis timer søvn er det samme? Bare lurer ....

Trur jeg er på DPO 9 idag, har så lyst til å teste :p må klare å vente... Ømme nippler meldte seg igår og innmari trøtt nå om dagene. Håpehåpe!

Har ikke helt skjønt dette. Å måle til fast tid hver morgen er greit om man legger seg til fast tid. La oss si jeg pleier å måle kl 7. Om jeg legger meg kl 21 og 02 annen hver dag, vil vel ikke det bli jevnt. Så om jeg måler kl 10, vil det spille noen rolle da hvis timer søvn er det samme? Bare lurer ....

Prøvde å lese om det men fik ikke nå konkret svar :/

snodigt.. jeg hadde ikke fått med meg det i det hele tatt.. for et elendig batteri de gidder å bruke da :P Koster ikke så mye å lage ting med litt bedre kvalitet (iallefall til den prisen)

Justere ja, 0,05 grader pr halvtime, den stiger utover morgenen nemlig. Ikke justere mer enn 1,5-2 timer, ellers blir det fort litt feil.

Jeg har målt til varierende tider. I kveld justerte jeg for tid. Se hva som skjedde!!!

Justere ja, 0,05 grader pr halvtime, den stiger utover morgenen nemlig. Ikke justere mer enn 1,5-2 timer, ellers blir det fort litt feil.

Jeg har målt til varierende tider. I kveld justerte jeg for tid. Se hva som skjedde!!!
Hva skjedde? :p Husker ikke hvordan det var før..... :p Er ofte litt spennende å endre og leke seg med grafene. Jeg hadde en måling som var usikker pga urolig søvn, men endret det slik at den ble sikker. Da blir det nok bekreftet el på meg også snart. )

3 dpo alt:D kult. Denne mnd er vår mnd for spire Sara. :D
Her har ikke el slimet gitt seg enda. Men legger inn aksjer så lenge det varer.:) så fort testen er positiv så er det til priv gyno og få crinone igjen.

3 dpo alt:D kult. Denne mnd er vår mnd for spire Sara. :D
Her har ikke el slimet gitt seg enda. Men legger inn aksjer så lenge det varer.:) så fort testen er positiv så er det til priv gyno og få crinone igjen.
Bare må spørre. Har du el slim nå etter el er over? Grunnen til at eg spørre er at eg testet ikke etter el denne måneden men sikker på at det var på lørdag pga smertene og slimet to dager før, men hadde slim/ utflod tom mandag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp