Ingen som kan hjelpe meg?Noen som kan se på gafen min? Forstår ingenting av den jeg er den lovende? Jeg trur jeg hadde el den 12, så ifølge mine beregninger er jeg på dpo 8 nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen som kan hjelpe meg?Noen som kan se på gafen min? Forstår ingenting av den jeg er den lovende? Jeg trur jeg hadde el den 12, så ifølge mine beregninger er jeg på dpo 8 nå.
Jeg synes det er vanskelig å tyde grafer når de er så "jevne". Ser ut som el var cd12 (eller dagen etter), med tanke på positiv el-test og sekret. Men ut over det, kan jeg ikke hjelpe deg.Ingen som kan hjelpe meg?
Glemt å still tbake sjer jeg, hadde ikke positiv el test :/ prøvde bare for å få ff til å gi meg en sånn rød strek men den vil ikkeJeg synes det er vanskelig å tyde grafer når de er så "jevne". Ser ut som el var cd12 (eller dagen etter), med tanke på positiv el-test og sekret. Men ut over det, kan jeg ikke hjelpe deg.
Så du har ikke testet etter el i det hele tatt?Glemt å still tbake sjer jeg, hadde ikke positiv el test :/ prøvde bare for å få ff til å gi meg en sånn rød strek men den vil ikke
Jo men blir bare sånn halveis rosa så da er den jo negativ men sekreten var jo el slim så jeg vetta f**n jeg. Er jo el strimler fra ebay så de er vell ikke til å stole på sikkertSå du har ikke testet etter el i det hele tatt?
Herregud, nå styrtblør jeg nærmest. Aldri opplevd lignende.. Spottet jo bare tidligere, og pleier som regle spotte 1 dag, blø svakn neste og litt mer etter der igjen før så å spotte igjen...
Slet litt med testen fra ebay jeg også. Når clearblue digital viste positiv, var fortsatt ebay testen negativ...... (Derfor sitter jeg nå og leter på annen type test på ebay ) Men el slim syntes jeg hørtes positivt ut. Har ikke sjekket tempehistorikk, om du har det. Om lengden på syklus osv. Er ingen ekspert selv, sitter og klør meg i hodet over egne tempinger også....Jo men blir bare sånn halveis rosa så da er den jo negativ men sekreten var jo el slim så jeg vetta f**n jeg. Er jo el strimler fra ebay så de er vell ikke til å stole på sikkert
Da er det i hvertfall ingen tvil om at tanta kom.... Dumme tante... Ellers er det vel slik av og til. Mye blod.Herregud, nå styrtblør jeg nærmest. Aldri opplevd lignende.. Spottet jo bare tidligere, og pleier som regle spotte 1 dag, blø svakt neste og litt mer etter der igjen før så å spotte igjen...
Nå går d fra pittelitt blod på papiret til helt utblødd på kort tid. Syns dett var litt ekkelt jeg..
Da får vi sitte å klø litt sammen jeg som har nettopp fått nye 50 el tester fra ebay nå spørs om jeg bare må kaste de kosta jo bare 24 kr såSlet litt med testen fra ebay jeg også. Når clearblue digital viste positiv, var fortsatt ebay testen negativ...... (Derfor sitter jeg nå og leter på annen type test på ebay ) Men el slim syntes jeg hørtes positivt ut. Har ikke sjekket tempehistorikk, om du har det. Om lengden på syklus osv. Er ingen ekspert selv, sitter og klør meg i hodet over egne tempinger også....
De gir nå en anelse om hvordan du ligger an. Må ha nye tester selv, og tenkte å bruke de i starten, og så teste med andre når el nærmet seg virkelig.Da får vi sitte å klø litt sammen jeg som har nettopp fått nye 50 el tester fra ebay nå spørs om jeg bare må kaste de kosta jo bare 24 kr så
Er de dyre på billigtester.no da?De gir nå en anelse om hvordan du ligger an. Må ha nye tester selv, og tenkte å bruke de i starten, og så teste med andre når el nærmet seg virkelig.
Ikke egentlig. I hvertall ikke om de virker.Er de dyre på billigtester.no da?
Nei absolutt ingen tvilDa er det i hvertfall ingen tvil om at tanta kom.... Dumme tante... Ellers er det vel slik av og til. Mye blod.
Ha ha. Lurer på hvilket ferie-paradis som hun lar seg friste med?Nei absolutt ingen tvil
Hun får bare bli ferdig og dra sin vei på langferie
Må bli fellesferien i juli da og utoverHa ha. Lurer på hvilket ferie-paradis som hun lar seg friste med?
Også i hawai må jo være perfekt!Må bli fellesferien i juli da og utover
ja har LadyComp.. er visst 9år gammel når jeg tenker meg om.. hva heter det termometeret??Appen som tuller mon tro....
Bestille termometer fra Kina på e-bay ja. Kostet under 30,- inkl porto. Har du også LadyComp? Eller var det appen som tullet...
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app