Vi som temper. NY!

Noen som kan se på gafen min? Forstår ingenting av den jeg :p er den lovende? Jeg trur jeg hadde el den 12, så ifølge mine beregninger er jeg på dpo 8 nå.
Ingen som kan hjelpe meg? :p

Ingen som kan hjelpe meg? :p
Jeg synes det er vanskelig å tyde grafer når de er så "jevne". Ser ut som el var cd12 (eller dagen etter), med tanke på positiv el-test og sekret. Men ut over det, kan jeg ikke hjelpe deg. :p

Jeg synes det er vanskelig å tyde grafer når de er så "jevne". Ser ut som el var cd12 (eller dagen etter), med tanke på positiv el-test og sekret. Men ut over det, kan jeg ikke hjelpe deg. :p
Glemt å still tbake sjer jeg, hadde ikke positiv el test :/ prøvde bare for å få ff til å gi meg en sånn rød strek men den vil ikke :(

Herregud, nå styrtblør jeg nærmest. Aldri opplevd lignende.. Spottet jo bare tidligere, og pleier som regle spotte 1 dag, blø svakt neste og litt mer etter der igjen før så å spotte igjen...
Nå går d fra pittelitt blod på papiret til helt utblødd på kort tid. Syns dett var litt ekkelt jeg..

Jo men blir bare sånn halveis rosa så da er den jo negativ :( men sekreten var jo el slim så jeg vetta f**n jeg. Er jo el strimler fra ebay så de er vell ikke til å stole på sikkert
Slet litt med testen fra ebay jeg også. Når clearblue digital viste positiv, var fortsatt ebay testen negativ...... (Derfor sitter jeg nå og leter på annen type test på ebay :p ) Men el slim syntes jeg hørtes positivt ut. Har ikke sjekket tempehistorikk, om du har det. Om lengden på syklus osv. Er ingen ekspert selv, sitter og klør meg i hodet over egne tempinger også.... :p

Herregud, nå styrtblør jeg nærmest. Aldri opplevd lignende.. Spottet jo bare tidligere, og pleier som regle spotte 1 dag, blø svakt neste og litt mer etter der igjen før så å spotte igjen...
Nå går d fra pittelitt blod på papiret til helt utblødd på kort tid. Syns dett var litt ekkelt jeg..
Da er det i hvertfall ingen tvil om at tanta kom.... Dumme tante... Ellers er det vel slik av og til. Mye blod.

Slet litt med testen fra ebay jeg også. Når clearblue digital viste positiv, var fortsatt ebay testen negativ...... (Derfor sitter jeg nå og leter på annen type test på ebay :p ) Men el slim syntes jeg hørtes positivt ut. Har ikke sjekket tempehistorikk, om du har det. Om lengden på syklus osv. Er ingen ekspert selv, sitter og klør meg i hodet over egne tempinger også.... :p
Da får vi sitte å klø litt sammen :p jeg som har nettopp fått nye 50 el tester fra ebay nå spørs om jeg bare må kaste de :p kosta jo bare 24 kr så

Da får vi sitte å klø litt sammen :p jeg som har nettopp fått nye 50 el tester fra ebay nå spørs om jeg bare må kaste de :p kosta jo bare 24 kr så
De gir nå en anelse om hvordan du ligger an. Må ha nye tester selv, og tenkte å bruke de i starten, og så teste med andre når el nærmet seg virkelig.

Er de dyre på billigtester.no da?
Ikke egentlig. I hvertall ikke om de virker. :D

Priser for strimler:

Antall Stk. Pris Total Frakt
7 Stk 8,43 NOK 59,00 NOK + 30,00 NOK
14 Stk 7,79 NOK 109,00 NOK + 30,00 NOK
21 Stk 7,10 NOK 149,00 NOK + 30,00 NOK
28 Stk 6,93 NOK 194,00 NOK + 15,00 NOK

Hehe ja hu kan reise verden rundt om hu vil, skal gladling betale for første klasse på fly, femstjernes hotell og a la carte all the way dersom hu holder seg borte i 9 mnd :p

Appen som tuller mon tro....
Bestille termometer fra Kina på e-bay ja. Kostet under 30,- inkl porto. Har du også LadyComp? Eller var det appen som tullet...

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
ja har LadyComp.. er visst 9år gammel når jeg tenker meg om.. hva heter det termometeret??

Back
Topp