Vi som temper. NY!

Hmm, ikke lysten?

Da får du finne på noe fristende...

Minner meg på at jeg må vekke mannen som antakelig har sovnet sammen med ungene, sånn at han kan gjøre seg ferdig med det han skal før vi skal legge oss.

Noen ganger virker temping litt stressende, da er det greit å senke skuldrene og tenke litt på hva vi egentlig driver med, hvorfor vi temper, hva vi forventer å få ut av det, hva de krever av oss, og om det er verd det. Ta evt en pause en mnd og se om det føles bedre.

for meg er det absolutt verd det å drive med tempingen, men jeg må minne seg selv på at det ikke er det jeg måler og hvordan jeg tolker det som avgjør syklusen min, det ordner kroppen selv. EL kommer når EL kommer, mensen kommer når den skal, om jeg ikke er blitt gravid. Uavhengig av hvorvidt jeg klarte tolke meg frem til rett EL fra tempingen. Når jeg klarer å slappe av omkring dette, da blir det lettere å tolke også, faktisk.

Helt enig :) Godt sagt!

Synns den er i overkant spennende selv :-P spesielt ettersom jeg ikke har fått noen utslag på noen tester enda :-/.. Men ikke noe tr enda, og første ikmdag er snart ferdig (ift ff skal ikm være idag) og er også denne jeg føler på meg at skulle ha vært rett.. Mens den derre womanlog mener ikm er først på tirsdag, så er spennende å se :-P

Jeg er sikker på at du er gravid jeg. Du ligger jevnt oppe i toppen og tempen viser ingen tegn til fall :D Knip igjen, ikke la tr slippe inn ;)

Noen ganger virker temping litt stressende, da er det greit å senke skuldrene og tenke litt på hva vi egentlig driver med, hvorfor vi temper, hva vi forventer å få ut av det, hva de krever av oss, og om det er verd det. Ta evt en pause en mnd og se om det føles bedre.

for meg er det absolutt verd det å drive med tempingen, men jeg må minne seg selv på at det ikke er det jeg måler og hvordan jeg tolker det som avgjør syklusen min, det ordner kroppen selv. EL kommer når EL kommer, mensen kommer når den skal, om jeg ikke er blitt gravid. Uavhengig av hvorvidt jeg klarte tolke meg frem til rett EL fra tempingen. Når jeg klarer å slappe av omkring dette, da blir det lettere å tolke også, faktisk.
Ja du har veldig rett i det du skriver. Er fort gjort å gå for mye inn for ting når man virkelig ønsker noe. Jeg temper for å se om jeg har EL, da jeg trodde ikke jeg hadde det overhode, og for å ha litt mer oversikt til vi skal inn til utredning :)
Regner med det blir en syklus uten temping og prøvefokus etter denne mnd pga reise, men kommer kanskje sterkere tilbake etterpå da :)

Jeg syns også det var greit å finne ut at jeg har el, siden mamma sleit med el og barne-laging, så hun var redd det samme gjelder meg.
Jeg har el :D det vet jeg både ved hjelp av temping og el- tester ;) men fortsatt ingen baby på 5 forsøk. 6 mnd igjen før jeg kontakter lege. Satser på at den sitter innen den tid :)

Jeg syns også det var greit å finne ut at jeg har el, siden mamma sleit med el og barne-laging, så hun var redd det samme gjelder meg.
Jeg har el :D det vet jeg både ved hjelp av temping og el- tester ;) men fortsatt ingen baby på 5 forsøk. 6 mnd igjen før jeg kontakter lege. Satser på at den sitter innen den tid :)

Krysser fingrene for at den gjør det :-)

Ingen spotting enda, ingen tr enda.. Pjuh ;-)

Ser ut som at tempen er på vei ned:-/ måtte ta den 1t tidligere og kaldt soverom idag, men allikevell så er vell et fall på 0,2 mye :-/...

Ikke no tr enda.. men kanskje litt mer murringer idag.. så hun kommer vell:-( jeg som hadde så god følelse denne gangen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke no tr enda.. men kanskje litt mer murringer idag.. så hun kommer vell:-( jeg som hadde så god følelse denne gangen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Får ikke opp grafen på tlf, men optimisten tenker at det kan jo bare være en dipp. Håpet er ikke over før tr er her. :p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Her holdt tempen seg lav i dag også. Har begynt å "tørke opp", så ble litt overrasket over det. Og dumme gubben med astma og bronkitt er det ikke noe fart i. :p

Får ikke opp grafen på tlf, men optimisten tenker at det kan jo bare være en dipp. Håpet er ikke over før tr er her. :p

Ikke noe tr enda.. så er jo håp/lov å håpe.. Men er ikke det beste tegnet med akkurat :-P

Dag 9 av syklusen, og el slim alt nå . sikkert pga jeg startet opp med dong quai med damiana igjen.

Dag 9 av syklusen, og el slim alt nå . sikkert pga jeg startet opp med dong quai med damiana igjen.

Hva er det? Hva hjelper det for? :-)

Ser ut som jeg spotter svakt nå :-( så da var det nok ikke noe spire denne gang :-(

Back
Topp