Vi som temper. NY!

Ja :) deg jeg mente. Hmmm... Hadde vært lettere å finne el på denne syklusen hvis du testa med pinne også.

Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med å finne ut når du hadde el... Sorry... den var vanskelig den der.
Neei skjønner godt det, syns d er forvirrende selv ;) Håper noen andre har meniger om det :)
Kanskje jeg må prøve el tester igjen etter ferien da :)

Neei skjønner godt det, syns d er forvirrende selv ;) Håper noen andre har meniger om det :)
Kanskje jeg må prøve el tester igjen etter ferien da :)

For meg ser det ut som det er dag 18. Og ay du denne gangen kan forvente 30/31 dagersdykluss.. synns ike den ved 11 stemmer helt..og har det vært den. Så skulle du haha hatt mens allerede på dag 22/23..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

For meg ser det ut som det er dag 18. Og ay du denne gangen kan forvente 30/31 dagersdykluss.. synns ike den ved 11 stemmer helt..og har det vært den. Så skulle du haha hatt mens allerede på dag 22/23..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jaa mens eller at d kanskje er noe på gang ;) lovt å håpe :)

Takk for svar dere. Syns d er vanskelig når det er så lite tydelig :)
Virker som FF også er forvirra, da det har endret seg ett par ganger gjennom syklusen når den mener jeg har EL :)

Enig!! :)

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Astroem. Grafen din er veldig spennende å følge med på om dagen :)

Synns den er i overkant spennende selv :-P spesielt ettersom jeg ikke har fått noen utslag på noen tester enda :-/.. Men ikke noe tr enda, og første ikmdag er snart ferdig (ift ff skal ikm være idag) og er også denne jeg føler på meg at skulle ha vært rett.. Mens den derre womanlog mener ikm er først på tirsdag, så er spennende å se :-P

Hei dere :)

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere som har litt mer greie på dette enn meg :p
Bruker 3 forskjellige charting program, ett av dem er FF. Gjør det rett og slett for å finne ut hvem av dem jeg liker best å bruke.
Nå har FF markert mulig EL på syklusdag 18 (med kremete sekret) og de andre to har markert EL på dag 11 (med sticky sekret, skal sies at jeg observerte no som jeg er usikker på om kan ha være el sekret, men slo det ifra meg da jeg tenkte d måtte være rester etter sperm)

Legger ved bilder. Det ene med EL dag 11 (endret sekret til eggløsningslim for å få FF til å endre eggløsningsdag samt streke opp coverline)
Og den andre med EL dag 18.

Hvem syns dere er mest realistisk å tenke at jeg har hatt EL?

Tenker selv at om jeg hadde EL dag 18 syns jeg d er for mange temper over coverline før EL og også en temp under coverline etter EL.

Blir kjempeglad for tilbakemelding :)Vis vedlegget 18853
Vis vedlegget 18854
Ikke vet jeg, men jeg tenker at el var så sent som dag 21.... Hovedsaklig fordi tempen hadde ganske høyt hopp. Ville uansett regnet ikm til siste mulige el dag. Da slipper du stresset med å vente på evt tante som kanskje skal komme....

Den er nå uansett veldig spennende!

Det siste var til astroem, nå om Joyfull sin:

Dag 20, ikke 21 i så fall mammelammen. El er siste dagen før tempen stiger.

Og jeg kan muligens være enig i den tolkningen.
Alternativt kan det være en trifasisk kurve fra dag 20.

Det hadde vært interessant å vite: Du temper til samme tid, ikke avvikende tidspunkt på noe vis?
Mer utfyllende registrering av sekret er å anbefale.
Ingenting spesielt med tempingen dag 20 som forklarer at den droppet ned igjen der?

Mammelammen:
Jaa du har helt rett i at jeg ikke bør stresse med når tanta kommer. Har de siste par dagene hatt mensmurringer og følt tanta komme, nesten litt sånn rennende følelse, uten at d skjer no. Tror d er det som gjør meg litt småstressa ;)

Sara:
Har ingen forklaring til dippen, tester nøyaktig kl 07.00 hver morgen, har temperaturmålern liggende under puta, og største bevelgelsen jeg gjør er å snu hodet, samt strekke fram hånda. :p
Det er selvsagt en mulighet at jeg har vært så i svime at jeg ikke har holdt tempen godt nok ned mot huden under tunga, ikke holdt munnen godt nok igjen, eller at målern var kald pga trekk fra vindu. Men det blir bare gjetting.
Kanskje lurt å dobbeltmåle ved sånne avvikende temperaturer? Har gjort d ett par ganger men den dagen gjorde jeg d altså ikke.

Syns det ser litt trifasisk ut om det er EL dag 11, forutenom tempen dag 20, er d det du mener Sara?

Har prøvd å discharge tempen den 20. Ser det bedre ut da?

Når det kommer til sekret så prøver jeg men syns aldri jeg får noe tydelig EL sekret. Syns det var noe strekbart rundt dag 10-12 men det var ikke veeeldig strekkbart og avslo det dermed som rester etter sperm. Hadde ganske hyppig sex den tida så :p

Nå minner du meg veldig om meg selv i begynnelsen av forrige tråd...

Tar vekk den målingen, ser det bedre ut da? Legger til litt sekret sånn, kanskje? Hvordan ser det ut da?

Jeg har gjort det selv, og vet hvor slitsomt det er. Prøv å senke skuldrene og trekk pusten. Hadde du el dag 11 skulle du hatt mens eller postiv test nå, skulle du ikke? Da er dag 18 eller 20 mer trolig. Ikke ta bort dag 20, den hører med. I løpet av uka tipper jeg du har svaret.

Blir ikke klok jeg heller, fortsatt høy temp, og alle "symptomer"... Negativ test..

ift ff er jeg e n dag over ikm, men kan være at ikm er først imorgen, så må nok bare vente å se :-P

Nå minner du meg veldig om meg selv i begynnelsen av forrige tråd...

Tar vekk den målingen, ser det bedre ut da? Legger til litt sekret sånn, kanskje? Hvordan ser det ut da?

Jeg har gjort det selv, og vet hvor slitsomt det er. Prøv å senke skuldrene og trekk pusten. Hadde du el dag 11 skulle du hatt mens eller postiv test nå, skulle du ikke? Da er dag 18 eller 20 mer trolig. Ikke ta bort dag 20, den hører med. I løpet av uka tipper jeg du har svaret.
Hehe :) Hadde forventet TR denne helgen dersom det hadde vært EL dag 11 ja :) Så må nok bare innfinne meg med at jeg antagelig hadde EL 18 eller 20 ja..
Jeg trodde temping skulle gi meg litt mer svar jeg, men er jo bare mer forvirra med den tempinga :p
Spørs om jeg dropper det fra neste pp. :)

Hehe :) Hadde forventet TR denne helgen dersom det hadde vært EL dag 11 ja :) Så må nok bare innfinne meg med at jeg antagelig hadde EL 18 eller 20 ja..
Jeg trodde temping skulle gi meg litt mer svar jeg, men er jo bare mer forvirra med den tempinga :p
Spørs om jeg dropper det fra neste pp. :)
Kan noen ganger være mer stressende. Men samtidig, nå vet du at du muligens hadde el senere, og at det er mulig ikm kommer senere. Hadde du ikke tempet, hadde du bare ventet på ikm uten å vite noe som helst. :p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Noen ganger virker temping litt stressende, da er det greit å senke skuldrene og tenke litt på hva vi egentlig driver med, hvorfor vi temper, hva vi forventer å få ut av det, hva de krever av oss, og om det er verd det. Ta evt en pause en mnd og se om det føles bedre.

for meg er det absolutt verd det å drive med tempingen, men jeg må minne seg selv på at det ikke er det jeg måler og hvordan jeg tolker det som avgjør syklusen min, det ordner kroppen selv. EL kommer når EL kommer, mensen kommer når den skal, om jeg ikke er blitt gravid. Uavhengig av hvorvidt jeg klarte tolke meg frem til rett EL fra tempingen. Når jeg klarer å slappe av omkring dette, da blir det lettere å tolke også, faktisk.

Blir ikke klok jeg heller, fortsatt høy temp, og alle "symptomer"... Negativ test..

ift ff er jeg e n dag over ikm, men kan være at ikm er først imorgen, så må nok bare vente å se :p

Nå må du se å teste positivt!! Du har jo hatt så jevn stigning!!

Må bare få det ut, men blir så frustrert! Ikke på kroppen min, for selv om el er 3-4 dager forsinket nå. Men eggstokkenen storvibrerer for 3'dje dag nå, og gubben er dårlig form og IKKE lysten. AAAAAAAA! :cussing Aksjene som ble lagt inn for ei uke siden, kan jeg jo bare glemme. Håpe, håpe det blir noe på a mor i kveld!

Må bare få det ut, men blir så frustrert! Ikke på kroppen min, for selv om el er 3-4 dager forsinket nå. Men eggstokkenen storvibrerer for 3'dje dag nå, og gubben er dårlig form og IKKE lysten. AAAAAAAA! :cussing Aksjene som ble lagt inn for ei uke siden, kan jeg jo bare glemme. Håpe, håpe det blir noe på a mor i kveld!

Du er så skjønn! Vi håper det blir no på a mor vi også!

Back
Topp