Vi som temper. NY!

Da kaster vi oss på pp 6. Skal ikke legge skjul på at jeg begynner å bli lei, men det er ikke noe jeg får gjort noe med :)

Da kaster vi oss på pp 6. Skal ikke legge skjul på at jeg begynner å bli lei, men det er ikke noe jeg får gjort noe med :)

Pp6 kommer til å funke for deg :) om min tr kommer på mandag så blir jeg med på runde pp6 selv. Vet så inderlig godt hvor trist det er hver gang man starter på nytt. Håper og tror at alle gode ting er 6 for deg :)

Jeg skal stå opp en halvtime tidligere i norgen enn normalt, har det så mye betydning på tempen? :)

Man blir lei. Og så gleder man seg. Og så er man litt lei og oppgitt. Og så er man på med nytt friskt mot. :p

Ånei... Trodde det var noe på gang nå, men i dag sank tempen min til 36,4... 11dpo, det kan virke som mensen er i anmars :(
ImageUploadedByBV Forum1371201218.640548.jpg

Håper det. Trodde dippen var 7dpo, men kanskje man kan ha 2 dipp?
Jeg blir gal av dette her! :O

Den bøør holde seg over coverline altså. Vil ha baby....

Reiste bort i dag, sku huske å ta med meg tempen.. Men neida den måtte jeg glemme så nå blir der ikke tempet før mandag :/ håper tempen min er høy framover!

Har flyttet på temperaturene mine. Nye termometert måler jevnere. Legger ved (dårlige) bilder, så ser dere forskjellen. Målt med 3-5 min mellomrom.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1371248123792.jpg
    1371248123792.jpg
    92,7 KB · Visninger: 78
Har flyttet på temperaturene mine. Nye termometert måler jevnere. Legger ved (dårlige) bilder, så ser dere forskjellen. Målt med 3-5 min mellomrom.

Og her er den gamle...

Vedlegg

• 1371248227891.jpg
    1371248227891.jpg
    112,3 KB · Visninger: 69
Og her er den gamle...

Oi! Så stor forskjell! Hvor gammelt var det gamle termometeret? Og hvor kjøpte du det nye?

Det var rimelig stor forskjell ja!

- Sendt fra appen -

Oi! Så stor forskjell! Hvor gammelt var det gamle termometeret? Og hvor kjøpte du det nye?
Det gamle er LadyComp. En dyr sak, som er 8-9 år gammel. Burde nok vært inne til service. Om ikke spiren sitter snart, blir den nok sendt inn. Kan være den må pensjoneres.... Har ligget noen år. Koster noen tusen ny.
Det nye termometeret kjøpt fra Kina via Ebay. 25,- kr inkl porto. Spennende å se hvor lenge det varer. ....
Tenkte å dobbeltmåle ei stund til.
Så lenge man måler med samme termometeret hele pp.

Tempen stiger, jeg er kvalm og vondt i puppa og magen ++... Men negativ test:-P
fortsatt tidlig da(10-12dpo) men allikavell:-P...

mister litt forhåpninger:-P

Tempen stiger, jeg er kvalm og vondt i puppa og magen ++... Men negativ test:-P
fortsatt tidlig da(10-12dpo) men allikavell:-P...

mister litt forhåpninger:-P

Jeg har trua på deg jeg :D

- Bruker appen

Hurra! Tempen steg igjen i dag, 12 dpo :D lover det bra? Jeg er ikke like kvalm som jeg har vært de siste dagene, men puppa er ømme og jeg har mens-smerter. Neg. grav. test i dag tidlig, men fortsatt føler jeg sjansen er der :)

Back
Topp