Da kaster vi oss på pp 6. Skal ikke legge skjul på at jeg begynner å bli lei, men det er ikke noe jeg får gjort noe med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kaster vi oss på pp 6. Skal ikke legge skjul på at jeg begynner å bli lei, men det er ikke noe jeg får gjort noe med
Man blir lei. Og så gleder man seg. Og så er man litt lei og oppgitt. Og så er man på med nytt friskt mot.Da kaster vi oss på pp 6. Skal ikke legge skjul på at jeg begynner å bli lei, men det er ikke noe jeg får gjort noe med
En halvtimes slingringsmon har vi.Jeg skal stå opp en halvtime tidligere i norgen enn normalt, har det så mye betydning på tempen?
Takk for svarEn halvtimes slingringsmon har vi.
Ånei... Trodde det var noe på gang nå, men i dag sank tempen min til 36,4... 11dpo, det kan virke som mensen er i anmars
Vis vedlegget 18564
Optimist i dag. Kanskje det er en 11 dpo dipp bare. Kan være realistisk om et par dager.Ånei... Trodde det var noe på gang nå, men i dag sank tempen min til 36,4... 11dpo, det kan virke som mensen er i anmars
Vis vedlegget 18564
Og her er den gamle...Har flyttet på temperaturene mine. Nye termometert måler jevnere. Legger ved (dårlige) bilder, så ser dere forskjellen. Målt med 3-5 min mellomrom.
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Og her er den gamle...
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Det gamle er LadyComp. En dyr sak, som er 8-9 år gammel. Burde nok vært inne til service. Om ikke spiren sitter snart, blir den nok sendt inn. Kan være den må pensjoneres.... Har ligget noen år. Koster noen tusen ny.Oi! Så stor forskjell! Hvor gammelt var det gamle termometeret? Og hvor kjøpte du det nye?
Tempen stiger, jeg er kvalm og vondt i puppa og magen ++... Men negativ test
fortsatt tidlig da(10-12dpo) men allikavell...
mister litt forhåpninger