Vi som temper. NY!

Uff denne tempe prøve ppen har ikke gåttsom planlagt :( vært skikkelig uflink for å si det sånn :P menmen får vel bare legge det til en vane å tempe hver morgen så kommer dt vel kanskje :)

App<3

No har æ et spm igjen :p
Tok 2 EL tester samtidlig nå bare for å se, men begge ble svak rosa. Men når jeg sjekker sekret så er det el slim sånn som henger sammen når jeg drar fingrene fra hverandre. Også sank tempen litt idag, har jeg da EL idag? :D

No har æ et spm igjen :p
Tok 2 EL tester samtidlig nå bare for å se, men begge ble svak rosa. Men når jeg sjekker sekret så er det el slim sånn som henger sammen når jeg drar fingrene fra hverandre. Også sank tempen litt idag, har jeg da EL idag? :D

Jeg er ikke sikker på hvordan sekretet kommer og går, men det høres iallefall lovende ut! jeg ville hoppa i høyet med mannen idag! :D

Okei. Muligens tidenes dummeste spørsmål. Måler man med vanlig febertermometer i rumpa?
Ser at det anbefales å bruke et med to desimaler, og at iallefall noen gjør det i munnen. Men - de vi har hjemme er alle brukt i rumpa, så vil jo ikke ta det i munnen :p

Okei. Muligens tidenes dummeste spørsmål. Måler man med vanlig febertermometer i rumpa?
Ser at det anbefales å bruke et med to desimaler, og at iallefall noen gjør det i munnen. Men - de vi har hjemme er alle brukt i rumpa, så vil jo ikke ta det i munnen :p

Jeg temper under tunga :) Vet ikke hva som er riktig, men det funker for meg

Jeg temper under tunga :) Vet ikke hva som er riktig, men det funker for meg

Jeg tror ikke det er så nøye med selve temperaturen, ( f.eks. Om det ligger rundt er 36 eller 36,5) men det er stigningene/fallene i temperaturen som er viktig, det er slik man ser om man har EL ol... Er kun for å se om man har feber eller er nedkjølt at selve temperaturen er viktig ;-)

Jeg tror ikke det er så nøye med selve temperaturen, ( f.eks. Om det ligger rundt er 36 eller 36,5) men det er stigningene/fallene i temperaturen som er viktig, det er slik man ser om man har EL ol... Er kun for å se om man har feber eller er nedkjølt at selve temperaturen er viktig ;-)
Ok, da får jeg måle der sola ikke skinner :p

Jeg spotter.. Jeg spotter aldri.. Men tr er vel på tur inn..

Veit ;) Men jeg har ikke lyst å putte den tingen oppi rompa... Temp-stigningen synes på tempen under tunga også.

Måle under tunga med basaltermometer er vanligst.

Altså et nytt, ment for slik temping, ikke det som er brukt andre steder av hele familien.

Måle under tunga med basaltermometer er vanligst.

Altså et nytt, ment for slik temping, ikke det som er brukt andre steder av hele familien.
Ok. Men vil det ikke gjøre samme nytta i det hele tatt? Altså, kan jeg bare blåse i å gjøre det om det er måten jeg skal gjøre det på?

Ok. Men vil det ikke gjøre samme nytta i det hele tatt? Altså, kan jeg bare blåse i å gjøre det om det er måten jeg skal gjøre det på?

Har ikke no eå si hvor og hvordan du måler, men du trenger et termometer som måler med 2 desimaler, er stor forskjell på f.eks 36.40 og 36.49 ;-)

det du må gjøre er å loggføre tempen og se når det stiger og holder seg høyere, det viser at el har vært :-)

Har ikke no eå si hvor og hvordan du måler, men du trenger et termometer som måler med 2 desimaler, er stor forskjell på f.eks 36.40 og 36.49 ;-)

det du må gjøre er å loggføre tempen og se når det stiger og holder seg høyere, det viser at el har vært :-)
Ok :) Da får jeg bare bruke det jeg har hjemme. Husker ikke om det har to desimaler, men det ser jeg når jeg kommer hjem. Får prøve det en PP, også kjøper jeg heller nytt hvis det ikke er to desimaler og det ikke ser ol ut.

Tusen takk for svar jenter :)

36,18 kl 5.45

I dag tror jeg det skal være mulig å aktivere ff-kontoen min, da kan jeg begynne å føre der, heller enn her.

Da ser d ut som d var EL igår, fikk lagt inn aksjer igår og for 3 dager siden, så nå må vi bare vente å se :p

Sykt barn så her er det ikke blitt mye måling de siste to dagene. . Men er jo ikke stress ennå,fortsatt mensen .

Back
Topp