Vi som temper. NY!

6-8 dpo og ff sier det er 45% sjengs for graviditet, lovende eller ikke lovende? :p

Jeg er 15 dpo og har 48 poeng :P Så joda, mer lovende enn meg!

Idag har vært kjempe kvalm og svimmel. Hodepine også såklart, migrene hører jo med tr, men hverken hun eller migrena dukker opp. Ikke at jeg klager. Men nå syns jeg at jeg kan få enten positiv test eller tr..

Jeg er 15 dpo og har 48 poeng :P Så joda, mer lovende enn meg!

Idag har vært kjempe kvalm og svimmel. Hodepine også såklart, migrene hører jo med tr, men hverken hun eller migrena dukker opp. Ikke at jeg klager. Men nå syns jeg at jeg kan få enten positiv test eller tr..
Ikke for å være pessimist, men kan tenkes el var forsinket....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Ikke for å være pessimist, men kan tenkes el var forsinket....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Tenker du på dippen der? Hadde håpet det var en festedip :P Kanskje det er el...

ja det jeg også tenker, men hva av mer info burde du hatt mener du?:)
Har du tempet noe mer enn disse målingene du har lagt ut? Altså da mener jeg dagene før. Eggløsning finner sted den siste dagen med lav temp.
Vi som temper, temper jo hverdag igjennom hele syklusen. Ikke lett å si når eggløsningen din har vært med så lite info :/

Dere som har vært gravide med kvalme før. Hvordan kvalm blir man? Sånn gulpekvalm fra øverste delen av magen, eller sånn uggenkvalm som liksom sitter dypt nede i magen?
Jeg har gulpa masse i dag, med spysmak i munn. Pleier ikke det. Men er ikke sånn dypt kvalm liksom.

Dere som har vært gravide med kvalme før. Hvordan kvalm blir man? Sånn gulpekvalm fra øverste delen av magen, eller sånn uggenkvalm som liksom sitter dypt nede i magen?
Jeg har gulpa masse i dag, med spysmak i munn. Pleier ikke det. Men er ikke sånn dypt kvalm liksom.
Uggen langt nedi magen kvalm

Vi temper daglig, og registrerer helst også sekret, det gjør det litt lettere å se, også er det lettere ettersom dagene går, særlig ettersom du hadde en sånn "opp, ned, oppigjen" så er det lettere å se etter enda et par målinger om det ar den første eller andre stigningen som var EL, spesielt med såpass uspesifikk som "var 37 hele uka" for 37,00 7 dager på rad er en veldig uvanlig situasjon, mildt sagt.

Detaljer om hvor og når og hvordan du måler hadde også hjulpet, all den tid du egentlig har veldig høy temp, generelt sett.

Back
Topp