6-8 dpo og ff sier det er 45% sjengs for graviditet, lovende eller ikke lovende?
Mer lovende enn min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6-8 dpo og ff sier det er 45% sjengs for graviditet, lovende eller ikke lovende?
Virker lovende det.6-8 dpo og ff sier det er 45% sjengs for graviditet, lovende eller ikke lovende?
Men heller ingen tante.....
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Hvor finner du den infon på FF? Finner det ikke jeg6-8 dpo og ff sier det er 45% sjengs for graviditet, lovende eller ikke lovende?
Hvor finner du den infon på FF? Finner det ikke jeg
Ikke for å være pessimist, men kan tenkes el var forsinket....Jeg er 15 dpo og har 48 poeng Så joda, mer lovende enn meg!
Idag har vært kjempe kvalm og svimmel. Hodepine også såklart, migrene hører jo med tr, men hverken hun eller migrena dukker opp. Ikke at jeg klager. Men nå syns jeg at jeg kan få enten positiv test eller tr..
Har det, men må jeg på pcn da?Du må ha vip-konto for å finne det, ligger på forsida.
Ikke for å være pessimist, men kan tenkes el var forsinket....
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Har det, men må jeg på pcn da?
Okei, takk for svarJa, det må du, enten på pc eller på "full site" det kommer ikke på appen
Selvsagt håper vi det er festedip!Tenker du på dippen der? Hadde håpet det var en festedip Kanskje det er el...
Ja, det må du, enten på pc eller på "full site" det kommer ikke på appen
Joo.. Viser på appen også. Du må trykke more og velge pregnancy setup
Har du tempet noe mer enn disse målingene du har lagt ut? Altså da mener jeg dagene før. Eggløsning finner sted den siste dagen med lav temp.ja det jeg også tenker, men hva av mer info burde du hatt mener du?
Uggen langt nedi magen kvalmDere som har vært gravide med kvalme før. Hvordan kvalm blir man? Sånn gulpekvalm fra øverste delen av magen, eller sånn uggenkvalm som liksom sitter dypt nede i magen?
Jeg har gulpa masse i dag, med spysmak i munn. Pleier ikke det. Men er ikke sånn dypt kvalm liksom.