Uggen langt nedi magen kvalm
Å...
Håper jeg blir mere kvalm da. På en måte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uggen langt nedi magen kvalm
Men sen kvalmen kom senere da. Fra uke 5 6 rundt der. Også taklet jeg ikke lukter. Så måtte jeg spise før jeg ble kvalm.Å...
Håper jeg blir mere kvalm da. På en måte.
Signerer den. Snart 9år siden sist, og husker det enda....Uggen langt nedi magen kvalm
Men sen kvalmen kom senere da. Fra uke 5 6 rundt der. Også taklet jeg ikke lukter. Så måtte jeg spise før jeg ble kvalm.
Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og se hvordan dette utvikler seg.
Det er en spennende tid med mye symptomjakt nå før ikm, 9dpo
Njaa vet ikke helt hva jeg tenker. Bruker ett anna program i tillegg til FF, og der sto det: "No obvious thermal shift found. Your chart does not appear to be biphasic." Da tenkte jeg det måtte bety at det ikke har vært nok markant stigning eller no.. Men om tempen min fortsetter å holde seg høy etter idag er det vel trifasisk? Er det ikke to tydelige nivå fra før av da? Må jo være noe når FF har antydet EL? Er så usikker på om jeg kan stole på at d stemmer. I såfall var EL ca 1 uke før normalen...Trifasisk du mener? 3 høye målinger etter hverandre. Troor jeg.
Kan du ikke legge det inn i FF da? Lettere å tolke da, og om FF finner d sannsynlig så tegnes d jo opp når EL erOk da prøver jeg på mer detaljert
mensen ferdig på onsdag.
torsdag: 36.7
fredag: 36.6
lørdag:36.7
søndag:36.7
mandag:37.0
tirsdag:37.0 slim
Onsdag:37.0slim
torsdag:37.0slim
fredag:37.0slim
lørdag:37.4 slim
søndag:37.2 siste slim dag
mandag:37. 5
tirsdag:37.5
måler hver morgen før jeg står opp.
Ok da prøver jeg på mer detaljert
mensen ferdig på onsdag.
torsdag: 36.7
fredag: 36.6
lørdag:36.7
søndag:36.7
mandag:37.0
tirsdag:37.0 slim
Onsdag:37.0slim
torsdag:37.0slim
fredag:37.0slim
lørdag:37.4 slim
søndag:37.2 siste slim dag
mandag:37. 5
tirsdag:37.5
måler hver morgen før jeg står opp.
hvor finner jeg ff ?
Prøvde på noe tidligere, men syntes det var vanskelig
Også kan du lese en del om tempingen på siden dems. Tempe skole eller hva de kaller detwww.fertilityfriend.com. Det finnes også som app, det er den jeg bruker
Det er litt vanskelig og mye å sette seg inn i med en gang, men hvis du går inn for det så blir det en enorm hjelp for deg etterhvert
Å kjære vene da jente! Så spennende!! hvor mange Dpo er du på "gamle" el'n?Hm når jeg flytta el så gikk jeg fra 49 pts til 64 pts Kanskje jeg har ikm på lørdag istedet...? Blir sprø jeg! Helt fiksert! Skal prøve å ikke teste i morgen. Enten er det for tidlig eller så kommer mensen, og er jeg gravid så finner jeg nok ut det før eller senere
Å kjære vene da jente! Så spennende!! hvor mange Dpo er du på "gamle" el'n?