Vi som temper. NY!

Jeg SKAL jo igang med temping igjen.

Jeg satte FF kontoen min på pause siden jeg var gravid, og den må visst være det i minst 15 dager, den har vært det i 13 dager nå, så til helga reaktiverer jeg den.

Jeg prøver likevel å komme igang med tempingen igjen, men kroppen min eller hodet mitt, et eller annet vil visst ikke, jeg husker det i alle fall ikke, selv om termometeret fortsatt ligger under puta og venter på meg.

Dersom jeg husker det i morgen skriver jeg sikkert et innlegg her med tempen når jeg har målt, så gjør jeg det daglig til jeg har reaktivert den kontoen, så har jeg det som huskelapp til å legge inn.

Negativ, negativ, negativ!!! Syns jeg skimter noe men det er bare ønsketenkning, for det kommer ikke noe på bildene jeg tok (og sletta) og heller ikke når jeg lyser med lykt på :p Bah.. Ikm i morgen *krysser alt jeg har*
Grafen ser så fin ut jo! Ååååå, spennende! Håpe, håpe, håpe!

Noen med erfaring med Lady-Comp? Driver med dobbelmålig om dagen. Både med den og vanlig termometer. Ser at det vanlig termometeret har jevnere temperaturer. Lady-Compen min er ca 8 år gammel nå, men med tanke på hvor dyr den er, skulle den da søren meg være nøyaktig mener jeg. Skal måle med den ut denne pp, og må jeg over på ny pp, tror jeg kanskje jeg bruker LC som back-up.....

Grafen ser så fin ut jo! Ååååå, spennende! Håpe, håpe, håpe!

Takk :) Jeg har fryktelig lyst til at det skal gå nå. Men menssmertene har meldt seg sammen med alle de vanlige symptomene; vondt i hofta og hodet.. :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Denne på her kunne ikke begynt verre. Først mens som ikke var ønsket i det hele tatt, så kommer menssmerter som heller ikke er ønsket. Men så topper vi det hele med å knekke en tann. Og en fortann. Så nå flyr jeg rundt tannløs og sexy :p

Negativ test

- Sendt fra appen -

Denne på her kunne ikke begynt verre. Først mens som ikke var ønsket i det hele tatt, så kommer menssmerter som heller ikke er ønsket. Men så topper vi det hele med å knekke en tann. Og en fortann. Så nå flyr jeg rundt tannløs og sexy :p
Nei og nei! Au! Så kjedelig!! De er heldigvis flinke til å fikse sånt nå!

- Sendt fra appen -

Huff. Synes jeg ser det. :p He he. Må nesten le litt... Men høres ikke morsomt ut i hele tatt....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Forøvrig 1 hel grad forskjell på målingene mine..... Åpent vindu om natten, og tror kanskje det er derfor LadyComp ikke henger med. Hjelper ikke varme opp under andre del av tunga heller. Tror jeg bytter på hoved-termometer allerede nå. Flytter tallene/målingene.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Hørtes ikke noe morro ut nei :-/

Hurra! Tempen min økte drastisk i dag (8dpo) etter ett stort fall i går. (Fra 36,4 til 36,8) Kan det være en feste-dip?

Jeg har vært negativ fram til nå siden jeg nesten ikke fikk lagt inn aksjer i dag, og sliter med å finne el i grafen min. Men både i går og i dag har jeg hatt ømme pupper, og i tillegg i dag føler jeg overgangsalderen har tatt meg med hete-tokter. Jeg er egentlig en frysepinn! :D yay!!!

FF sier det er 30% sjans for at jeg er gravid i dag :)

Hurra! Tempen min økte drastisk i dag (8dpo) etter ett stort fall i går. (Fra 36,4 til 36,8) Kan det være en feste-dip?

Jeg har vært negativ fram til nå siden jeg nesten ikke fikk lagt inn aksjer i dag, og sliter med å finne el i grafen min. Men både i går og i dag har jeg hatt ømme pupper, og i tillegg i dag føler jeg overgangsalderen har tatt meg med hete-tokter. Jeg er egentlig en frysepinn! :D yay!!!

FF sier det er 30% sjans for at jeg er gravid i dag :)

Jeg synes det høres positivt ut :D

6-8 dpo og ff sier det er 45% sjengs for graviditet, lovende eller ikke lovende? :-P

Back
Topp