Vi som temper. NY!

Da sjer d ut som at æ endelig kanskje ska ha eggløsning etter pilleslutt :) sekret er watery no :D spent på el testan framover.

Da sjer d ut som at æ endelig kanskje ska ha eggløsning etter pilleslutt :) sekret er watery no :D spent på el testan framover.

Da kommer det sikkert herlig el slim etter hvert også ;-) hehe..

Drittform idag :-/

trøtt, kvalm og vondt i magen.. Bajs!

(Takkler det lett OM det viser seg at jeg får positiv test til helga, men liker det IKKE om tr kommer på mandag)...

Tusen takk;) Tror jeg er 3+6 i dag. Tar ikm 14 dpo istede ;)

Har egentlig 29 dagers syklus, men denne gang kom EL på dag 12 istedenfor dag 14-16 som den pleier. Dermed må jeg gå ut ifra at ikm er 14 dpo ;)

Ååh, har det skjedd med deg før?
Spesielt kanskje, men så lenge det betyr at du er gravid så er d jo kjeempe bra :D

Her skjedde det samme denne syklusen nemlig,. Ut ifra FF værtfall. Vanligvis har jeg 29 dager syklus, men nå ser d ut for at jeg har hatt EL på dag 11, så da får jeg ikm nesten en uke før vanlig tid. Skjønner ikk no jeg :p Hatt 29 og 33 dagers sykluser siste året.
Var hos kirurgisk healer for noen uker sidn, lurer på om det kan ha en sammenheng :)

Ååh, har det skjedd med deg før?
Spesielt kanskje, men så lenge det betyr at du er gravid så er d jo kjeempe bra :D

Her skjedde det samme denne syklusen nemlig,. Ut ifra FF værtfall. Vanligvis har jeg 29 dager syklus, men nå ser d ut for at jeg har hatt EL på dag 11, så da får jeg ikm nesten en uke før vanlig tid. Skjønner ikk no jeg :p Hatt 29 og 33 dagers sykluser siste året.
Var hos kirurgisk healer for noen uker sidn, lurer på om det kan ha en sammenheng :)

Det har skjedd at jeg har fått tidlig el innimellom. Men gjennomsnittsmessig får jeg el på dag 14! Men who cares? Jeg er graviiiid :D:D:D

Herlig med kortere syklus, skal krysse fingrene for deg! ;)

Det har skjedd at jeg har fått tidlig el innimellom. Men gjennomsnittsmessig får jeg el på dag 14! Men who cares? Jeg er graviiiid :D:D:D

Herlig med kortere syklus, skal krysse fingrene for deg! ;)
Jaa må jo være veldig greit, da er det kortere ventetid mellom hver sjangse :p
Tusen takk for det :) Hadde en feeling på at februar kunne være vår mnd, men forrige syklus fikk jeg mensen og tenkte ikke mer over d.. Meen rekker jo ends februar dersom vi er veldig heldig :p

Negativ, negativ, negativ!!! Syns jeg skimter noe men det er bare ønsketenkning, for det kommer ikke noe på bildene jeg tok (og sletta) og heller ikke når jeg lyser med lykt på :P Bah.. Ikm i morgen *krysser alt jeg har*

Da ble man kastet inn i en ny pp:p denne pp skal jeg bli gravid.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Da ble man kastet inn i en ny pp:p denne pp skal jeg bli gravid.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Æsj, nei jeg var helt sikker på at det var din tur nå!

Trenger litt hjelp fra dere tempere:)
tempen har vært på 37 hele uka etter mensen.
Lørdag var den 37.4
søndag 37.2
mandag 37.5
når hadde jeg EL da tror dere?

Sånn uten videre info kan det jo se ut som fredag, men det er vanskelig å si utfra så lite info, tenker jeg.

Back
Topp