¤Mum Loves Her Baby¤
Nr. 2 ventes i Februar <3
Den holdt seg høy forrige mnd og,og holdt seg høy til jeg var ferdig med mensen :S så den er en luring
Kjedelig med luregrafer!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den holdt seg høy forrige mnd og,og holdt seg høy til jeg var ferdig med mensen :S så den er en luring
Bilde nr to synes jeg at jeg ser en svaaaak strek men ser ikke om det er skygge lr rosa. Håper den er rosa
Bilde nr to synes jeg at jeg ser en svaaaak strek men ser ikke om det er skygge lr rosa. Håper den er rosa
Ser strek på begge. Krysser fingre
Kjedelig med luregrafer!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jøsses, rare grafen! Har trua på deg denne gangen jeg
ja jeg og synes det er rart :S skal jo ikke være sånn. men forrige mnd testet jeg ikke så kan jo godt ha vært gravid men hatt en sa uten å vite det. men det og virker rart.
godt noen har trua, for det har ikke jeg
men la merke til at blodårene på puppene synes veldig godt i går startet jeg dagen med å holde tårene tilbake siden sambo stod opp med feil ben. vært så ekstremt trøtt i det siste, vondt i magen. blææ. kanskje jeg skal tisse på en siste test i dag bare for å lokke frem tr
Tihi jeg mister ikke trua på deg før du har fått besøk av tr! Så teit at symptomer på tr er det samme som ved graviditet...
Negativ test igjen. Jeg syns jeg skimter noe strekaktig, men nå jeg setter lommelykta på forsvinner den, så er nok bare en innbilt skyggestrek De er negative. Begynner å få vondt i hodet også, det er et tegn på at tr er i anmarsj.
Da gjør jeg det også! For jeg ser strek på begge bildene!
Fler som har det sånn æ vil ha en posetiv test!!!det er sånne jeg har inbildt jeg har fått i det siste. men når testen har tørket er det ingenting der teite negative tester.
Rar følelse. . Klarer ikke juble enda!