Vi som temper. NY!

Jeg kommer til å bli med dere her igjen. Jeg må bare... sørge ferdig først.

Nei, sender deg en god klem <3

vet hvordan sorgen er så altforgodt :-/
 
8 dpo og null tegn til tegn.. blæ:confused:

Ff sier dette:
1370467353396.jpg


Men den tar jeg virkelig med ei klype salt.. den har tatt feil før! :p

Har noe murring og småkramper akk nå.. sovetid. Natta :)
 
8 dpo hadde vel ikke jeg så mye tegn til tegn heller?

Tiden vil vise...
 
Nå begynner je og bli lei.tempen sank så masse i dag . Lei lei lei

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Ha ha. Min fikk kjempehopp. Tror det er termometer som reagerer på temp i rommet. I går var det kaldt, og selv om jeg varmet det opp først, ble tempen lav. På det andre termometeret mitt, er ikke det så stort hopp fra i går til i dag.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Jeg er 10 eller 12 dpo, og har 15 pts på ff :p haha jeg har ikke hatt tid til å putte inn så mye data der, har ikke tenkt på det denne pp'n!
 
Under neste el så er vi på ferie i Danmark,så tror det blir pause fra tempingen og heller går for el tester. Hvis jeg ikke bare blåser i hele greia. El skal være samme dag som vi reiser :p
 
ja nå sjønner jeg ingenting igjen.. opp i dag?? 11dpo? (har skjedd før uten positiv g-test) dommen kommer om 2-3dager.. lar meg ikke lure selv om jeg kanskje ønsker bittelitt.. et lyspunkt hadde ikke vært feil nå..
 
Min går opp og ned hele tida etter el :p Sjeldent under coverline da heldigvis.

Symptomer så langt; saltsug, rennende nese og kvalm på kvelden.

Hjem i kveld så da blir det nok test :p Må ta den hos mamma og pappa da, kjipt
 
10dpo i dag og sliter med vanvittige smerter.. hadde el uten smerter denbe gang, virker som de er her for fullt nå!

Svimmel, vært trøtt hele uka og diaré nå på morgenkvisten. Økt hvit blaut utflod og krysser for at jeg ikke begynner å spotte.

IKM på mandag og FF mener dette:

1370578172066.jpg


Baah...
 
Da har jeg bestilt en eske med pree seed. Så da skal det bli ferie spire.
Har ikke fått tr enda,men 2 dager igjen av denne syklusen,og testene er negative.
 
Jeg begynner snart å tempe igjen. Vi er enige om at vi bare fortsetter uten mer pause. Må bare bli ferdig å blø.

Aner ikke hvor lang syklusen blir, vi får se.
 
Ser ut for meg ifm tempen at el var på mandag/tirsdag... Ifm eltesten så var den onsdag, så skal jeg se på testen, så "misset" vi el denne gang, så får håpe aksjene fra mandag lå å ventet.. Tappen er iallefall så lukket som den kan være, og tempen stiger bare :) er minimum 2dpo. Og kjempe ømme pupper:p så plagsomt :p...
 
Hva slags utflod pleier dere ha 1-2dager før tanta kommer?
evt. riktig sp.mål - hva slags utflod hadde dere de gangene dere har vært gravide?
 
Hva slags utflod pleier dere ha 1-2dager før tanta kommer?
evt. riktig sp.mål - hva slags utflod hadde dere de gangene dere har vært gravide?

Alltid knusk-tørt hos meg før Tanta kommer... Aldri vært gravid så vet ikke hvordan det er da.
 
Under graviditet har det vært tykk kremete utflod (etter positiv test)
 
hehe.. la aldri merke til d før for d var ikke av interesse.. skulle så gjerne visst d nuh! ;)
 
Back
Topp