det ligger en link i hovedinnlegget fra den forrige temptråden. ligger mye nyttig info om testing i den. råder til å lese denDen var grei å få med seg takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det ligger en link i hovedinnlegget fra den forrige temptråden. ligger mye nyttig info om testing i den. råder til å lese denDen var grei å få med seg takk
Da skal jeg gjøre detdet ligger en link i hovedinnlegget fra den forrige temptråden. ligger mye nyttig info om testing i den. råder til å lese den
Syns den er vanskelig den der, jeg har hatt kjempehøy poengscore der uten å være gravid :/8 dpo. Er dette en bra score til å være 8 dpo?
Ja jeg og. Så stoler ikke på den der egeentligSyns den er vanskelig den der, jeg har hatt kjempehøy poengscore der uten å være gravid :/
Ville kanskje ikke stolt 100% på det, men den får opp spenningen.Ja jeg og. Så stoler ikke på den der egeentlig
Nå har ikke jeg studert grafen din, men slike bølgedaler høres ut som om el ikke var vellykket? Kan titte i galleriet til FF og se om du kjenner igjen mønsteret, ikke alle ganger El gjennomføresJeg aaaaaner ikke når jeg har/har hatt el.... Temp-grafen min har gått helt bananas denna gangen og lager daler og fjell om hverandre... Jeg tror dessverre jeg har hatt el og at vi har bomma på den
...Men man kan jo be om mirakler
Ikke godt å si med grafen. Littmange usikre målinger. Men med tanke på el test og sekret, burde dere ikke være helt på vidda med innsatsen. Tvi tvi!Jeg aaaaaner ikke når jeg har/har hatt el.... Temp-grafen min har gått helt bananas denna gangen og lager daler og fjell om hverandre... Jeg tror dessverre jeg har hatt el og at vi har bomma på den
Ser nesten ut som min forige graf krysser fingrene for at dere har truffet ELJeg aaaaaner ikke når jeg har/har hatt el.... Temp-grafen min har gått helt bananas denna gangen og lager daler og fjell om hverandre... Jeg tror dessverre jeg har hatt el og at vi har bomma på den
Tmpen min økte idag, og fikk positiv test inatt, så el er vell ikveld/imorgen, fikk in aksje igårkveld.. Håper t skal holde, for sambo er sliiten idag så blir sikkert ingen ikveld
Ja, ser ut som el er rett rundt hjørnet hos deg Håper du får inn aksjer i kveld, hvis ikke så har du jo noen der fra før
Ja, håper jeg klarer å smiske litt med mannen ;-) hehe, om ikke så håper keg det er noen som ligger å venter
Nei! Uff.....Jeg kommer til å bli med dere her igjen. Jeg må bare... sørge ferdig først.
Jeg kommer til å bli med dere her igjen. Jeg må bare... sørge ferdig først.