Vi som temper. NY!

8 dpo. Er dette en bra score til å være 8 dpo?
Syns den er vanskelig den der, jeg har hatt kjempehøy poengscore der uten å være gravid :/

Da har jeg startet temping:) er litt sent i gang, men får se på det som en "øvelse" itilfelle det ikke skulle klaffe denne mnd:D

App<3

Jeg aaaaaner ikke når jeg har/har hatt el.... Temp-grafen min har gått helt bananas denna gangen og lager daler og fjell om hverandre... Jeg tror dessverre jeg har hatt el og at vi har bomma på den :(
...Men man kan jo be om mirakler :)

Jeg aaaaaner ikke når jeg har/har hatt el.... Temp-grafen min har gått helt bananas denna gangen og lager daler og fjell om hverandre... Jeg tror dessverre jeg har hatt el og at vi har bomma på den :(
Nå har ikke jeg studert grafen din, men slike bølgedaler høres ut som om el ikke var vellykket? Kan titte i galleriet til FF og se om du kjenner igjen mønsteret, ikke alle ganger El gjennomføres :)

Ikke godt å si med grafen. Littmange usikre målinger. Men med tanke på el test og sekret, burde dere ikke være helt på vidda med innsatsen. :p Tvi tvi!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Ser nesten ut som min forige graf :p krysser fingrene for at dere har truffet EL :)

Takk for støtten jenter :) Jeg får satse på at jeg traff på el og bare drite i å tolke temp-målingene denne gangen.

Når sant skal sies var jeg forskjølet tors og fredag, pluss at jeg tok stivkrampe sprøyte fredag som visst kan gi influensa symptomer. Så mulig jeg har hatt litt feber av og på...?

Skulle ønske det ikke var så vanskelig å lage baby, hehe

Tmpen min økte idag, og fikk positiv test inatt, så el er vell ikveld/imorgen, fikk in aksje igårkveld.. Håper t skal holde, for sambo er sliiten idag så blir sikkert ingen ikveld :-P

Tmpen min økte idag, og fikk positiv test inatt, så el er vell ikveld/imorgen, fikk in aksje igårkveld.. Håper t skal holde, for sambo er sliiten idag så blir sikkert ingen ikveld :-P

Ja, ser ut som el er rett rundt hjørnet hos deg :) Håper du får inn aksjer i kveld, hvis ikke så har du jo noen der fra før ;)

Ja, ser ut som el er rett rundt hjørnet hos deg :) Håper du får inn aksjer i kveld, hvis ikke så har du jo noen der fra før ;)

Ja, håper jeg klarer å smiske litt med mannen ;-) hehe, om ikke så håper keg det er noen som ligger å venter :-P

Ja, håper jeg klarer å smiske litt med mannen ;-) hehe, om ikke så håper keg det er noen som ligger å venter :-P

Hehe, får satse på at de ligger der klare og venter på egget ;) og hvis ikke mannen er i modus i kveld så har jeg hørt rykter om at det er annenhver dag som gir størst sjans? Da får spermen tid til å fylle seg opp igjen (eller no sånt).

Tempen har syki litt i dag :D føltes som om jeg hadde eggløsningssmerter i går kveld (heldigvis bel det noe på denne frøka ;)) sånne som jeg pleier å ha hver månden sånn ca. 10 - 14 dager etter første dag med TR :D så krysser fingerne :D

Tempen har syki litt i dag :D føltes som om jeg hadde eggløsningssmerter i går kveld (heldigvis bel det noe på denne frøka ;)) sånne som jeg pleier å ha hver månden sånn ca. 10 - 14 dager etter første dag med TR :D så krysser fingerne :D

Jeg kommer til å bli med dere her igjen. Jeg må bare... sørge ferdig først.

Back
Topp