Vi som temper. NY!

Husker ikke ordan det var da jeg ikke var gravid, men var mer enn vanlig og kremet da jeg var gravid ;-)

Forrige pp var det tørt foresten, og var ikke gravid da ;-)

Nå er det mange spennende grafer her :D

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Ja jeg kreperer nesten av spenning! Gruer meg til å teste.. lever litt på den uvitenheten nå, jeg KAN være gravid! Det er det hele universet mitt dreier rundt nå.

Ja jeg kreperer nesten av spenning! Gruer meg til å teste.. lever litt på den uvitenheten nå, jeg KAN være gravid! Det er det hele universet mitt dreier rundt nå.
Krysser fingre og tær for deg :). Når skal du teste tenkte du ?

Oi oi. Tempen min fortsetter å stige. Det må vel være et bra tegn vel?i går kveld fikk jeg noen intense stikk i høyre side som strålte ned lysken og ned mot låret. Etter å ha tittet litt på grafene på ff så aner jeg fortsatt et bittelite håp. En graf som lignet min med tempfall 11 dpo,og som fikk positiv test 4 dager etter .

Haha, jeg har nok en urolig soveromstemperatur, plutselig El i charten.. Men min CBFM kan jeg vel legge inn resultatene ifra..? Passer den under"Monitor?" Og hva betyr "Peak?" Er det det samme som når monitor viser "Max?"

Pøh, la inn CBFM nå, har vært Low alle dager, ikke så rart når det er en uke til forventet el. Men monitorresultatene vises ikke i charten og min falske El står like stødig :p

13dpo.

Vedlegg

• 1370675843627.jpg
    1370675843627.jpg
    82,3 KB · Visninger: 96
Den der så bra ut :-) da har ff klart å finne el hos meg også ;-)

har temperaturen på soverommet MYE å si for tempen man tar?

11 dpo i dag. Mange tanker. Er jeg gravid eller ikke? Jeg aner ikke.. Har ikke ømme bryster som er mitt tegn nummer én, men de stikker liksom litt innimellom. Kan være innbilning..

11dpo, kunne testet pos. idag, men lot være. Pp15 - kunne vært 22 uker på vei nå. Tankene..
Håper det har klaffet, men tror ikke det. Jeg aner ikke.
Skal ikke teste før mandag, kanskje jeg skal vente ennå lenger? Onsdag?

Baah... :/

1370718187603.jpg

11 dpo, mannen tror og håper vi har en spire i magen. Jeg vet ikke.. men håper! Er ufattelig energiløs og trøtt i dag.. sovet flere timer på sofaen. Og har melkehvit utflod.. klarer nesten ikke vente til mandag! :p

Krysser fingre og tær for deg :). Når skal du teste tenkte du ?

Jeg prøver å spare på doflyinga så jeg kan teste i kveld. Men jeg må tisse annenhver time, så det er litt vanskelig :P Herregud jeg var på do klokka åtte, og halv ti begynte jeg å bli pissatrengt igjen. Så her sitter jeg og kniper! Skal se en film nå, så da trenger jeg ikke tenke så mye på det :)

Oi oi. Tempen min fortsetter å stige. Det må vel være et bra tegn vel?i går kveld fikk jeg noen intense stikk i høyre side som strålte ned lysken og ned mot låret. Etter å ha tittet litt på grafene på ff så aner jeg fortsatt et bittelite håp. En graf som lignet min med tempfall 11 dpo,og som fikk positiv test 4 dager etter .

du har kjempefin graf! Spennende!

Tok en test nå, den var negativ. Men urinen var veldig utvanna så jeg, så jeg håper håper håper det bare er derfor! Tar ny i morgen tidlig.

Back
Topp