Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det mange spennende grafer her
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Krysser fingre og tær for deg . Når skal du teste tenkte du ?Ja jeg kreperer nesten av spenning! Gruer meg til å teste.. lever litt på den uvitenheten nå, jeg KAN være gravid! Det er det hele universet mitt dreier rundt nå.
Ikke aå lenge du varmer det litt opp hvis det er kaldt rom du harDen der så bra ut da har ff klart å finne el hos meg også ;-)
har temperaturen på soverommet MYE å si for tempen man tar?
Krysser fingre og tær for deg . Når skal du teste tenkte du ?
Oi oi. Tempen min fortsetter å stige. Det må vel være et bra tegn vel?i går kveld fikk jeg noen intense stikk i høyre side som strålte ned lysken og ned mot låret. Etter å ha tittet litt på grafene på ff så aner jeg fortsatt et bittelite håp. En graf som lignet min med tempfall 11 dpo,og som fikk positiv test 4 dager etter .
Tok en test nå, den var negativ. Men urinen var veldig utvanna så jeg, så jeg håper håper håper det bare er derfor! Tar ny i morgen tidlig.
Den holdt seg høy forrige mnd og,og holdt seg høy til jeg var ferdig med mensen :S så den er en luringdu har kjempefin graf! Spennende!