la ikke merke til før jeg leste denne.. hehe.. da må vel jeg være dyslektiker?Wow, så flink jeg er i norsk..
mente blir den "gradvis sterkere når "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
la ikke merke til før jeg leste denne.. hehe.. da må vel jeg være dyslektiker?Wow, så flink jeg er i norsk..
mente blir den "gradvis sterkere når "
El er når el er, uansett om man trikser med grafen.hmm ser ut som at el min plutselig ville være på dag 16 og ikke 12 som den har pleid..(har vært syk) bommet litt med aksjene men hvis jeg trikser den "kalde" på el-dagen opp 0,2grader og har høy temp i morgen så hadde aksjene truffet midt i blinken.. måtte kontrollmåle i dag for tempen var for kald.. håpehåpe at det samme skjedde på dag16 bare jeg ikke kontrollmålte.. uff for et kav.. jeg holder knapt hodet over vannet nå.. ponnien min ble påkjørt i går..
Bruker bare termometer som har to desimaler etter komma. Ellers blir det unøyaktig målinger.
Øretermometer klarer ikke måle basal temp. Skal måles med en gang du våkner. Før du beveger deg. Godt under tunga. Så fast tid som mulig, minst 4 timers søvn.Er det noen av dere som bruker sånn øretermometer? Det prøvde jeg en pp, men det ble for kaldt når jeg oppbevarte det på soverommet. Og det er for stort til å ha under puta For man må måle tempen før man står opp fra senga?
Mhm.... Men rekker enda en aksje da.Jeg vil ha tempstigning ikke tempfall.
Kanskje registreringen av sekret. På tempen ser den ut senere. Men ikke godt å si. Men bare aksjene er lagt inn, ordner det seg.Jaaa,da ble el bekreftet
Joohoo. Men hva er det som får den usikker?
Jeg prøvde å fjerne og legge til sekret,men ble like usikker. Samme kan det være egentlig. Aksjer ble lagt inn på riktig dag denne gangen,så får bare satse på at det som skulle tilKanskje registreringen av sekret. På tempen ser den ut senere. Men ikke godt å si. Men bare aksjene er lagt inn, ordner det seg.
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
neste temp fikset det uten "fikling" så da flyttet el seg til dagen etterpå..El er når el er, uansett om man trikser med grafen.
Fryktelig trist med ponnien....
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app