Vi som temper. NY!

Jeg flytter rundt på elen min, jeg er enten 8dpo eller 6dpo :p Godt jeg ikke er hjemme og ikke kan teste! :D Nipplene mine er sykt såre!
 
Her er det lite spenning, vil at mensen skal forsvinne:p hvordan går det med deg Bina? :)
 
Her er det lite spenning, vil at mensen skal forsvinne:p hvordan går det med deg Bina? :)
Våkna med lite håp for spire i stad. Men her er det vel egentlig det samme. Murringer,svimmel,ømme pupper,nå er vortene blitt ømme eller såre. Og helt sykt trøtt
 
Våkna med lite håp for spire i stad. Men her er det vel egentlig det samme. Murringer,svimmel,ømme pupper,nå er vortene blitt ømme eller såre. Og helt sykt trøtt

Samme her :) Men alt bortsett fra såre nippler kan jeg forklare med varme og for lite væskeinntak..
 
Samme her :) Men alt bortsett fra såre nippler kan jeg forklare med varme og for lite væskeinntak..
Jeg drikker og spiser hele tiden så jeg veit ikke helt hvorfor kroppen oppfører seg sånn. Sikkert kombinasjon med pollen og at jeg er sliten. Blir spennende å se om det er spire på oss om ei uke :D
 
Min temp sank noe drastisk idag, og nesten positiv eltest imorges, (de har vært helt hvite frem til nå), elslim og masse stikninger.. S lov å håpe at el er snart?:)
 
Her begynner vi på ny pp. Lei.no. ..

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Nei og nei damer :( tempen må holdes oppe! Æsj det var kjedelig lesing.. skjønner dere er lei, det er jeg etter hver negativ test også.
 
Idag steg tempen min bittelitt igjen, men fortsatt veldig lav..

hvordan er det ift el og temp, er el den dagen tempen begynne. Stige, eller den laveste tempen?
 
Jeg var ferdig med TR på fredag. Er det "for sent" å begynne temping i morgen?:) det er 6 dager til EL :)
 
Idag steg tempen min bittelitt igjen, men fortsatt veldig lav..

hvordan er det ift el og temp, er el den dagen tempen begynne. Stige, eller den laveste tempen?
el skal finne sted den siste dagen med lav temp. når tempen stiger har el vært .
 
Jeg var ferdig med TR på fredag. Er det "for sent" å begynne temping i morgen?:) det er 6 dager til EL :)
første mnd jeg begynte så begynte jeg på dag 15 i syklusen. fikk el på dag 19. men da brukte jeg den mnd på test temping. du kan begynne nå, men er ikke sikkert ff (hvis du bruker det) finner el første gang.
 
8 dpo. Er dette en bra score til å være 8 dpo?
 

Vedlegg

  • 1370256013525.jpg
    1370256013525.jpg
    65,5 KB · Visninger: 64
Back
Topp