Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våkna med lite håp for spire i stad. Men her er det vel egentlig det samme. Murringer,svimmel,ømme pupper,nå er vortene blitt ømme eller såre. Og helt sykt trøttHer er det lite spenning, vil at mensen skal forsvinne hvordan går det med deg Bina?
Våkna med lite håp for spire i stad. Men her er det vel egentlig det samme. Murringer,svimmel,ømme pupper,nå er vortene blitt ømme eller såre. Og helt sykt trøtt
Jeg drikker og spiser hele tiden så jeg veit ikke helt hvorfor kroppen oppfører seg sånn. Sikkert kombinasjon med pollen og at jeg er sliten. Blir spennende å se om det er spire på oss om ei ukeSamme her Men alt bortsett fra såre nippler kan jeg forklare med varme og for lite væskeinntak..
Nei tankene er bare der. Klem til deg! Tenker mye på deg
Håper du får en spire snart! Klem til deg
Våkna med lite håp for spire i stad. Men her er det vel egentlig det samme. Murringer,svimmel,ømme pupper,nå er vortene blitt ømme eller såre. Og helt sykt trøtt
Da e vi 2!Her begynner vi på ny pp. Lei.no. ..
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
el skal finne sted den siste dagen med lav temp. når tempen stiger har el vært .Idag steg tempen min bittelitt igjen, men fortsatt veldig lav..
hvordan er det ift el og temp, er el den dagen tempen begynne. Stige, eller den laveste tempen?
første mnd jeg begynte så begynte jeg på dag 15 i syklusen. fikk el på dag 19. men da brukte jeg den mnd på test temping. du kan begynne nå, men er ikke sikkert ff (hvis du bruker det) finner el første gang.Jeg var ferdig med TR på fredag. Er det "for sent" å begynne temping i morgen? det er 6 dager til EL
Den var grei å få med seg takkel skal finne sted den siste dagen med lav temp. når tempen stiger har el vært .