¤Mum Loves Her Baby¤
Nr. 2 ventes i Februar <3
hvilken dpo du begynte å skimte strek? Og hvilken dpo idag?:-k)
Jeg testet første gang i går 12 dpo, hadde aldri trodd jeg skulle få pos! I dag er jeg dermed 13 dpo og 4 fullgåtte uker siden det er ikm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvilken dpo du begynte å skimte strek? Og hvilken dpo idag?:-k)
Hurra!!!gratulerer så utrolig mye!
![]()
Da sjer d ut som at æ endelig kanskje ska ha eggløsning etter pillesluttsekret er watery no
spent på el testan framover.
Gratulerer så mye med spiren <3Jeg testet første gang i går 12 dpo, hadde aldri trodd jeg skulle få pos! I dag er jeg dermed 13 dpo og 4 fullgåtte uker siden det er ikm![]()
Gratulerer så mye med spiren <3![]()
Tusen takkTror jeg er 3+6 i dag. Tar ikm 14 dpo istede
Har egentlig 29 dagers syklus, men denne gang kom EL på dag 12 istedenfor dag 14-16 som den pleier. Dermed må jeg gå ut ifra at ikm er 14 dpo![]()
Ååh, har det skjedd med deg før?
Spesielt kanskje, men så lenge det betyr at du er gravid så er d jo kjeempe bra
Her skjedde det samme denne syklusen nemlig,. Ut ifra FF værtfall. Vanligvis har jeg 29 dager syklus, men nå ser d ut for at jeg har hatt EL på dag 11, så da får jeg ikm nesten en uke før vanlig tid. Skjønner ikk no jegHatt 29 og 33 dagers sykluser siste året.
Var hos kirurgisk healer for noen uker sidn, lurer på om det kan ha en sammenheng![]()
Da sjer d ut som at æ endelig kanskje ska ha eggløsning etter pillesluttsekret er watery no
spent på el testan framover.
Jaa må jo være veldig greit, da er det kortere ventetid mellom hver sjangseDet har skjedd at jeg har fått tidlig el innimellom. Men gjennomsnittsmessig får jeg el på dag 14! Men who cares? Jeg er graviiiid
Herlig med kortere syklus, skal krysse fingrene for deg!![]()
Krysser med degNegativ, negativ, negativ!!! Syns jeg skimter noe men det er bare ønsketenkning, for det kommer ikke noe på bildene jeg tok (og sletta) og heller ikke når jeg lyser med lykt påBah.. Ikm i morgen *krysser alt jeg har*
Krysser med deg![]()
Da ble man kastet inn i en ny ppdenne pp skal jeg bli gravid.
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Var ikke det denne gangen heller:/ men denne på går vi får mars babyÆsj, nei jeg var helt sikker på at det var din tur nå!