Vi som temper. NY!

Tempen stiger, jeg er kvalm og vondt i puppa og magen ++... Men negativ test:-P
fortsatt tidlig da(10-12dpo) men allikavell:-P...

mister litt forhåpninger:-P

Grafen din ser jo veldig lovende ut da! :) tempen går jo bare oppover og oppover :D Her tror jeg det er gode muligheter for en spire :)

Grafen din ser jo veldig lovende ut da! :) tempen går jo bare oppover og oppover :D Her tror jeg det er gode muligheter for en spire :)

Jeg håper jo det, men mister litt motet av å ikke få noe utslag på testene.. Men jeg vet jo at det er tidlig, og at mange ikke får positiv før etter ikm (men hodet mitt klarer ikke helt å glemme alle de som også får positiv før ikm ):-P

Jeg håper jo det, men mister litt motet av å ikke få noe utslag på testene.. Men jeg vet jo at det er tidlig, og at mange ikke får positiv før etter ikm (men hodet mitt klarer ikke helt å glemme alle de som også får positiv før ikm ):-P

Jeg kan trøste deg med at jeg heller ikke har fått pos. test enda, og jeg er 12/13 dpo. Vi må bare holde motet oppe :)

Jeg kan trøste deg med at jeg heller ikke har fått pos. test enda, og jeg er 12/13 dpo. Vi må bare holde motet oppe :)

:-) snill du er, ja håper vi begge sitter her med 2 streker innen de nermeste dagene :-)

Enda høyere temp idag 11-13 dpo (er på min første mulige ikm dag) .... Fortsatt de samme symptomene, bare enda vondere pupper... Men ingenting å se på testen.. Bkæh :-P

Tempen datt nesten en hel grad fra 36,8 i går til 35,9 i dag. Med seg hadde den lave tempen tr som kom innom på uinvitert besøk :(

Da er det jo bare å begynne med ny pp6 og håpe det går bedre denne gangen.... Sukk

Tempen datt nesten en hel grad fra 36,8 i går til 35,9 i dag. Med seg hadde den lave tempen tr som kom innom på uinvitert besøk :(

Da er det jo bare å begynne med ny pp6 og håpe det går bedre denne gangen.... Sukk
Arg. Kan gå fort fra håp til skuffelse....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Arg. Kan gå fort fra håp til skuffelse....

Ja... :( jeg er dypt dypt skuffet, og lei meg... Duste-tempen lurte meg!

Jeg vet ikke hvordan man skal takle en sånn smell gang på gang på gang, og jeg vet det er mange som har holdt på myyyye lenger enn meg. All respekt til prøvere over lang tid, de er noen virkelig sterke kvinner.

Ja... :( jeg er dypt dypt skuffet, og lei meg... Duste-tempen lurte meg!

Jeg vet ikke hvordan man skal takle en sånn smell gang på gang på gang, og jeg vet det er mange som har holdt på myyyye lenger enn meg. All respekt til prøvere over lang tid, de er noen virkelig sterke kvinner.

God klem til deg <3 er redd for sånn jeg også, og vet jeg kommer til å bli ordntlig skuffet om tr kommer..

God klem til deg <3 er redd for sånn jeg også, og vet jeg kommer til å bli ordntlig skuffet om tr kommer..

Takk astroem :)

Din graf er jevn og fin da, min var en psyko jojo... Jeg har fortsatt trua for deg :) Du får faktisk ikke lov til å få Tanta på besøk. Lat som du ikke er hjemme hvis hun banker på. Krysser fingrer og tær for deg :)

Takk astroem :)

Din graf er jevn og fin da, min var en psyko jojo... Jeg har fortsatt trua for deg :) Du får faktisk ikke lov til å få Tanta på besøk. Lat som du ikke er hjemme hvis hun banker på. Krysser fingrer og tær for deg :)

takker :-) skal krysse alt jeg har jeg også ;-)

Hei jenter... Jeg forsøker å tempe fortsatt selv om jeg ikke aktivt prøver eller kommer til å prøve før jeg har fått meg ny stabil jobb (sukk). Men jeg er litt der at det som skjer, det skjer. :)

Det positive for meg er at etter at jeg sa opp den stressende jobben fikk mensen tilbake og den er tilbake på ca 28 dagers syklus :D:D:D

Lykke til alle sammen, jeg kommer til å snike litt på dere ;)

Hei jenter... Jeg forsøker å tempe fortsatt selv om jeg ikke aktivt prøver eller kommer til å prøve før jeg har fått meg ny stabil jobb (sukk). Men jeg er litt der at det som skjer, det skjer. :)

Det positive for meg er at etter at jeg sa opp den stressende jobben fikk mensen tilbake og den er tilbake på ca 28 dagers syklus :D:D:D

så godt :-) lykke til videre :-) er ikke greit med slike jobber som tar opp all energi ol.. Hadde en slik selv ifjord, og har generellt følt meg mye bedre etter jeg sa opp der :-)

Det er bra. Lykke til med å finne jobb. Håper det skjer fort, og at spiren kommer fort deretter.

Hei dere :)

Nå trenger jeg litt hjelp fra dere som har litt mer greie på dette enn meg :p
Bruker 3 forskjellige charting program, ett av dem er FF. Gjør det rett og slett for å finne ut hvem av dem jeg liker best å bruke.
Nå har FF markert mulig EL på syklusdag 18 (med kremete sekret) og de andre to har markert EL på dag 11 (med sticky sekret, skal sies at jeg observerte no som jeg er usikker på om kan ha være el sekret, men slo det ifra meg da jeg tenkte d måtte være rester etter sperm)

Legger ved bilder. Det ene med EL dag 11 (endret sekret til eggløsningslim for å få FF til å endre eggløsningsdag samt streke opp coverline)
Og den andre med EL dag 18.

Hvem syns dere er mest realistisk å tenke at jeg har hatt EL?

Tenker selv at om jeg hadde EL dag 18 syns jeg d er for mange temper over coverline før EL og også en temp under coverline etter EL.

Blir kjempeglad for tilbakemelding :)
ImageUploadedByBV Forum1371392056.437234.jpg

ImageUploadedByBV Forum1371392066.099877.jpg

Bruker 3 forskjellige charting program, ett av dem er FF. Gjør det rett og slett for å finne ut hvem av dem jeg liker best å bruke.
Nå har FF markert mulig EL på syklusdag 18 (med kremete sekret) og de andre to har markert EL på dag 11 (med sticky sekret, skal sies at jeg observerte no som jeg er usikker på om kan ha være el sekret, men slo det ifra meg da jeg tenkte d måtte være rester etter sperm)

Legger ved bilder. Det ene med EL dag 11 (endret sekret til eggløsningslim for å få FF til å endre eggløsningsdag samt streke opp coverline)

Tenker selv at om jeg hadde EL dag 18 syns jeg d er for mange temper over coverline før EL og også en temp under coverline etter EL.

Blir kjempeglad for tilbakemelding :)Vis vedlegget 18853
Vis vedlegget 18854

Blir kjempeglad for tilbakemelding :)Vis vedlegget 18853
Vis vedlegget 18854

Nå er ikke ekspert altså.... Men jeg tror jeg ville gått for el på dag 18.
Når det er sagt, så kan du jo prøve å se tilbake på hvor lang syklus du pleier å ha. Om man regner ca. 14 dager mellom el og ikm.
Hvis dag 11 er riktig har du ca. 25 dagers syklus, mens hvis dag 18 var el så er syklusen omtrent 32 dager.
Hvor lang pleier syklusen din å være? :)

Nå er ikke ekspert altså.... Men jeg tror jeg ville gått for el på dag 18.
Når det er sagt, så kan du jo prøve å se tilbake på hvor lang syklus du pleier å ha. Om man regner ca. 14 dager mellom el og ikm.
Hvis dag 11 er riktig har du ca. 25 dagers syklus, mens hvis dag 18 var el så er syklusen omtrent 32 dager.
Hvor lang pleier syklusen din å være? :)
Normalt sett er syklusen min på 29 dager, 1 gang har jeg hatt syklus på 33 dager.
Luthealfasen min tror jeg er på 12 dager, ut ifra tidligere sykluser.
Så sånn sett så er d ingen av dem som "stemmer" :p
Frustrerende å ikke vite når jeg kan forvente tanta på besøk.

Tissa du på el-pinne da?

Vist det er meg du mener, så gjorde jeg det de to foregående syklusene :)

Ja :) deg jeg mente. Hmmm... Hadde vært lettere å finne el på denne syklusen hvis du testa med pinne også.

Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med å finne ut når du hadde el... Sorry... den var vanskelig den der.

Back
Topp