Nei trodde virkelig du skulle hoppe over sammen med se andre jeg .Ser ut som jeg spotter svakt nå :-( så da var det nok ikke noe spire denne gang :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei trodde virkelig du skulle hoppe over sammen med se andre jeg .Ser ut som jeg spotter svakt nå :-( så da var det nok ikke noe spire denne gang :-(
Ser ut som jeg spotter svakt nå :-( så da var det nok ikke noe spire denne gang :-(
Jeg registrerer alle tempene uansett. Lettere å se når du har flere dager å sammenligne med.Hei jenter! Etter noen lange mnder uten temping, er jeg nå i gang igjen Meeeen.. Så har jeg glemt litt ut hvordan det fungerer. I morges hadde tempen gått ned fra 36,17 i går til 35, 97.. Vi hadde verandadøren åpen hele natten, så jeg tenker det skyldes det. Jeg er på dag 9 i syklusen og pleier ikke ha el før dag 19.
Er det slik at jeg nå setter tempen i dag på Discarded på FF? Satser på noen tempe-eksperter kan hjelpe meg
Bare et sp.mål.. Det kjempebillige termometeret fra kina, har du kjøpt det på ebay (har du link?)
Føler LC'en kanskje begynner å bli litt gammel og unøyaktig.. (hihi er visst ALLEREDE 8år)
Om du ser på grafene her inne, er det mange forskjellige. Vi er forskjellige, og termometerene er forskjellige. Hos meg er det normalt med slike forskjeller. Men i løpet av en pp ser du oftest når el har vært. Oftest fordi det er slik forskjell i gradene fra en dag til en annen. Det er lettest å se tempemønsteret hvis de plottes inn i en graf, feks fertility friend. Der kan du godt plotte inn i farenheit, for det er mønsteret i grafen som er viktigst.Et lite spm til dere erfarne tempere
Har akkurat begynt å tempe selv, stikker termometeret i munnen i det alarmen går om morgenen. Har tempet i 10 dager nå, men denne tempen min hopper og spretter i vilens sky. Måler i farenheit, men oversatt til celsius er den laveste viser 36,01 og høyeste 36,45. (haha, så nå at det ikke er fullt så store forskjeller med C som med F, men likevel, det er jo snakk om nesten 0.5 grad, noe jeg trodde skulle indikere el..?)
Blir temperaturet brått høyere ved el, eller stiger den gradvis?
Om
Om du ser på grafene her inne, er det mange forskjellige. Vi er forskjellige, og termometerene er forskjellige. Hos meg er det normalt med slike forskjeller. Men i løpet av en pp ser du oftest når el har vært. Oftest fordi det er slik forskjell i gradene fra en dag til en annen. Det er lettest å se tempemønsteret hvis de plottes inn i en graf, feks fertility friend. Der kan du godt plotte inn i farenheit, for det er mønsteret i grafen som er viktigst.
Har ikke Vip selv, så kan ikke svare desverre..... Men høres tidlig ut med EL cd7.......Jeg bruker FF, og har gjort det i ca 6 mnd, bare ikke temping. I dag skjedde det forøvrig ganske mye rart...
1: tok el-tester (forventer i følge FF el i disse dager). Alle tre testene negative (to fra ebay, som jeg ikke stoler på - de er konsekvent svake, og en fra billigtester som er noe sterkere, har brukt denne typen tester de siste pp). Se evt innlegg fra meg inne i forumet med bilde av testene.
2: Syns grafen min har steget litt jevnt, men har som sagt bare tempet i ca 10 dager.
3. DET MEST RARE! Oppdaterte FF til VIP igjen, har vært uten vip siden gratismedlemskapet mitt gikk ut (så ca 3 mnd). Og VIPS ble CD7 plutselig grønn. Som i el-dag. I tillegg er denne uka markert som forventet el.... For 3-4 dager siden hadde jeg litt rosa/orange utflod/spotting. Kan FF ha registrert dette som festeblødning? Herregud, kan da vel ikke ha el på CD7?!?!
Har ikke Vip selv, så kan ikke svare desverre..... Men høres tidlig ut med EL cd7.......