Vi som temper. NY!

Hva skjedde? :p Husker ikke hvordan det var før..... :p Er ofte litt spennende å endre og leke seg med grafene. Jeg hadde en måling som var usikker pga urolig søvn, men endret det slik at den ble sikker. Da blir det nok bekreftet el på meg også snart. )

Den så tidlige ut som at jeg planla en helg med mye lidenskap siden jeg ikke hadde hatt el enda...

Jeg planlegger det uansett, siden jeg er usikker på om den stemmer, vi har vært kjærester i 12 år i dag og gift i 6 på søndag...

Den så tidlige ut som at jeg planla en helg med mye lidenskap siden jeg ikke hadde hatt el enda...

Jeg planlegger det uansett, siden jeg er usikker på om den stemmer, vi har vært kjærester i 12 år i dag og gift i 6 på søndag...
Å. He he. En slik helg kan vel planlegges uansett. Dere har sikkert godt av det.
Planlegger slikt selv. Først må tanta komme, slik at jeg vet når den skal planlegges. :p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Tempen min hadde et veldig hopp, men jeg hadde mareritt og våknet gråtende og det tok litt tid før jeg fikk termometeret i kjeften :P Så jeg skrev den ikke opp, den er nok ugyldig.

Tempen min hadde et veldig hopp, men jeg hadde mareritt og våknet gråtende og det tok litt tid før jeg fikk termometeret i kjeften :p Så jeg skrev den ikke opp, den er nok ugyldig.
Uff. Mareritt er ikke moro i det hele tatt.... Ville discarded den målingen....

Oi. Forventet ikke tempstigning i dag. Egentlig så håper jeg den er feil,for vi har ikke fått lagt inn nok aksjer :(

Bare må spørre. Har du el slim nå etter el er over? Grunnen til at eg spørre er at eg testet ikke etter el denne måneden men sikker på at det var på lørdag pga smertene og slimet to dager før, men hadde slim/ utflod tom mandag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

nei har aldri el slim etter el har vært. men jeg får litt el lignende slim uti dpo som minner om el slim, bare at det ikke er strekkbart. kan være det, eller så har ikke kroppen sluppet egget enda.

i går drakk jeg 3 øl. hvor mye påvirker det tempen i dag? prøver og google . men er veldig lite nyttig info jeg finner om det. synes det er rart med så høy temp stigning når ikke el slimet har tørket opp enda.

Uff. Mareritt er ikke moro i det hele tatt.... Ville discarded den målingen....

Den er høy idag også O.o Kanskje det er fordi jeg er forkjøla da.. Ikke feber, men forhøyet kroppstemperatur. Jeg har en bakterieinfeksjon tror jeg, for jeg hoster opp gul gugge.

i går drakk jeg 3 øl. hvor mye påvirker det tempen i dag? prøver og google . men er veldig lite nyttig info jeg finner om det. synes det er rart med så høy temp stigning når ikke el slimet har tørket opp enda.

Jeg har drekt mye mer enn et par øl under tempinga, og det eneste jeg bekymrer meg for er om jeg får nok søvn :P Veit ikke om det er riktig altså, men jeg har målt til vanlig tid så lenge jeg får over 4 timers søvn.

Jeg fikk 6 timer søvn. Målte 2 ganger første var 36.77 så tok jeg en kontroll måling som ble på 36.81 . :S hvilken hadde dere gått etter?

I dag målte jeg ikke før 07.45. Vanligvis måler jeg 07. Har det veeeldig mye å si? Tempen økte en del fra i går, men jeg er jo kun på dag 11.. Litt vel tidlig å få el uansett nå..

Jeg fikk 6 timer søvn. Målte 2 ganger første var 36.77 så tok jeg en kontroll måling som ble på 36.81 . :S hvilken hadde dere gått etter?

De er såpass like at jeg hadde ikke brydd meg veldig, og tatt den første, siden den andre fort blir et par desimaler høyere siden man har ventet på den første målingen, unektelig beveget en muskel eller to bare fordi man er våken. Kontrollmåler jeg og bruker den andre målingen er det bare dersom den første var unaturlig lav, og jeg innser at det nok var "kunstig nedkjøing", og derfor varmer termometeret litt og måler på andre siden og får en temp i det området jeg forventet. Jeg bruker ikke andre måling som 1. eller 2. temp etter temptstigning, da er det enda for usikkert hva jeg faktisk forventet, at jeg heller lar være å registrere noe inntil videre (men skriver mine notater så legger jeg det evt inn en dag eller to senere når jeg ser om det VAR tempstigning.

Jeg kontroll måler egentlig hver dag,men da er det som regel likt. Også registrer jeg den 2 målingen. Men da lar jeg bare dagens måling stå.

Men en annen ting. I dag tidlig hadde jeg en del el slim som kom på papiret. Og nå var det plutselig tørket opp og var kremete. Gått sånn ca 7 - 8 timer. Så da var el i går regner jeg med. Og jeg har hatt en del stikkende smerter i eggstokken i dag og. får ikke dette til å henge sammen jeg.

Prøvde å rydde litt i grafen nå, var forsiktig med ca 1 time - 1,5 time.
I desperat jakt på el har jeg nå studert strimlene til monitoren min. Strekene er sterkest på begge sider (både østrogen og lh) på dag 22. Dag 23 sank tempen - kan det være et lite håp på EL denne dagen?
Første pp med monitor (bare lav og høy, ingen max) så jeg er usikker på om kroppen har gjennomført EL - grafen ser jo nokså beskjeden ut :P

Hilsen ei som går ned med flagget til topps!
:p

Det har jeg ikke satt meg inn i, siden jeg ikke drikker. Men du kan jo markere på FF at du har drukket, dog ikke hvor mye. Jeg antar den da kan finne på å regne tempen neste morgen som ugydlig?

Jeg tok en g- test idag, bare fordi at jeg bare hadde to dagers mensen, og er skrekkelig følsom. Sint, gråter av ingenting og har mensensmerter eller elsmerter eller ettellerannet- smerter der nede. Jeg fikk et merkelig resultat, for det kom to streker- men den andre streken var rett ved siden av kontrollstreken :/ Hvor gyldig er det da? Dette er en test som har ligget i åpnet pakke i et par mnd (jeg åpnet feil en gang jeg skulle ta el- test og siden har den ligget der i åpen pakke), kan det ha noe å si på resultatet? Det er da ikke der streken skal være :P

Det har jeg ikke satt meg inn i, siden jeg ikke drikker. Men du kan jo markere på FF at du har drukket, dog ikke hvor mye. Jeg antar den da kan finne på å regne tempen neste morgen som ugydlig?
Ja har markert det. Men skjedde ingenting med målingen. Men leste at tempen stiger med en halv grad. Men er så veldig dårlig med info om det. Og det står ingen ting om hvor mye alkohol som skal til før tempen stiger. Men 3 øl kan vel ikke ha mye og si. Men så har jeg drukket noen i dag og. Så er det da like greit å forkaste målingene eller la de stå? Nå har el vært så er jo temp stigning uansett. Men åh , jeg synes dette er så innviklet noen ganger. :p godt vi har deg som tempe guru Sara :)

Back
Topp