Vi som temper. NY!

Tok en ny test fra en annen type. Svak strek på den og. Den ble negativ i går ( tester med to typer) så da er det noe på gang da
Spennende! Håper dette går veien!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Jeg er i gang med temping igjen... Syns at en variasjon i sykluslengde på 9 dager, 25 dager forrige syklus mot 34 denne syklusen, er rimelig ustabilt... Nå vil jeg ha tilbake kontrollen :P

Klikker i vinkel på gubben for alt, og jeg er kvalm og sulten hele tiden. Tempen føyk i været i dag. Jeg kjenner meg gravid. Dagene til ikm kommer til å gå så sakte.

Liker VELDIG!!! :D

Jeg hadde positiv el- test igår, og negativ idag :D Woho!

Begynte å spotte idag, vet ikke om jeg skal ta en g-test i morgen lr bare forberede meg på en ny pp. Mamma hadde mensen begge svangerskapene med meg og søsteren min, legene fant ikke ut hvorfor hun blødde hele svangerskapene, hun blu fulgt opp av lege til fødsel.

Prøver siden Nov 12

No more danske g tester. Siste jeg tok i dag fikk en hvit strek fra den ene vinkelen. Og en svak strek fra den andre. Får heller leite etter en cb om de selger det her. Eller så får jeg bare vente til jeg kommer hjem

Hva er coverline?
Er det gj.snitt av temp før EL?
FF spør om jeg vil overstyre grunnet min poitive EL-test. Må i tilfelle sette coverline selv..
0.05 over den høyeste av de siste seks, egentlig. Ff dropper normalt sett minst en som er over ved stor variasjon.

Eehm... Kan man ha så stabil temp? Hatt samme tempen pluss minus 0.01 ca i fire dager på rad nå. Lurer virkelig på om det er noe galt med målern min eller hva..

Mål nå. Mål på kinnet eller noe evt.

Jeg tripper du får et annet svar da. Noen ganger er den bare veldig stabil

Prøvde det nå, og den var en grad høyere, så da er det ikke noe galt med målern værtfall :p tusen takk for svar Sara :) Trodde ikke det var "greit" med så jevn temp :)

Gjør jeg målingen i går ugyldig er jeg 13 dpo. Står den har jeg ikke hatt el.

Fasiten får jeg snart uansett, så jeg bare venter.

Spotter ikke, så sikkert ikke hatt el.

Samme nå som sist gang el var forsinket, kortere luteralfase. El forsinket 4 dager, tr 2 dager tidligere en ny forventet ikm. Dvs 11/12 dpo istedetfor 13/14 dpo. Merkelig. Men godt å være i gang med ny pp. Planlagt barnefri om 12-13 dager, så får vi se. ;)

Jeg klarer ikke helt la være å lure, så dere kan antakeligvis se grafen min med coverline og el innimellom, da sjekker jeg noe og lurer...

Jeg klarer ikke helt la være å lure, så dere kan antakeligvis se grafen min med coverline og el innimellom, da sjekker jeg noe og lurer...
He he. :D

ja der datt tempen drastiskt som jeg tenkte.. kan ikke fordra ømme/fulle pupper som lurer meg.. husker så vel de 2første pp. Det var gigaSMELL.. var helt sikker på at det klaffa.. går bedre nå som jeg er realist.. hehe..
er vel temmelig sikker på at stress er den utgjørende faktoren, så kanskje sommerferien er den magiske tiden det endelig skjer noe.. pp12 blir det da? noen som joiner?

Jeg vet at jeg neppe er gravid. Jeg har antakelig ikke hatt eggløsning, og hadde dårlig timet sex rundt det eventuelt aktuelle tidspunktet.

Likevel går jeg nå her og kjenner. Puppene er ømme ja, det var ikke godt å ligge på magen i natt! Kvalm er jeg også. Løper på do flere ganger for dagen enn vanlig (men hey, så drakk jeg da også fire store glass vann på jobb, jeg pleier vel ikke drikke mer enn to til vanlig...) OM jeg hadde EL, så er det et superpositivt tegn at jeg ikke spotter, men antakelig hadde jeg jo ikke det...

Men samtidig virker kroppen min som om den er dpo, med sekret, tapp, kvalme, pupper og sånne ting som hører til i forkant av mensen...

Back
Topp