Mammelammen
Glad i forumet
Spennende! Håper dette går veien!Tok en ny test fra en annen type. Svak strek på den og. Den ble negativ i går ( tester med to typer) så da er det noe på gang da
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Håper dette går veien!Tok en ny test fra en annen type. Svak strek på den og. Den ble negativ i går ( tester med to typer) så da er det noe på gang da
Klikker i vinkel på gubben for alt, og jeg er kvalm og sulten hele tiden. Tempen føyk i været i dag. Jeg kjenner meg gravid. Dagene til ikm kommer til å gå så sakte.
Klikker i vinkel på gubben for alt, og jeg er kvalm og sulten hele tiden. Tempen føyk i været i dag. Jeg kjenner meg gravid. Dagene til ikm kommer til å gå så sakte.
0.05 over den høyeste av de siste seks, egentlig. Ff dropper normalt sett minst en som er over ved stor variasjon.Hva er coverline?
Er det gj.snitt av temp før EL?
FF spør om jeg vil overstyre grunnet min poitive EL-test. Må i tilfelle sette coverline selv..
He he.Jeg klarer ikke helt la være å lure, så dere kan antakeligvis se grafen min med coverline og el innimellom, da sjekker jeg noe og lurer...