Jeg sov... greit.
Mye påvirket av at mannen før vi la oss fastslo at jeg skulle teste i dag uansett, derved var det ikke avhengig av tempen, derved sov jeg bedre... Jeg er inne i en dårlig periode i så måte nå, normalt sett klarer jeg å legge fra meg dette, og koble at DET SOM SKJER, DET SKJER, SELV OM JEG IKKE SER DET PÅ TEMPEN! Men det er noe som kommer etter måneder på måneder med temping, og helst i stabile sykluser. Altså ikke første syklus etter en SA hvor alt nå tyder på at jeg er kommet til dag 28 uten EL enda. For all del, jeg ble gravid med min eldste i en syklus med EL rundt dag 45, så håpet er slett ikke ute, men jeg aner jo ikke når og om denne EL'en kommer...
For ja, jeg sov, jeg tempet, den var lik gårsdagens, jeg sto opp, håpet, testet.... negativt. Ikke overrasket egentlig, men litt skuffet. Ikke fordi "da kommer mensen da", men fordi "da har jeg ikke hatt EL enda da..."
Magen kjennes som om mensen er på vei, men jeg er 14 dpo i dag dersom jeg hadde EL den dagen, og da skulle jeg hatt mensen absolutt senest i morgen, og normalt sett begynt å spotte søndag eller i går. Så sannsynligvis ikke hatt EL enda. Derved aner jeg ikke når den evt kommer.
Sånn for å toppe det, i morgen kommer svigermor og ei svigerinne på feriebesøk. Gjesterommet er vegg i vegg med vårt rom, og det er lytt. (lytt som i at jeg hører, og plages av, at svigermor snorker) Litt lite aktuelt med de helt store krumspringene da, dertil er svigermor og hele svigerfamilien sånne der natt-dyr som er oppe til så sent at en stakkar som skal på jobb neste morgen glipper med øynene, så enten sovner jeg i det hodet treffer senga, eller så legger jeg meg en time eller to før mannen. Jeg vet ikke helt hvor lenge de blir, men det tar vi som det kommer. Om antatt ca tre uker skal vi dit...Der deler vi rom med ungene.
Og jeg ANER IKKE om jeg kan komme til å få EL denne uken, neste uke, i vår ferieuke hjemme, i vår ferieuke der, eller i august en gang...
Jaja, sånn går nå dagene, en dag av gangen.