Æsj så kjedelig..Æsj, ingen triks som funket på sambo idag, så da er han vell ordntlig dårlig da så da går det nok ikke denne pp :-/ 5 hele uker til neste sjangs, bajs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj så kjedelig..Æsj, ingen triks som funket på sambo idag, så da er han vell ordntlig dårlig da så da går det nok ikke denne pp :-/ 5 hele uker til neste sjangs, bajs!
Æsj så kjedelig..
Se på grafen. Den holder seg jevnt på 37 grader. Håhå. Men ingen symptomer og ingen g test. Så venter og ser om Tr kommer
Ingen tante enda. Men symptomene har gitt seg.Hvordan går det med deg Bina?
Sank masse i går. Men steg i dag. Tror tr er forsinka. Så glemmer den siste testen.Men så lenge tempen ikke synker, så bør det vel være håp? Krysser fingrene for deg!
Din graf ser utrolig bra ut ;-)
Han kviknet til på tidligmorran ;-) får bare håpe det ikke ble for sent iforhold til at tappen begynte å lukke seg igårkveld, og tempen har steget idag..
Den siste tempen der er tatt tre kvarter senere enn vanlig, så den er ikke helt reell.
Så spennende med deg! Håper det bøir mars på hele gjengen
- Bruker appen
Åh. Ikke tegn på tanta
Hadde det vært spire og ikke tullete syklus så hadde det vært greit det.Er ikke det bra da? ;-)
Her skjer bare ingenting...
Dagene går, ingen mens, ingen el, bare... Ventetid.
Jeg vet det er normalt. Bare kjedelig. Jeg skulle vært 10 uker på vei nå, og hatt første kontroll i dag. I stedet har jeg ikke fått mens ingen enda.
Slim i dag, mannen oppfordres til aktivitet i kveld...