Vi som temper. NY!

Æsj, ingen triks som funket på sambo idag, så da er han vell ordntlig dårlig da:p så da går det nok ikke denne pp :-/ 5 hele uker til neste sjangs, bajs!
Æsj så kjedelig..

Et desperat spørsmål... Jeg pleier alltid å ligge stille i sengen med dyna godt bredd ut over min lille kropp :p men den siste uka har jeg vært fæl til å våkne opp med dyna midt på kroppen, den har vel egentlig bare ligget over bryst og ned til lårene. Har det noe å si for temp? Tempen min har holdt seg lavere enn på lenge :( Denne pp har det vært mye kluss og jeg har kanskje justert mer enn jeg burde... Ellers så har vel ikke det satans egget slippet nå heller :(

Æsj så kjedelig..

Din graf ser utrolig bra ut ;-)

Han kviknet til på tidligmorran ;-) får bare håpe det ikke ble for sent iforhold til at tappen begynte å lukke seg igårkveld, og tempen har steget idag..

Din graf ser utrolig bra ut ;-)

Han kviknet til på tidligmorran ;-) får bare håpe det ikke ble for sent iforhold til at tappen begynte å lukke seg igårkveld, og tempen har steget idag..

Den siste tempen der er tatt tre kvarter senere enn vanlig, så den er ikke helt reell.

Så spennende med deg! Håper det bøir mars på hele gjengen :)

- Bruker appen

Den siste tempen der er tatt tre kvarter senere enn vanlig, så den er ikke helt reell.

Så spennende med deg! Håper det bøir mars på hele gjengen :)

- Bruker appen

ja, håper vi får komme oss inn på mars hele gjengen :-) ble 1 runde for denne el, så ikke så stor sjangs, men mantrenger jo i realiteten kun 1 for å lykkes så :-P

Her skjer bare ingenting...
Dagene går, ingen mens, ingen el, bare... Ventetid.

Jeg vet det er normalt. Bare kjedelig. Jeg skulle vært 10 uker på vei nå, og hatt første kontroll i dag. I stedet har jeg ikke fått mens ingen enda.

Her skjer bare ingenting...
Dagene går, ingen mens, ingen el, bare... Ventetid.

Jeg vet det er normalt. Bare kjedelig. Jeg skulle vært 10 uker på vei nå, og hatt første kontroll i dag. I stedet har jeg ikke fått mens ingen enda.

:(:(:(

Krysser alt jeg har for at spiren sitter på første skikkelige forsøk!

Tenker masse på deg ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Plutselig syklus på 28 dager etter start med dong quai. Vanlig er 31-34

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Kroppen min er så rar, idag har jeg hatt vondt i hodet, stikkinga i korsryggen, veldig ømme og tunge bryst, spottet i 5 dager. Er CD8 idag.

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Back
Topp