Vi som temper. NY!

Så leit med TR Lisja :( :(

Er 11 dpo i dag ifølge FF og jeg er blitt fortrolig med det. Tempen er fortsatt høy, fortsatt svake tester og nå karamellfarget spotting. Like greit at det kommer nå hvis det skal gå rett vest enda en gang. Stiller bare et stort spørsmålstegn ved den kroppen min... :/
Får håpe spottingen din forsvinner og du får to streker nå! Jeg har lyst til å ringe å bestille meg GU, har hatt 1 mnd med normal syklus siden pilleslutt, ellers hver 13-14 dag og en mnd med 20 dager med mensen :( er det noe vits med GU?

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Liisjja: fikk ikke til å quote..
Sletta svaret mitt. Ser jo at du er prøver siden november..
Det kan jo være lurt å ta en tur til legen å få henvising til gyn når det har vart så lenge.

Har du prøvd noe for å stabilisere syklusen?

Liisjja: fikk ikke til å quote..
Sletta svaret mitt. Ser jo at du er prøver siden november..
Det kan jo være lurt å ta en tur til legen å få henvising til gyn når det har vart så lenge.

Har du prøvd noe for å stabilisere syklusen?
Legen er på ferie nå, så trur jeg bare ringer en GU å spør om jeg kan få en time :) nei har ikke prøvd noe, spurte om pergo men legen mente jeg skulle vente et år, men nå er jeg og mannen lei av den forbaska tanta!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Velkommen skal du være frøken ;)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Takk takk ;)

Jeg har alltid hatt stabil syklus, men vet om andre som har prøvd wild jam, vitex (?) og diverse andre ting med god effekt (og selvfølgelig noen uten effekt) kanskje du kan lese litt på det? Skjønner du er lei!

Alle som temper er selvsagt hjertelig velkommen til å henge her med oss, de som har spørsmål om temping også.

Og de som bruker FF, VIP eller gratisversjon, kan få grafen sin i førsteinnlegget her, og forbli der så lenge de er aktive (eller, blir gravid, de grafene sparer vi på. i alle fall en stund, om et år eller tre er muligens noen tempere lei av at der er ei side med gravid-grafer førts, og kutter ned til de de husker har vært aktive i tråden da. (det blir jo stadig nye tråder her ettersom trådstarter blir gravid innomellom satser vi på, og det er jo egentlig et fint tidspunkt å rydde litt opp de man ikke kan huske å ha sett?

Takk takk ;)

Jeg har alltid hatt stabil syklus, men vet om andre som har prøvd wild jam, vitex (?) og diverse andre ting med god effekt (og selvfølgelig noen uten effekt) kanskje du kan lese litt på det? Skjønner du er lei!
Ja det må jeg lese på ja :) takk for tips!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

For min del stupte forøvrig tempen i dag. Jeg aner ikke hvilken dpo jeg er, for jeg har så mange alternative EL-dager og aner bare ikke, rett og slett, men jeg forventet av den grunn mens i dag, hvilket ikke er kommet. Bittelitt spotting i morges, og ikke noe mer.

Vente og se, det er ikke annet å gjøre.

For min del stupte forøvrig tempen i dag. Jeg aner ikke hvilken dpo jeg er, for jeg har så mange alternative EL-dager og aner bare ikke, rett og slett, men jeg forventet av den grunn mens i dag, hvilket ikke er kommet. Bittelitt spotting i morges, og ikke noe mer.

Vente og se, det er ikke annet å gjøre.
Håper tanta holder seg borte!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Det er jo lov å håpe, men ettersom EL ikke var den dagen opprinnelig antydet, men antatt senere, er serngeakriviteten i den aktuelle perioden meget laber, først var det svigermorbesøk, så var jeg syk, så var mannen syk. (og så dro vi på ferie til svigermor hvor vi deler rom med ungene, så nå er det i alle fall ikke noe, men nå MÅ jeg jo være dpo)

Det er jo lov å håpe, men ettersom EL ikke var den dagen opprinnelig antydet, men antatt senere, er serngeakriviteten i den aktuelle perioden meget laber, først var det svigermorbesøk, så var jeg syk, så var mannen syk. (og så dro vi på ferie til svigermor hvor vi deler rom med ungene, så nå er det i alle fall ikke noe, men nå MÅ jeg jo være dpo)

Når mener du el var?

Jeg aner ikke når EL var, først mente FF dag 35, mens jeg mente dag 34, men det stemmer umulig med at jeg da er så langt over ikm (som skulle vært tirsdag eller onsdag) uten mens, med spotting, og negtive tester.

Derved satte jeg den senere, som du ser av grafen min har jeg tegnet inn selv (derav blå streker i stedet for røde) sånn at jeg evt har ikm på søndag, hvilket heller ikke stemmer med dagens tempstup.

Så jeg aner rett og slett ikke. Aner ikke.

Dette er en rotete syklus uansett, første syklus etter SA, og med ferie oppi det hele, så det blir som det blir, bare den snart tar slutt kan jeg starte på en ny....

Hvordan tegner man inn en blå strek i ff? :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Manuell override av el

Bruker du app'en eller websiden`?

På web er det enkelst, under oppgitt EL og måte denne er funnet er der en knapp for "override", som du da trykker på og selv angir dag for EL og evt coverline.

på app'en må du inn på oppsettet, via "more" knappen under chartet eller menyknappen på mobilen din, deretter settings og detector/override settings.

Manuell override av el

Bruker du app'en eller websiden`?

På web er det enkelst, under oppgitt EL og måte denne er funnet er der en knapp for "override", som du da trykker på og selv angir dag for EL og evt coverline.

på app'en må du inn på oppsettet, via "more" knappen under chartet eller menyknappen på mobilen din, deretter settings og detector/override settings.
Takk, bruker for meste appen :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Legen er på ferie nå, så trur jeg bare ringer en GU å spør om jeg kan få en time :) nei har ikke prøvd noe, spurte om pergo men legen mente jeg skulle vente et år, men nå er jeg og mannen lei av den forbaska tanta!

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
Dong quai stabiliserte syklusen min de 3 mnd jeg prøvde det. Skal brukes fra første dag mensen er over og til el. Prøv det . Wild yam gå meg egentlig kortere blødningsdager og mindre blod

Dong quai stabiliserte syklusen min de 3 mnd jeg prøvde det. Skal brukes fra første dag mensen er over og til el. Prøv det . Wild yam gå meg egentlig kortere blødningsdager og mindre blod
Da skal det prøves :) hvor kjøper jeg det da?

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Hmm. Det ser liksom ut som om el var dag 34/35, men rart mes så lang lutealfase uten positiv test.

Du må neste bare se hva som skjer. :confused:

Back
Topp