Vi som temper. NY!

Denne tempinga var ikke jeg noe flink til kjente jeg :p Glemmer det 3 av 4 dager og får ikke til appen heller.
Sååå, jeg tror jeg lar det ligge. Så får jeg heller ta det opp igjen hvis jeg må prøve veldig lenge med å bli gravid igjen.
Ta det bare opp igjen når du føler deg klar for det. :) tok tid før jeg kom meg inn i tempingen og.

Ta det bare opp igjen når du føler deg klar for det. :) tok tid før jeg kom meg inn i tempingen og.

Godt å høre at det ikke bare er meg :p Jeg tenker det sikkert ikke blir så himla nøyaktig når jeg bare temper hver fjerde dag, og gjerne etter å ha stått opp og vært på do og pussa tenna annenhver av de gangene.. :p

En ting jeg syns er litt dumt er at når jeg prøver å se på grafene på første sida her (via app'en) så er de så sinnsykt små... Og hvis jeg prøver å zoome, så blir de veeeeldig uklare.
Er det flere som har det sånn? Går det evt ann å få dem større? :)

En ting jeg syns er litt dumt er at når jeg prøver å se på grafene på første sida her (via app'en) så er de så sinnsykt små... Og hvis jeg prøver å zoome, så blir de veeeeldig uklare.
Viss du trykker på nicket over bildene kommer du inn på grafene på nettsiden :)

Prøver siden Nov 12
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*

Trykk på nicket.

Å! Takk! Det skal jeg prøve :) *flau*, har vært her så lenge nå og ikke funnet ut av detta enda...

Å! Takk! Det skal jeg prøve :) *flau*, har vært her så lenge nå og ikke funnet ut av detta enda...

Jeg brukte også litt tid på å forstå det. Hihi... Så du er ikke alene. :-)

Det funka fint det, takk for hjelpen jenter ;)

Så rar i magen og lysken. Korsryggen har klikka :/ fikk for meg i stad at jeg er gravid og kjøpte en test. Men tester ikke før ikm eller etter ikm. Husker ikke hvordan det var med lillemann så tidlig.

Duste-tempen i går ødela jo alt. Nå vet jeg ikke om jeg har hatt el eller ikke. Ifølge el-testen hadde jeg vel el i går. Håper det stemmer.
Her er grafen med det enorme temp-droppet:
ImageUploadedByBV Forum1375177016.888543.jpg

Og her har jeg "discarded" temp-droppet i går:
ImageUploadedByBV Forum1375177072.406898.jpg

Så rar i magen og lysken. Korsryggen har klikka :/ fikk for meg i stad at jeg er gravid og kjøpte en test. Men tester ikke før ikm eller etter ikm. Husker ikke hvordan det var med lillemann så tidlig.

Spennende da! :) Håper det er en spire som tuller med kroppen din ;) klarer du å vente med å teste? Hadde ikke jeg klart :p

Synes det ser ut som el var på dag 11 jeg, med stigningen med dagene etter.

Enig med deg, men jeg krangler fortsatt med nye og gamle termometeret. Den gamle som jeg har brukt hittil denne mnd sa 36,4 idag...

Jeg pleier jeg å komme opp i 36,7 og 36,8 grader etter el. Og jeg har aldri hatt el tidligere enn CD15... Så jeg er fryktelig usikker...

Bina, spennende temp du har! :D

Bubbly, ser nesten ut som el dag 11 ja, dersom du tar bort den superdippen. Men vanskelig å si. Kanskje det synes bedre om noen dager?

Hvordan tar jeg bort charter jeg ikke vil vise frem? Tempet jo ikke fra november til mai/juni, så er mange tomme charter. De opptar jo bare plass:p

Back
Topp