Vi som temper. NY!

Den økte igjen! :D 13 dpo! Jeg holder på å døøøø.... Målte en time senere enn vanlig i dag da, så mulig det hadde litt å si, men men :)
Spennende! Skal du teste i morgen?? :)

Begynner å tro på dpo.

Hva tror dere, 2 eller 4 dpo ?

Slim kan ha blitt kamuflert av rester fra mannen...

Din er ikke grei nei.

Jeg ser ingen klar el på den, ikke på noen av de tidligere heller...

Hvordan er det, lenge siden prevensjon, syklusen var stabil før, eller ?

Din er ikke grei nei.

Jeg ser ingen klar el på den, ikke på noen av de tidligere heller...

Hvordan er det, lenge siden prevensjon, syklusen var stabil før, eller ?
Hmm, ikke sikkert at jeg har hatt EL etter pille slutt :/ slutta i nov, har hatt en mnd med stabil syklus etter pille slutt. Jeg begynte på prev når jeg var 16 og nå er jeg 23. Vet ikke hvordan syklusene mine var når jeg var 15, da da fikk jeg bare mensen :p Skal til legen i løpet av uken så må få han til å henvise meg til GU.

Hei jenter , hvordan går det med dere?
Klarer ikke holde meg helt borte som jeg skulle.

Nyter sørlandsferie. Fortsatt trist, men går over tilslutt. Ser ut som blødningene går mot slutten. Så har fortsatte med tempingen, så kjører vi på med en gang igjen.

Jeg ser av mitt svar sendt på jobb at jeg faktsik sendte det med den første delen, men ikke den andre. Jeg skulle jo selvsagt spørre om hvordan det går med deg, det er... ja, du vet.

Er så sinnsykt varm.. Vært det de siste dagene. Går konstant å nærmest svetter.. Spent på om tempen går mer ned i morgen. Pleier aldri være så varm som jeg er nå, pleier å være ganske kald av meg.... Jaja :) spennende :)

Nyter sørlandsferie. Fortsatt trist, men går over tilslutt. Ser ut som blødningene går mot slutten. Så har fortsatte med tempingen, så kjører vi på med en gang igjen.

Da skal jeg krysse alt jeg har for at det er din tur nå, og da for 9 måneder. <3 Kos deg masse med ferie. :-)

Syns faktisk 2 dpo kan være logisk dersom dag 12 kan ha vært rester?!
Er jo høyere økning da værtfall..

12 var neppe rester, men noe av det jeg antok var rester dag 13 og 14 kan ha vært slim.

Back
Topp