Spennende! Skal du teste i morgen??Den økte igjen! 13 dpo! Jeg holder på å døøøø.... Målte en time senere enn vanlig i dag da, så mulig det hadde litt å si, men men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Skal du teste i morgen??Den økte igjen! 13 dpo! Jeg holder på å døøøø.... Målte en time senere enn vanlig i dag da, så mulig det hadde litt å si, men men
Spennende! Skal du teste i morgen??
Hadde tenkt å teste... Men det var ikke nødvendig for Tanta kom
Jeg vil tru du er 4Begynner å tro på dpo.
Hva tror dere, 2 eller 4 dpo ?
Slim kan ha blitt kamuflert av rester fra mannen...
Hmm, ikke sikkert at jeg har hatt EL etter pille slutt :/ slutta i nov, har hatt en mnd med stabil syklus etter pille slutt. Jeg begynte på prev når jeg var 16 og nå er jeg 23. Vet ikke hvordan syklusene mine var når jeg var 15, da da fikk jeg bare mensen Skal til legen i løpet av uken så må få han til å henvise meg til GU.Din er ikke grei nei.
Jeg ser ingen klar el på den, ikke på noen av de tidligere heller...
Hvordan er det, lenge siden prevensjon, syklusen var stabil før, eller ?
Nei nei nei!! dritt!Hadde tenkt å teste... Men det var ikke nødvendig for Tanta kom
Hei jenter , hvordan går det med dere?
Klarer ikke holde meg helt borte som jeg skulle.
Det tursler og går..Hei jenter , hvordan går det med dere?
Syns faktisk 2 dpo kan være logisk dersom dag 12 kan ha vært rester?!Jeg er visst dpo nå. 2? Eller ff mener 4. Vi får se.
Her går jeg å venter på tanta, skjønner ikke grafen og lav temp. Hvordan går det med deg?Hei jenter , hvordan går det med dere?
Nyter sørlandsferie. Fortsatt trist, men går over tilslutt. Ser ut som blødningene går mot slutten. Så har fortsatte med tempingen, så kjører vi på med en gang igjen.
Syns faktisk 2 dpo kan være logisk dersom dag 12 kan ha vært rester?!
Er jo høyere økning da værtfall..