Vi som temper. NY!

Jeg tenker at juni er fin, den.

Det er bare veldig kjipt at jeg får mensen på fredag. Lørdag gifter min bror seg.
Jeg fikk mensen på min egen bryllupsdag for 6 år siden også. Den kom i løpet av formiddagen, med så kraftige kramper at jeg måtte få kjæresten til min forlover til å skaffe meg ei flaske vann under fotograferingen så jeg fikk svelge noen sterke smertestillende. Jeg brakk meg i bilen utenfor kirken, nesten kastet opp. Min far (sjåføren) og min forlover trodde det var nerver, men jeg hadde rett og slett så vondt i magen! Pillene begynte heldigvis å virke og jeg fikk gjennomført resten av dagen uten større problemer.

Men så skal jeg altså måtte gå i min brors bryllup med oppblåst mage som ser gravid ut, smerter og behov for å skifte bind/tampong under en fotsid kjole. Men hey, jeg klarte det under en BRUDEKJOLE sist, så klarer jeg det nok under denne også.

Huff. Lykke til! Jeg er veldig glad for å ha gått over til menskopp etter å ha lest om det her inne, da trenger jeg ikke styre med mensen mer enn hver 12 time og det holder i massevis. :p Det går sikkert bra på lørdag, så håper jeg du ikke blir i så dårlig form.

Fant også akkurat ut at med sannsynlig EL 7. september og etter det 5. oktober så får jeg to sjanser på termin i juni. Både 2. og 30. juni. :)

Håper du slipper smerter i helgen Sara!

Men hey skal jeg aldri få mensen? :p vil ha tanta lr en positiv test jeg...

Menskopp har jeg tenkt på mange ganger, men aldri rotet meg til å komme igang med. Liksom sånn "jammen, jeg skal jo ikke ha neste mens, jeg..." så jeg bestiller den visst aldri.

Men det går nok bra, jeg har ikke like ille smerter nå for tiden som jeg hadde da, og med piller så kommer jeg meg gjennom det. Skal utstyre meg med det jeg trenger, det går nok bra.

Hmm. Hadde ikke noe kjempehopp på tempen i dag tidlig, men den er såvidt høyere enn den har vært til nå denne syklusen. Regner med jeg hadde eggløsning i går, og monitoren viste i dag HØY etter å ha vært på PEAK i to dager. Er så spent på om FF klarer å påvise eggløsning :P

Jeg får ikke lov å quote innleggene dine Sara. Veldig rart. Uansett, skulle bare si: bestill koppen. Tar to minutter også har du den om noen dager og med godt vedlikehold har du den i veldig mange år. Du kommer ikke til å angre. Utrolig praktisk, trenger aldri mer styre med noe som helst. Tr er kjedelig nok som den er om ikke man legger til alt det upraktiske også. :-)

Jeg får ikke lov å quote innleggene dine Sara. Veldig rart. Uansett, skulle bare si: bestill koppen. Tar to minutter også har du den om noen dager og med godt vedlikehold har du den i veldig mange år. Du kommer ikke til å angre. Utrolig praktisk, trenger aldri mer styre med noe som helst. Tr er kjedelig nok som den er om ikke man legger til alt det upraktiske også. :-)

I know.

Skal gjøre det, bare bestemme meg for hvilken og sånn.

Også hadde det vært fint om denne kroppen kunne oppføre seg LITT forutsigbart i det minste, i dag spotter jeg jo nesten ikke, bare et par dråper maksimalt, når det normalt sett skulle bygge seg opp mot ikm som er i morgen. Tullekropp!

Litt forvirra jeg her nå. Hadde jo forventet at jeg hadde eggløsning på onsdag, etter at monitor viste peak både tirsdag og onsdag. I går fikk jeg en lovende men liten stigning på temperaturen, men så falt den igjen id ag. Jeg ble så skuffa at jeg sikkert målte 3 ganger før jeg innså at temperaturen ikke kom til å bli høyere.
Når jeg kjenner på tappen, så sitter den mye lavere og er ikke på vidt gap lenger. Stor forskjell fra tirsdag/onsdag.
Noen som har opplevd å få bekreftet eggløsning, men likevel en dropp i temp dag 2 etter eggløsning?
Se gjerne på grafen min :p
Virker ikke dette rart??

My Ovulation Chart

Jeg tror ikke jeg ville sett på det hoppet fra i går som en temp.stigning i dette tilfellet.
Legger ved min graf, hvor FF har funnet EL - du ser at min stigning er en del høyere. (0,8 faktisk, men jeg hadde 38 i temp da jeg var gravid, da, så min temp hopper kanskje mer enn gjennomsnittet)

:/
ImageUploadedByBV Forum1377236275.161896.jpg

Nei jeg blir jo bare usikker nå. Synes det var for lite stigning i går selvsagt, men tenkte kanskje den ville bli desto større id ag. Men så synker den... Æsj. Kanskje jeg ikke hadde noen eggløsning denne gangen? Men kanskje for tidlig å konkludere uansett. Lurte bare på om noen av dere erfarne tempere har erfart tilsvarende?

Nei jeg blir jo bare usikker nå. Synes det var for lite stigning i går selvsagt, men tenkte kanskje den ville bli desto større id ag. Men så synker den... Æsj. Kanskje jeg ikke hadde noen eggløsning denne gangen? Men kanskje for tidlig å konkludere uansett. Lurte bare på om noen av dere erfarne tempere har erfart tilsvarende?
Klarer ikke å se det, men jeg er ikke såå erfaren da.

Hvor tar du tempen?:)

Under tunga :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Klarer ikke å se det, men jeg er ikke såå erfaren da.

Nei, det er det som er problemet ;) Og uansett er det for tidlig, men jeg hadde et håp om at noen likevel hadde fått påvist eggløsning en dag, og likevel erfart et temperaturfall etterpå... :P

Nei, det er det som er problemet ;) Og uansett er det for tidlig, men jeg hadde et håp om at noen likevel hadde fått påvist eggløsning en dag, og likevel erfart et temperaturfall etterpå... :P

Jeg anbefaler deg å ha sex framover iallfall - tempen kan jo hoppe allerede i morgen:)

Back
Topp