Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg tenker at juni er fin, den.
Det er bare veldig kjipt at jeg får mensen på fredag. Lørdag gifter min bror seg.
Jeg fikk mensen på min egen bryllupsdag for 6 år siden også. Den kom i løpet av formiddagen, med så kraftige kramper at jeg måtte få kjæresten til min forlover til å skaffe meg ei flaske vann under fotograferingen så jeg fikk svelge noen sterke smertestillende. Jeg brakk meg i bilen utenfor kirken, nesten kastet opp. Min far (sjåføren) og min forlover trodde det var nerver, men jeg hadde rett og slett så vondt i magen! Pillene begynte heldigvis å virke og jeg fikk gjennomført resten av dagen uten større problemer.
Men så skal jeg altså måtte gå i min brors bryllup med oppblåst mage som ser gravid ut, smerter og behov for å skifte bind/tampong under en fotsid kjole. Men hey, jeg klarte det under en BRUDEKJOLE sist, så klarer jeg det nok under denne også.
Huff. Lykke til! Jeg er veldig glad for å ha gått over til menskopp etter å ha lest om det her inne, da trenger jeg ikke styre med mensen mer enn hver 12 time og det holder i massevis. Det går sikkert bra på lørdag, så håper jeg du ikke blir i så dårlig form.
Fant også akkurat ut at med sannsynlig EL 7. september og etter det 5. oktober så får jeg to sjanser på termin i juni. Både 2. og 30. juni.