Jeg anbefaler deg å ha sex framover iallfall - tempen kan jo hoppe allerede i morgen![]()
Hehe, ja det burde vi jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg anbefaler deg å ha sex framover iallfall - tempen kan jo hoppe allerede i morgen![]()
Hehe, ja det burde vi joTror imidlertid det blir vanskeilg i helgen, siden vi skal til svigermor og har ikke veldig mye plass for oss sjøl der..
Det var derfor jeg var så fornøyd med at monitoren viste peak tidligere i uka, tenkte den var nokså sikker...?
Jeg tror monitorer viser at kroppen prøver på EL, men kan jo ikke garantere at du har hatt det. Dersom kroppen ikke greier å lage EL likevel, kan den prøve igjen. Og derfor er det lurt å tempe, for temping er vel så og si det eneste du kan gjøre som faktisk bekrefter EL
Lykke til iallfall!!!
Jeg tror monitorer viser at kroppen prøver på EL, men kan jo ikke garantere at du har hatt det. Dersom kroppen ikke greier å lage EL likevel, kan den prøve igjen. Og derfor er det lurt å tempe, for temping er vel så og si det eneste du kan gjøre som faktisk bekrefter EL
Lykke til iallfall!!!
Lykke til iallfall!!!
Krysser fingre for ett temp-hopp hos deg!! Jeg vil også ha temp-hopp, men ser ut som det uteblir i min første pp som temper.. såå frustrerende!Håper tempen min hopper i været i morgen
Du kunne jo tempe i stumpen? Da blir du ikke forstyrret av TR i alle fallJeg skulle begynne å tempe vaginalt, men lurte på hva dere som temper vaginalt gjør når dere har tr. Jeg bruker jo termometer-beskyttelse (sånn engangs-plast-sak), men synes jo det er litt mer klineri (unnskyld!!!) Hvor viktig er tempingen disse dagene med tr?
Jeg skulle begynne å tempe vaginalt, men lurte på hva dere som temper vaginalt gjør når dere har tr. Jeg bruker jo termometer-beskyttelse (sånn engangs-plast-sak), men synes jo det er litt mer klineri (unnskyld!!!) Hvor viktig er tempingen disse dagene med tr?
Du kunne jo tempe i stumpen? Da blir du ikke forstyrret av TR i alle fallJeg tenkte begynne med det selv fra neste PP.
Jeg temper vaginalt, men temper ikke de dagene tr er i aksjon.Det er jo ikke så mange dagene det dreier seg om, så for min del har det ikke spilt noen rolle i hvert fall.
![]()
Kikka på grafen din i stad, og det så jo ut som det var et temphopp i dag hos degLurer på om jeg skal slenge meg med å tempe vaginalt neste PP
Lurer på om jeg kanskje hadde EL igår![]()
Og jeg er SÅ fornøyd, for nå mener FF at eggløsning fant sted på onsdag - slik jeg også håpte. Men har jo hatt så dårlig tempstigning at jeg var litt usikker på om jeg i det hele tatt har hatt noen eggløsning. Men jammen kom det et kryss i dagEr nok fordi jeg i tillegg fikk utslag på monitor og at jeg har fulgt med på livmortappen - jeg tror ikke at tempen alene hadde bekreftet eggløsning. Men uansett - nå blir det spennende
![]()
Håper den bare stiger nå framoverOg jeg er SÅ fornøyd, for nå mener FF at eggløsning fant sted på onsdag - slik jeg også håpte. Men har jo hatt så dårlig tempstigning at jeg var litt usikker på om jeg i det hele tatt har hatt noen eggløsning. Men jammen kom det et kryss i dagEr nok fordi jeg i tillegg fikk utslag på monitor og at jeg har fulgt med på livmortappen - jeg tror ikke at tempen alene hadde bekreftet eggløsning. Men uansett - nå blir det spennende
![]()
Hvis du går i første tråden så er alle grafene der, klikke på nicket til den du vil se på så ser duHvordan ser grafen din ut nå da?spennende! Gikk tempen opp mer etterpå eller?
![]()
Hvis du går i første tråden så er alle grafene der, klikke på nicket til den du vil se på så ser du![]()