Vi som prøver for første gang

Jeg har allerede bookmarked flere DIY babyting.. alt fra babynest til søt strikkegreie (det får fremtidig mormor ta seg av ;-) ) fra Camilla Phil.. For ikke å snakke om et kjempesøtt veggteppe (sånn 70-talla knyteopplegg) med regnbue på til babyrommet.. Skikkelig guilty pleasure å sjekke sånt :) Men tenker det blir god tid til å holde på med dette i de 9 månedene man går og ruger :) selv om det hadde vært gøy å komme i gang :)

Her er den regnbue-greien, søt? Lurer på om det er mulig å få lagd. Jeg kan absolutt ikke strikke men annet håndarbeid kan jeg prøve meg på :-)

Ja vi har prøvd å legge inn annenhver dag når jeg har vært i fruktbar periode hehe :D El slim er en så grei pekepinne når testene ikke ble helt positiv! I dag har livmortappen lukket seg og falt ned igjen, den har vært åpen og høyt oppe med masse el slim de siste 2-3 dagene så regner meg jeg kanskje hadde el på søndag/mandag :D

JIPPI!!! Da blir det veldig spennende å følge deg framover! Håper det sitter en liten spire:Heartred

Da var pp2 over for meg. Føles veldig ergerlig, da samboer måtte reise bort i helga - midt i eggløsninga - :angry1 Fikk lagt inn aksjer før han dro og da han kom hjem, så et lite håp er det vel. Da er det bare å vente, men er allerede mentalt innstilt på pp3. Neste måned har jeg tenkt å begynne med eggløsningstester, så det kan jo bli spennende!

Er det forresten andre som irriterer seg over uendelig med gravid-relaterte annonser på Facebook?? Kan de ikke forstå at jeg ikke trenger det enda... :((

Da var pp2 over for meg. Føles veldig ergerlig, da samboer måtte reise bort i helga - midt i eggløsninga - :angry1 Fikk lagt inn aksjer før han dro og da han kom hjem, så et lite håp er det vel. Da er det bare å vente, men er allerede mentalt innstilt på pp3. Neste måned har jeg tenkt å begynne med eggløsningstester, så det kan jo bli spennende!

Er det forresten andre som irriterer seg over uendelig med gravid-relaterte annonser på Facebook?? Kan de ikke forstå at jeg ikke trenger det enda... :((

Krysser fingrene for at det kan ha gått likevel! Ble det mange dager fra han reiste til EL? Vi fikk det sånn forrige pp og det var en utrolig frustrerende ting å stresse over...

Krysser fingrene for at det kan ha gått likevel! Ble det mange dager fra han reiste til EL? Vi fikk det sånn forrige pp og det var en utrolig frustrerende ting å stresse over...

Tusen takk for det <3 Han reiste torsdagsmorgen og kom hjem søndagskveld. I følge Flo var EL lørdag, men det er jo ikke nøyaktig målt, så man vet jo aldri :)

Kjedelig.. Selv om det kanskje er et lite håp så er det jo bra at du forbereder deg på PP3. Så langt klarer ikke jeg å tenke, er selv i PP2 med EL i morgen sannsynligvis. At vi må igjennom ENDA en måned gjør meg sur og lei.. selv om jeg vet det tar tid for de fleste :shifty::shy:

Alt av annonser overalt på nettet har med baby å gjøre.. Selv her på BV så syns jeg algoritmen burde være smart nok til å ikke ha baby-relaterte reklamer på «prøver» forumet, ha heller hjelpemidler vi trenger for å bli gravid hehe :-)

Da har vi fått time til privat utredning i august - såpass lang ventetid var det. Kjenner at jeg faktisk syns det var helt greit. Da har vi prøvd 6 PP, og vi har to PP til på oss på å lykkes før vi skal dit. Håper selvsagt vi lykkes før timen :)

Tusen takk for det <3 Han reiste torsdagsmorgen og kom hjem søndagskveld. I følge Flo var EL lørdag, men det er jo ikke nøyaktig målt, så man vet jo aldri :)

Kanskje ikke optimalt, men tross alt en sjanse :)
Ifølge en studie av barn som ble til ved bare ett samleie rundt eggløsning som jeg har sett sitert her på forumet, var det ca lik sjanse eggløsningsdagen, dagen før og to dager før.
Krysser fingrene!

Dette er så spennende at jeg snart får dilerium! I dag har jeg hatt tidenes mensmurringer og vondt i underlivet, stikkende smerter og masse slim! Vi la inn aksjer i går og har store planer om å gjøre det kveld også! Vær så snille å krysse alt som krysses kan for oss:Heartred:Heartblue:Heartpink:hello2

Dette er så spennende at jeg snart får dilerium! I dag har jeg hatt tidenes mensmurringer og vondt i underlivet, stikkende smerter og masse slim! Vi la inn aksjer i går og har store planer om å gjøre det kveld også! Vær så snille å krysse alt som krysses kan for oss:Heartred:Heartblue:Heartpink:hello2

Lykke til:love7

Venter på eggløsning... Synes det går sakte!
Bare negative tester eller ser du antydninger til streker? Hvis du fortsatt tester da, og fortsatt 3 ganger om dagen? :-) Har du en formening om når du tror el kommer? Håper ventetiden blir kort !!

Åssen går det med dere, damer? :D

Syns jeg merker litt «stiklinger»/mini-murringer eller hva jeg skal kalle det, så mulig EL er i dag eller i morgen på meg ! Spennende.. jeg setter all min lit til temperaturmålingene og at grafen vil vise meg når det faktisk var EL :)

Ellers så tror jeg at jeg nå slutte med å lete så veldig etter el-slim, går på do hele tiden og blir jo bare «tørr» av det ..

Hvordan går det med deg? :)

Back
Topp