Syns jeg merker litt «stiklinger»/mini-murringer eller hva jeg skal kalle det, så mulig EL er i dag eller i morgen på meg ! Spennende.. jeg setter all min lit til temperaturmålingene og at grafen vil vise meg når det faktisk var EL :)

Ellers så tror jeg at jeg nå slutte med å lete så veldig etter el-slim, går på do hele tiden og blir jo bare «tørr» av det ..

Hvordan går det med deg? :)

Åh! Så spennende! Skjønner ikke at du ikke tilter av denne tempinga.. :hilarious: Men, så lenge det fungerer for deg så har det jo ingenting å si! Nå krysser jeg alt jeg kan for at EL snart kommer for din del og at alle de beste svømmerne klamrer seg fast og befrukter et egg! :notworthy

Meg går det bra med, har veldig ømme pupper, og særlig nipler. Pleier ALDRI å ha det.. Så jeg er litt usikker! Aldri hatt så sterke EL-smerter som jeg har hatt denne pp heller, så jeg vet ikke helt hva som foregår her.. Merkelige greier.. :D
 
Venter på el her. CD21 nå, og pp12 :arghh: jeg som har tatt grapefruktkjerneekstrakt siden cd1, men ingen el i sikte. Er snart tom :hilarious:

Huff, skjønner det er kjedelig å vente.. Men, plutselig dukker den opp, og da må du feire med en skikkelig runde i senga :D Da må du ut å kjøpe mer :joyful:
 
Huff, skjønner det er kjedelig å vente.. Men, plutselig dukker den opp, og da må du feire med en skikkelig runde i senga :D Da må du ut å kjøpe mer :joyful:
Haha. Blir mange runder for tiden :hilarious: og stakkars mannen har blitt nektet øl i en uke nå  og nå ser det ut som helgens øl ryker og :taunt014 godt fotball ikke begynner igjen før neste helg ;)
 
Haha. Blir mange runder for tiden :hilarious: og stakkars mannen har blitt nektet øl i en uke nå  og nå ser det ut som helgens øl ryker og :taunt014 godt fotball ikke begynner igjen før neste helg ;)

Bra! Fortsett med rundene! :signs003

Hahaha, nå skratta jeg godt :hilarious: Stå på krava! Nei, du sier noe.. Er ganske fotballinteressert sjøl, og ser gjerne på permiere leauge på tv, så sant det er Liverpool som spiller. Men å se på ALL fotball som går på tv, er en vane jeg synes typen kan legge fra seg :yuck:
 
Bra! Fortsett med rundene! :signs003

Hahaha, nå skratta jeg godt :hilarious: Stå på krava! Nei, du sier noe.. Er ganske fotballinteressert sjøl, og ser gjerne på permiere leauge på tv, så sant det er Liverpool som spiller. Men å se på ALL fotball som går på tv, er en vane jeg synes typen kan legge fra seg :yuck:
Han har sin egen mancave som han kan se hva han vil i :hilarious: tysk fotball, færøysk fotball, han må se alt :banghead: Men ølen, den får han holde seg unna :hilarious: vi er United og tottenham fans, så neste fredag er det oppgjør :nailbiting: Da skal han heller få øl, og jeg kan forhåpentligvis ikke røre noe alkohol :smiley-angelic001:laughing002
 
Han har sin egen mancave som han kan se hva han vil i :hilarious: tysk fotball, færøysk fotball, han må se alt :banghead: Men ølen, den får han holde seg unna :hilarious: vi er United og tottenham fans, så neste fredag er det oppgjør :nailbiting: Da skal han heller få øl, og jeg kan forhåpentligvis ikke røre noe alkohol :smiley-angelic001:laughing002

Det var da enda godt å høre! Vi har ingen mancave til samboer, men jeg kan gå på soverommet å se på noe annet fra senga om jeg blir lei! Når jeg endelig blir gravid er det jo supert om han ser på fotball, for da får jeg en utmerket grunn til å ligge i senga som en annen hval for å se tv:hilarious: Søndag 21.juni er første LPool-kamp, da har jeg forhåpentlig fått positivt svar på tidligtest så vi kan feire litt ekstra når LPool vinner;):D
 
Det var da enda godt å høre! Vi har ingen mancave til samboer, men jeg kan gå på soverommet å se på noe annet fra senga om jeg blir lei! Når jeg endelig blir gravid er det jo supert om han ser på fotball, for da får jeg en utmerket grunn til å ligge i senga som en annen hval for å se tv:hilarious: Søndag 21.juni er første LPool-kamp, da har jeg forhåpentlig fått positivt svar på tidligtest så vi kan feire litt ekstra når LPool vinner;):D
Hehe. Tenker vi må slenge inn en tv på soverommet vi og når jeg blir gravid :hilarious: lykke til med kamp da :p og testingen. Krysser fingrene :signs003
 
Venter på el her. CD21 nå, og pp12 :arghh: jeg som har tatt grapefruktkjerneekstrakt siden cd1, men ingen el i sikte. Er snart tom :hilarious:

Ååå Pp12.. jeg er bare på PP2.. Blir det bedre eller er hver måned samme med venting, forventninger, skuffelser etc etc..? Klarer man etterhvert å tenke på noe annet?

Jeg har også brukt grapefruktkjerneekstrakt siden cd1 eller cd2, vet ikke helt om jeg ser noe særlig med slim egentlig og er også snart tom!!:hilarious: Håper jeg slipper å kjøpe ny om noen uker:shy:
 
Hehe. Tenker vi må slenge inn en tv på soverommet vi og når jeg blir gravid :hilarious: lykke til med kamp da :p og testingen. Krysser fingrene :signs003
Jeg vil også ha TV på soverommet❤️ Har egentlig ikke plass til det men worst case bruker jeg bare pcen :) Er ikke «plaget» med at mannen skal se på fotball da, går mer i annen sport og serier hehe
 
Åh! Så spennende! Skjønner ikke at du ikke tilter av denne tempinga.. :hilarious: Men, så lenge det fungerer for deg så har det jo ingenting å si! Nå krysser jeg alt jeg kan for at EL snart kommer for din del og at alle de beste svømmerne klamrer seg fast og befrukter et egg! :notworthy

Meg går det bra med, har veldig ømme pupper, og særlig nipler. Pleier ALDRI å ha det.. Så jeg er litt usikker! Aldri hatt så sterke EL-smerter som jeg har hatt denne pp heller, så jeg vet ikke helt hva som foregår her.. Merkelige greier.. :D

Spennende å kjenne på symptomer da :) I forrige pp knadde jeg MYE på puppene for å kjenne om de var ømme både før og etter EL :hilarious: thank god for hjemmekontor:hilarious:

Syns temping går veldig greit og syns heller det virker mye mer stress med el-testing ! En venninne anbefalte meg å ikke styre med det så det har jeg liksom bare bestemt meg for. Og har heller ikke blitt påvirket av andre på forumet til å starte med det!
 
Haha. Blir mange runder for tiden :hilarious: og stakkars mannen har blitt nektet øl i en uke nå  og nå ser det ut som helgens øl ryker og :taunt014 godt fotball ikke begynner igjen før neste helg ;)
Hehe :hilarious: Jeg klarer verken nekte eller bestemme noe for min mann.. Han drikker sjelden (var i UDL hele helgen da og selv om mye alkohol så virker det nesten positivt ift energien og lysten til sengekos!) Men kunne ønske han hadde spist sunnere :shifty:
 
Hehe :hilarious: Jeg klarer verken nekte eller bestemme noe for min mann.. Han drikker sjelden (var i UDL hele helgen da og selv om mye alkohol så virker det nesten positivt ift energien og lysten til sengekos!) Men kunne ønske han hadde spist sunnere :shifty:
Eller det vil si, jeg kan prøve å nekte eller bestemme noe men han er ganske sta/må bestemme ting på egen hånd...
 
Haff, skjønner det er kjedelig... Man kan jo bli gal av mindre.. Har du tatt noen tilskudd denne mnd eller? :happy:

Skal ta progesteronstøtte etter EL (Lutinus) pga kort lutealfase. Men prøver ikke noe ekstra før EL, kanskje jeg ryker på noe mer alternativt der neste måned om jeg blir enda mer utålmodig :p
Har hatt EL på CD19/20 de siste to månedene, så synes det er leeeeenge å vente - særlig nå når jeg håper at lutealfasen skal øke, da blir jo syklusen en uke lenger totalt sett...
 
Bare negative tester eller ser du antydninger til streker? Hvis du fortsatt tester da, og fortsatt 3 ganger om dagen? :) Har du en formening om når du tror el kommer? Håper ventetiden blir kort !!

Takk, det håper jeg også!
Jeg tester bare én gang om dagen denne runden, i alle fall frem til det nærmer seg tidsmessig. Forventer EL rundt CD19/20. Tester på morgenurin selv om det ikke er anbefalt, siden det var der jeg fikk tydeligst økning forrige PP. Egentlig veldig glad for at jeg orket å teste tre ganger om dagen så lenge som jeg gjorde sist, da fikk jeg jo et relativt detaljert bilde av hvordan testrekka ser ut. Tester sikkert flere ganger når jeg ser økning eller når jeg synes at "nå burde det skje noe", men det er fortsatt over en uke igjen antakelig...
Veldig interessant å loggføre andre symptomer også! Foreløpig er denne syklusen veldig lik den forrige, ved at temp endelig begynte å synke rundt CD10 (skjønner ingenting av hvorfor den ikke synker når jeg får mensen sånn det ser ut til at "alle andre" gjør?) og har lagt seg rundt coverline på 36,4/36,4 foreløpig, og at jeg har hatt kramper på CD12 og CD13. Nå mangler det bare at tempen synker igjen i morgen (CD14) og at det kommer EL-slim på CD15, så er vi right on track med kopi av forrige syklus!
Skal bare ikke kopiere lutealfasen, sååå...

Hvordan går det med deg, da?
 
Jeg tester også på morgenurin. Det funker fint for min del, men jeg har også lang LH topp. Når det nærmer seg tester jeg på ettermiddag/kveld også, men er ikke nøye med klokkeslettet i det hele tatt :)
 
Jeg tester også på morgenurin. Det funker fint for min del, men jeg har også lang LH topp. Når det nærmer seg tester jeg på ettermiddag/kveld også, men er ikke nøye med klokkeslettet i det hele tatt :)

Jeg har lest to forskjellige forklaringer på at man ikke skal teste på morgenurin og de er helt forskjellige... Den ene sier at LH produseres senere på dagen så man kan få for svakt resultat på morgenen, mens den andre sier at man kan få falsk positiv pga at urinen har stått så lenge i blæren. Ikke lett å bli klok på :p

Så da er det fine med at jeg "testet ihjel" forrige syklus at jeg nå vet litt mer om hvordan min egen testkurve ser ut. Da kan man kanskje følge sin egen fasit litt i stedet ;)
 
Ååå Pp12.. jeg er bare på PP2.. Blir det bedre eller er hver måned samme med venting, forventninger, skuffelser etc etc..? Klarer man etterhvert å tenke på noe annet?

Jeg har også brukt grapefruktkjerneekstrakt siden cd1 eller cd2, vet ikke helt om jeg ser noe særlig med slim egentlig og er også snart tom!!:hilarious: Håper jeg slipper å kjøpe ny om noen uker:shy:
Det har vel egentlig bare blitt verre for min del. Frustrerende når det ikke går på så lang tid :banghead: Men merker det ikke er like spennende å teste lenge, for jeg er automatisk pessimistisk. Helt til forrige mnd når jeg fikk strek. Men det var kjemisk :arghh:
 
Spennende å kjenne på symptomer da :) I forrige pp knadde jeg MYE på puppene for å kjenne om de var ømme både før og etter EL :hilarious: thank god for hjemmekontor:hilarious:

Syns temping går veldig greit og syns heller det virker mye mer stress med el-testing ! En venninne anbefalte meg å ikke styre med det så det har jeg liksom bare bestemt meg for. Og har heller ikke blitt påvirket av andre på forumet til å starte med det!

Sorry treigt svar, vært på hytta hele helga, og glemte egentlig av hele pcen.. Men, haha, jeg skulle likt å vært flue på veggen, man blir jo helt desperat etter å finne symptomer, og det må se fryktelig dumt ut når vi går å tar på puppene hele tiden :hilarious:

Så bra! Jeg klarte ikke å holde meg unna testing, da jeg sleit med å få tilbake en normal syklus veldig lenge etter abort, også har jeg bare fortsatt med det, og det er egentlig litt betryggende mtp. EL, da vet jeg når vi virkelig må legge inn aksjer :D
 
Jeg vil også ha TV på soverommet❤️ Har egentlig ikke plass til det men worst case bruker jeg bare pcen :) Er ikke «plaget» med at mannen skal se på fotball da, går mer i annen sport og serier hehe

Skjønner godt dere vil ha tv på soverommet, det er ganske innafor :p
 
Kom plustelig på at jeg tror stemoren min sa at kusinen min har blitt gravid. Men var det bare noe jeg drømte i natt at hun sa? Tør ikke spørre... Er hjernen min så smålig at den drømmer på seg sjalusi om natten, liksom? Tror ikke jeg er så god til å unne andre å få til ting jeg ikke får til som jeg skulle ønske...
 
Back
Topp