Vi som prøver for første gang

Hei jenter,
Se hva som er på gang hos meg- håper sånn det blir sånn kul ombré strek:hilarious: To tester i går og en i dag. Har tre tidlig tester igjen som jeg tenker å ta tirs, ons og tors. Har noen CB tester som jeg kan spare til neste uke, hvis jeg føler behov for mer testing :shy:

Mange følelser på gang her, vet jo det enda er tidlig, 11dpo/CD25. Men å se antydning til positiv test... helt uvirkelig.. Som jeg har sagt før her på tråden så har jeg aldri opplevd/følt at min kropp spiller på lag med meg.. og for ikke å snakke om snus/kosthold til mannen:hilarious: Får bare krysse fingrene for at dette varer og termin blir på 7.mars 2021❣️

Åååå herregud så spennende!!! Krysser fingrene for at alt går bra!! Husk å oppdatere oss :joyful:

Åååå herregud så spennende!!! Krysser fingrene for at alt går bra!! Husk å oppdatere oss :joyful:

Selv om jeg tok en test til i dag tidlig som var positiv så fant jeg ut etter jobb i dag at jeg MÅ bare teste med den digitale. Utrolig lite og veldig konsentrert urin pga lite vann/mat i dag gav meg 2-3 uker (?!) El har jo vært 11.juni, ifølge temp! Nå er jeg tom for tester så får stole på resultatet inntil videre ❣️

Vedlegg

• 6D8DA7BC-5494-452B-BDC1-220BDC496B7B.jpeg
    6D8DA7BC-5494-452B-BDC1-220BDC496B7B.jpeg
    8,5 KB · Visninger: 96
Selv om jeg tok en test til i dag tidlig som var positiv så fant jeg ut etter jobb i dag at jeg MÅ bare teste med den digitale. Utrolig lite og veldig konsentrert urin pga lite vann/mat i dag gav meg 2-3 uker (?!) El har jo vært 11.juni, ifølge temp! Nå er jeg tom for tester så får stole på resultatet inntil videre ❣️

Åååå, blir jo helt pågråten her jeg sitter :joyful: Gratulerer! :love7 Kjenner håpet vokser når jeg ser slikt :Heartred

Åååå, blir jo helt pågråten her jeg sitter :joyful: Gratulerer! :love7 Kjenner håpet vokser når jeg ser slikt :Heartred

Det er vel ikke noe som helst grunnlag for å si dette men kan jeg så kan du, og resten her inne!! Har vært så tvilende på om jeg kunne bli gravid i det hele tatt pga kronisk magesykdom, to operasjoner i mageregion og spiseforstyrrelse i 12+ år. Et helt år uten mens feks. Vært frisk og lykkelig de 5 siste årene så kroppen har jo kanskje «healet» litt selv om den har fått proppet i seg p-piller i den perioden.

Det jeg har gjort for å forberede meg til prøveperioden er å redusere koffein fra kaffe (kun fra Pepsi Max), spise sunt og fokusert på å få i meg grønnsaker. Har også tatt disse gravide tablettene siden april måned. Denne pp så brukte jeg også grapefruktkjerneekstrakt mellom mens og el (merket ikke nevneverdig forskjell) + brukte concieve glidemiddel. Brukte ikke dette første pp så kanskje det gjorde susen?!

Hvordan går det med deg og hvor i løypa er du?

Det er vel ikke noe som helst grunnlag for å si dette men kan jeg så kan du, og resten her inne!! Har vært så tvilende på om jeg kunne bli gravid i det hele tatt pga kronisk magesykdom, to operasjoner i mageregion og spiseforstyrrelse i 12+ år. Et helt år uten mens feks. Vært frisk og lykkelig de 5 siste årene så kroppen har jo kanskje «healet» litt selv om den har fått proppet i seg p-piller i den perioden.

Det jeg har gjort for å forberede meg til prøveperioden er å redusere koffein fra kaffe (kun fra Pepsi Max), spise sunt og fokusert på å få i meg grønnsaker. Har også tatt disse gravide tablettene siden april måned. Denne pp så brukte jeg også grapefruktkjerneekstrakt mellom mens og el (merket ikke nevneverdig forskjell) + brukte concieve glidemiddel. Brukte ikke dette første pp så kanskje det gjorde susen?!

Hvordan går det med deg og hvor i løypa er du?

Så glad på dine vegne <3

Akkurat ferdig med mens, skal ha EL rundt 2. juli. I dag kom EL-tester til meg i posten så gleder meg til å teste ut det! Kjenner et lite, skummelt håp i magen om at kanskje dette er måneden det skjer? :happy: Har også concieve glidemiddel som vi har brukt én PP, men da måtte jo samboer reise bort.... Denne PP'en er det ingen som får dra noe sted som helst :hilarious:

Så glad på dine vegne <3

Akkurat ferdig med mens, skal ha EL rundt 2. juli. I dag kom EL-tester til meg i posten så gleder meg til å teste ut det! Kjenner et lite, skummelt håp i magen om at kanskje dette er måneden det skjer? :happy: Har også concieve glidemiddel som vi har brukt én PP, men da måtte jo samboer reise bort.... Denne PP'en er det ingen som får dra noe sted som helst :hilarious:
Høres ut som en god plan! Skal dere ha ferie når det er tid for EL? Lykke til :-) vi kjørte på med sex hver dag de fruktbare dagene he he:hilarious: Og ikke gjort det siden:hilarious: mon tro når vi/jeg «tør» gjøre det neste gang, vet jo det er helt ufarlig ! Men vil ikke «ødelegge» noe oppi der !

Sååå glad på dine vegner!! Gratulere så mye :love7:hello2

Høres ut som en god plan! Skal dere ha ferie når det er tid for EL? Lykke til :) vi kjørte på med sex hver dag de fruktbare dagene he he:hilarious: Og ikke gjort det siden:hilarious: mon tro når vi/jeg «tør» gjøre det neste gang, vet jo det er helt ufarlig ! Men vil ikke «ødelegge» noe oppi der !

Jeg har ferie og skal vente klar på han når han kommer hjem fra jobb :hilarious: Neste EL etter denne vil være mens vi besøker familien hans så håper det går denne gangen :hilarious:

Hehe ja ser den, man blir jo veldig redd for å skade noe selv om man egentlig vet at man ikke gjør det :joyful:

Hei jenter,
Se hva som er på gang hos meg- håper sånn det blir sånn kul ombré strek:hilarious: To tester i går og en i dag. Har tre tidlig tester igjen som jeg tenker å ta tirs, ons og tors. Har noen CB tester som jeg kan spare til neste uke, hvis jeg føler behov for mer testing :shy:

Mange følelser på gang her, vet jo det enda er tidlig, 11dpo/CD25. Men å se antydning til positiv test... helt uvirkelig.. Som jeg har sagt før her på tråden så har jeg aldri opplevd/følt at min kropp spiller på lag med meg.. og for ikke å snakke om snus/kosthold til mannen:hilarious: Får bare krysse fingrene for at dette varer og termin blir på 7.mars 2021❣️

Jeg har også antatt termin 7. mars!❣️

Jeg har også antatt termin 7. mars!❣️

Woho! Så morsomt :-) Jeg håper sånn at det går hele veien til mars. Ble så usikker og bekymret i dag tidlig da jeg tempet og det var lik drop som dagen før mens i forrige syklus :-( :-( Men enda ikke noe blod så får bare se.. redd for å gå på do og få blod på papiret nå:(

Woho! Så morsomt :) Jeg håper sånn at det går hele veien til mars. Ble så usikker og bekymret i dag tidlig da jeg tempet og det var lik drop som dagen før mens i forrige syklus :-( :-( Men enda ikke noe blod så får bare se.. redd for å gå på do og få blod på papiret nå:(

Krysser fingrene for oss begge❣️

Fikk beskjed frå legen i går om at eg kunne ta lavdose jern i form av Hemofer for å optimalisere jernlageret mitt, fram mot eit eventuelt svangerskap. Men herre så store tablettar då! Eg som hatar å ta slikt, blir berre ståande å brekke meg om eg i det heile klarar å få det ned. Finst det ikkje noko mindre? :shifty:

Jeg har vært så flink å ta folat i flere mnd, men de siste månedene har jeg ikke orket å ta det for føler på meg at det ikke kommer til å gå... Må skjerpe meg - det er mye bedre å ta det lang tid unødvendig enn å risikere økt sjanse for ryggmargsbrokk. Man vet jo ikke når det klaffer, og veldig greit å ha gått på det tre mnd i forkant da...

Sånn, nå må jeg skjerpe meg! :P

Hvordan går det med dere? Noen som har fått positiv test? :)

Her er det ikke så mye spennende å melde egentlig. Lutinus gjorde jobben sin med å normalisere lutealfasen, men PP4 er i sin spede begynnelse likevel...

Hvordan går det med gjengen her? :)

Ingen positiv test i sikte enda. :P

Skal på fertilitetsutredning senere i måneden, så det blir fint å få gjennomført. Ser ut som undersøkelsen kommer i forbindelse med EL. Så enten rett før, under eller etter.

Går uansett inn i PP7 med godt mot, mange bruker lengre tid enn dette, så hadde det ikke vært for min forhistorie med store cyster som har sprukket på eggstokkene hadde jeg prøvd et år før utredning :)

Hvordan går det med dere?

6+2, men lurer på om kroppen er i gang med en SA...
Jeg sneik i termingruppa tidligere i dag og så hva du hadde skrevet! Årh, ble skikkelig lei meg på deres vegne. Var jo så gøy med oppdateringene fra fjellet. Håper at det kun er uskyldig, men skjønner det er vanskelig å tro noe annet:(:Heartred

Back
Topp