Tusenfryden
Andre møte med forumet
Hei Trist å høre om MA, det er en stor frykt jeg har for å få. Var den graviditeten planlagt/brukte dere lang tid på å bli gravid da? Må være ekstra tungt å ikke snakke om det, og prøving generelt med de man kjenner.
Heldigvis er forumet gull verdt for å dele tanker etc Har vært veldig godt for meg iallefall, i disse første ukene med prøving.
(Ikke helt sikker på om jeg "svarer" på digitalt riktig vis nå, bare si fra hvis jeg skal gjøre det annerledes!)
Hei til deg også!
Og ja, det var egentlig ikke noe jeg visste om på forhånd, trodde spontanabort var blod og smerter, så var veldig uvitende da jeg først var på TUL og fikk beskjeden.. Det var en delvis planlagt graviditet vil jeg si, vi sluttet på prevensjon, men lot virkelig humla suse uten å tenke på noe som EL eller den type ting, så var ganske overraskende og veldig skummel da det plutselig skjedde. Tok vel ganske nøyaktig 5 mnd, tror jeg.. Ble fryktelig glad etter hvert, så vet i alle fall nå at jeg virkelig ønsker barn og baby, og egentlig så fort som mulig
Ja, veldig godt inntrykk av forumet, kjenner jeg har et behov for å "snakke", men siden ingen visste om verken MA eller at vi prøvde, har det begrenset seg, og jeg kjenner på en måte at jeg er glad for det også, så jeg slipper spørsmålene fra venner og familie
Hvor lenge har du prøvd, eller er du kanskje gravid allerede?