Vi som prøver for første gang

Hvordan gikk det hos legen i dag? :Heartred
Åå takk som spør:Heartred
Det gikk veldig fint hos legen, hun kunne ikke gi meg noe svar i dag. Hun trodde det kunne være kroppen som stabiliserte og fikset opp etter mange år med p-piller og p-staver.. Men vi fikk tatt celleprøve,og plodprøver, tok også klamydiatest visst nok.. Men det kan jo være greit siden vi aldri har testet oss for det. Ellers sa legen at alt så greit ut.
Skal oppdatere dere når jeg har fått svar! :Heartpink

Det gikk veldig fint hos legen, hun kunne ikke gi meg noe svar i dag. Hun trodde det kunne være kroppen som stabiliserte og fikset opp etter mange år med p-piller og p-staver.. Men vi fikk tatt celleprøve,og plodprøver, tok også klamydiatest visst nok.. Men det kan jo være greit siden vi aldri har testet oss for det. Ellers sa legen at alt så greit ut.

Håper det er noe helt uskyldig og at kroppen bare har litt rusk i systemet som den må kvitte seg med :Heartred
Klamydia kan det være greit å sjekke seg for uansett! Jeg sjekka meg faktisk for det for første gang en stund etter at jeg ble sammen med kjæresten. Han hadde sjekka seg rett før vi ble sammen, og hadde det ikke. Tok det bare sånn rutinemessig ved gynekologisk undersøkelse. Guess what.. jeg hadde det :dead: ikke mitt stolteste øyeblikk!

Må bare ærlig innrømme at jeg finner sykt mye tilfredsstillelse i å dyppe test-strimler i urin :rolleyes:
Har gått å kjent på murringer nå siden i går kveld, og er livredd for at det er eggløsning som kommer for tidlig. Da var det ikke annen råd enn å dyppe litt strimler da gitt! o_O elsker spenningen disse testene gir meg! Heldigvis var den negativ da :joyful: veeeldig negativ! Og det er jo bra. Slik kan det bare være nå en uke til.

Jeg lover... den hunken min kommer ikke over dørstokken engang før jeg går til angrep! (med mindre EL har kommet og gått allerede da da. Da blir det ikke en like ivrig velkomst på han :meh:)

Hei! Jeg er en usikker sjel om dagen. Sluttet på pillen i januar og har hatt fast 30 dagers syklus siden. Nå er jeg 5 dager etter IKM og har bare fått negative tester. Har ingen symptomer, bare murringer siden fredag. Har noen av dere fått positiv test så sent?

Så bra at alt så greit ut i alle fall!! Det er jo fint å få ting sjekket innimellom uansett! :Heartred

Husker at når jeg begynte med p-sprøyte igjen etter et opphold småblødde jeg seriøst i sikkert 3 uker. Utrolig irriterende selv om det var en kjent bivirkning, så jeg var i det minste ikke bekymra. Håper du bare får normale svar på alt og at prøvingen går bra videre! :hello2

Hei jenter:happy:
Tror jeg kommer tilbake her igjen:happy: Ble gravid i mai og skulle nå vært 6+2, men begynte å blø i går så nå tror jeg min femte SA er i gang:Heartblue Tok blodprøve i går og skal ta ny i morgen for å sjekke at HCG synker, har ikke håpet med meg da blødning vanligvis er negativt i mitt tilfelle:( Men jeg gir aldri opp, så når denne blødningen er over kjører vi på igjen, håper jeg en dag får muligheten til å fullføre en graviditet:Heartpink

Tok ny test idag, enda tydeligere strek!

Vedlegg

• B516F4D6-D18A-4855-80B4-51C17A3BC66D.jpeg
    B516F4D6-D18A-4855-80B4-51C17A3BC66D.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 105
Hei jenter:happy:
Tror jeg kommer tilbake her igjen:happy: Ble gravid i mai og skulle nå vært 6+2, men begynte å blø i går så nå tror jeg min femte SA er i gang:Heartblue Tok blodprøve i går og skal ta ny i morgen for å sjekke at HCG synker, har ikke håpet med meg da blødning vanligvis er negativt i mitt tilfelle:( Men jeg gir aldri opp, så når denne blødningen er over kjører vi på igjen, håper jeg en dag får muligheten til å fullføre en graviditet:Heartpink

Så trist å lese :( håper det er en uskyldig blødning! :Heartred

Kan noen spole tiden litt fremover?! Herrefreden så sakte tiden går. CD11 og 6-7 dager til mannen OG EL kommer :woot:

Kan noen spole tiden litt fremover?! Herrefreden så sakte tiden går. CD11 og 6-7 dager til mannen OG EL kommer :woot:

Merker spenningen begynner å ta seg opp her og.. Jeg venter på EL og neste uke blir det prøving a la PP1, hjemmekontor på begge to så da har vi god tid til å legge inn aksjer :-)

Usikker på om dette er noe dere har opplevd da det virker som om de fleste her har hatt spiral? Og usikker på om det er samme virkning som p-piller men uansett, jeg sluttet på p-piller i februar. I det siste, ja kanskje siste måneden, så har jeg lagt merke til at det faller av MYE hår når jeg stryker igjennom det med hånden, det er alltid MYE hår på hårstrikker og hårbørsten og ligger alltid igjen en liten dott i dusjen etter jeg har vasket det. Har langt hår. Leste noe om at det er en «bivirkning» av å slutte på p-piller som kan komme etter 3/noen mnd? Noen andre som har det sånn? Man kan ikke se at jeg mister så mye hår da men syns det er litt ubehagelig:shy:
:anyone

Usikker på om dette er noe dere har opplevd da det virker som om de fleste her har hatt spiral? Og usikker på om det er samme virkning som p-piller men uansett, jeg sluttet på p-piller i februar. I det siste, ja kanskje siste måneden, så har jeg lagt merke til at det faller av MYE hår når jeg stryker igjennom det med hånden, det er alltid MYE hår på hårstrikker og hårbørsten og ligger alltid igjen en liten dott i dusjen etter jeg har vasket det. Har langt hår. Leste noe om at det er en «bivirkning» av å slutte på p-piller som kan komme etter 3/noen mnd? Noen andre som har det sånn? Man kan ikke se at jeg mister så mye hår da men syns det er litt ubehagelig:shy:
:anyone
Jeg og mister mye hår. Et år siden jeg sluttet på pillen nå. Har ikke tenkt på at det kan være en bivirkning. Begynte å lure på om noe var gale etterhvert :wideyed: fint hvis det bare er pga pillen :D

Merker spenningen begynner å ta seg opp her og.. Jeg venter på EL og neste uke blir det prøving a la PP1, hjemmekontor på begge to så da har vi god tid til å legge inn aksjer :)

Ah, heldige dere som har hjemmekontor igjen. Savner det litt jeg :hilarious: har hatt delvis hjemmekontor nå noen uker. Fra denne uken har det vært fullt kjør igjen. Merker jeg er mer enn klar for sommerferie om to(!!) uker :woot:
Da har dere jo god tid til å legge inn aksjer da :D her blir det pliktsex det sekundet han kommer hjem :joyful:
Heldigvis kommer han ikke før på kvelden. Jeg hadde vært truende til å dra fra jobb på "matpause" om han kom hjem på dagtid :nailbiting:

Ah, heldige dere som har hjemmekontor igjen. Savner det litt jeg :hilarious: har hatt delvis hjemmekontor nå noen uker. Fra denne uken har det vært fullt kjør igjen. Merker jeg er mer enn klar for sommerferie om to(!!) uker :woot:
Da har dere jo god tid til å legge inn aksjer da :D her blir det pliktsex det sekundet han kommer hjem :joyful:
Heldigvis kommer han ikke før på kvelden. Jeg hadde vært truende til å dra fra jobb på "matpause" om han kom hjem på dagtid :nailbiting:
Hehe, håper sånn det klaffer med timingen på din EL og hjemkomsten til mannen!

Selv om vi har «god tid» så er det ganske «plikt» egentlig.. Vi har ikke gjort det siden sist EL :hilarious: Ble litt utmattet begge to. Men får ta en «tømmeøkt» i morgen så det er friske og fine svømmere klare for befruktning kommende uke hihi:happy:

Hehe, håper sånn det klaffer med timingen på din EL og hjemkomsten til mannen!

Selv om vi har «god tid» så er det ganske «plikt» egentlig.. Vi har ikke gjort det siden sist EL :hilarious: Ble litt utmattet begge to. Men får ta en «tømmeøkt» i morgen så det er friske og fine svømmere klare for befruktning kommende uke hihi:happy:

Det blir vel automatisk det når man bevisst prøver på baby :Heartred bare man husker på å ha det gøy samtidig så lever vi vel over litt pliktsex!
En tømmeøkt var lurt :hilarious: kanskje jeg skal foreslå det for mannen også ;) ganske sikker på at responsen på det vil bli hysterisk morsom :hilarious:

Back
Topp