Vi som prøver for første gang

Noen dager siden jeg har gitt lyd fra meg her inne, vært en travel uke.. Håper alle har det fint:Heartpink
I dag har jeg hatt brun blødning og noen dager med litt rødt i 14 dager... vi hadde sex i dag da det var så lite, men etterpå kom det masse rødt og skikkelig smerter nederst i magen:sick009 Blir veldig bekymret og livredd for at det kan være noe gale, vurderer å ringe legevakten, men det føles så dumt å ringe for en sånn «liten» ting? Hva ville dere gjort?

Ville ventet til imorgen tidlig og heller ringt fastlegen :)

Noen dager siden jeg har gitt lyd fra meg her inne, vært en travel uke.. Håper alle har det fint:Heartpink
I dag har jeg hatt brun blødning og noen dager med litt rødt i 14 dager... vi hadde sex i dag da det var så lite, men etterpå kom det masse rødt og skikkelig smerter nederst i magen:sick009 Blir veldig bekymret og livredd for at det kan være noe gale, vurderer å ringe legevakten, men det føles så dumt å ringe for en sånn «liten» ting? Hva ville dere gjort?

Hva ble det til? :)

Uff, ikke moro når ting føles utrygt! Håper du føler deg bedre nå! Hva endte du opp med å gjøre? :Heartred

Uff, ikke moro når ting føles utrygt! Håper du føler deg bedre nå! Hva endte du opp med å gjøre? :Heartred
Utrolig ubehagelig.. Telte på Flo, og det er faktisk18 dager med denne rare blødningen som ikke er en skikkelig blødning.. Ringte legen i dag og de ville ha meg inn i morgen allerede! Så det blir godt å få sjekket opp i tingene der nede;) Litt nervøs!

Utrolig ubehagelig.. Telte på Flo, og det er faktisk18 dager med denne rare blødningen som ikke er en skikkelig blødning.. Ringte legen i dag og de ville ha meg inn i morgen allerede! Så det blir godt å få sjekket opp i tingene der nede;) Litt nervøs!

Veldig forståelig, men så fint at det blir tatt seriøst og kjapt! Lykke til, håper du får god hjelp og til svar at alt er ok :Heartred

Nå er det ca. ei uke til IKM og jeg er jo BÅDE helt pessimist og håpefull denne gangen også. I dag var brystene mine litt ømme (det skjer sjeldent, men det har jo skjedd før altså i forbindelse med mens kanskje, jeg vet ikke) og jeg går jo rett i "hva skal barnet hete" liksom :hilarious: Jeg dauer. Vi kommer jo sikkert til å trenge mange flere prøveperioder enn dette. Godt jobba og all ære til dere som har prøvd en stund altså, det skal godt gjøres å ikke bli litt småsprø! :Heartred

Hei igjen!

Her kom IKM en hel uke før den skulle, god pinse til meg. Er så frustrert over syklus på bærtur, så har drevet detektivarbeid siste døgnet, og det ser ut som om syklusen min rett og slett har gått over på 21 dager (har alltid vært 28). I så fall ikke rart jeg føler jeg bare har blødd siden MAen! Men betyr jo også, med alle forbehold, at vi har lagt inn aksjer helt feil siste 2 mnd :smiley-angry019

Så nå er ELtester bestilt, apper oppdatert - og istedenfor å være håpefull - på CD2 :finger: Ikke bare bare å være førstegangsprøvende.

Hei dere:greet025
Jeg begynner å lure litt på hva dette er(beklager detaljene). Jeg har aldri opplevd før å spotte brunt flere dager etter mens. Det er nå 4 dager siden endt mens også spotter jeg altså hele tiden,men kommer aldri noe i truse hvertfall svært lite et par ganger-mest når jeg tørker meg. Jeg har syklus på 26 dager og i følge Flo skulle jeg begynt på eggløsning dagen etter endt mens. Er jo så mange år siden jeg hadde "naturlig" mens at jeg ikke aner om dette er normalt:hilarious: hadde 1 dag fri og det var dagen etter mens, denne dagen hadde vi sex. Men dagen etterpå begynte dette.. er det irritasjon etter sex eller er det eggløsningen som er slik? Noen som vet:hilarious:?

Jeg begynner å lure litt på hva dette er(beklager detaljene). Jeg har aldri opplevd før å spotte brunt flere dager etter mens. Det er nå 4 dager siden endt mens også spotter jeg altså hele tiden,men kommer aldri noe i truse hvertfall svært lite et par ganger-mest når jeg tørker meg. Jeg har syklus på 26 dager og i følge Flo skulle jeg begynt på eggløsning dagen etter endt mens. Er jo så mange år siden jeg hadde "naturlig" mens at jeg ikke aner om dette er normalt:hilarious: hadde 1 dag fri og det var dagen etter mens, denne dagen hadde vi sex. Men dagen etterpå begynte dette.. er det irritasjon etter sex eller er det eggløsningen som er slik? Noen som vet:hilarious:?

Vet ikke, men jeg har også begynt å spotte etter mens. Har veldig kort mens (3 dager), men de siste gangene har jeg spotta 2-3 dager etter mens. Vet ikke hvorfor! Ikke hver gang det har kunnet vært pga sex, og EL er det i alle fall ikke..

Umulig å si, men noen har en lett blødende cervix som kan blø litt etter sameie. Eller så kan små kar i skjeden blø etter sex. Dessuten tror jeg også at kroppen trenger å kjøres i gang litt, jeg spotta også ett par dager i forrige syklus. Kan være så mangt med denne kroppen:p

Last edited by a moderator:
Vet ikke, men jeg har også begynt å spotte etter mens. Har veldig kort mens (3 dager), men de siste gangene har jeg spotta 2-3 dager etter mens. Vet ikke hvorfor! Ikke hver gang det har kunnet vært pga sex, og EL er det i alle fall ikke..
Okei kanskje det er det som gjør det da, jeg har kort mens jeg også på 4 dager. Mulig det bare må bli helt ferdig da eller noe:p men da regner jeg det som normalt! Hehe

Okei kanskje det er det som gjør det da, jeg har kort mens jeg også på 4 dager. Mulig det bare må bli helt ferdig da eller noe:p men da regner jeg det som normalt! Hehe

Har det likt som deg og Panda2013 - selve mensen varer ca. 3-4 dager her også, men med påfølgende spotting i 1-2 dager, av og til lenger.

Jeg har hatt veldig sparsommelige blødninger under mens. Denne gangen blødde jeg mer enn normalt for meg og mensen varte i 5 dager. Er nå på dag 13 og (sorry om det blir TMI) dersom jeg tafser, oppdager jeg litt rosa utflod. Har ikke tidligere blødd etter sex, men kan jo være det :/

Hvordan gikk det hos legen i dag? :Heartred

Hei alle sammen! Jeg er helt ny her og er i likhet med dere andre i gang med å prøve å få en liten en.. :happy: Traff samboer for nøyaktig 2 år siden, og 3 måneder etter vi møttes ble jeg gravid ved et uhell. Dessverre ble jeg påvirket av mange rundt meg som mente det var best å ta en abort. Derfor ble det til at jeg gjorde det, og jeg har angret hver dag siden.. Vi har prøvd en stund nå uten at det har klaffet, er litt redd for at aborten jeg utførte kan ha noe med det å gjøre, uten å si det sikkert. Det skal jo i utgangspunktet ikke ha noe å si. Noen av dere som har vært i samme situasjon?

Nå har jeg gått til innkjøp av en Clearblue Advanced Fertilitetsmonitor i håp om at det skal hjelpe, ser på de forskjellige trådene her inne at mange har veldig gode erfaringer med denne! Noen av dere her som bruker denne? Er i gang med å bruke den og skal, i følge både den og Flo, ha eggløsning mandag førstkommende.. :happy093

Jeg lurer også på hvordan det har gått! :love2

Gikk på en mega smell idag kun 6 DPO (etter det jeg tror, noe usikker siden syklus er litt krøll etter SA 2 måneder siden). Tok nemmelig første test denne PP. Og er sikker på at jeg ser strek:bag:

Vedlegg

• 93ED13BB-E8C6-4E10-94A8-1E88A8F14ECE.jpeg
    93ED13BB-E8C6-4E10-94A8-1E88A8F14ECE.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 91
Back
Topp