Spentspire97
Flørter med forumet
Noen dager siden jeg har gitt lyd fra meg her inne, vært en travel uke.. Håper alle har det fint
I dag har jeg hatt brun blødning og noen dager med litt rødt i 14 dager... vi hadde sex i dag da det var så lite, men etterpå kom det masse rødt og skikkelig smerter nederst i magenBlir veldig bekymret og livredd for at det kan være noe gale, vurderer å ringe legevakten, men det føles så dumt å ringe for en sånn «liten» ting? Hva ville dere gjort?
Ville ventet til imorgen tidlig og heller ringt fastlegen

Blir veldig bekymret og livredd for at det kan være noe gale, vurderer å ringe legevakten, men det føles så dumt å ringe for en sånn «liten» ting? Hva ville dere gjort?

Jeg dauer. Vi kommer jo sikkert til å trenge mange flere prøveperioder enn dette. Godt jobba og all ære til dere som har prøvd en stund altså, det skal godt gjøres å ikke bli litt småsprø! 
Ikke bare bare å være førstegangsprøvende.
Traff samboer for nøyaktig 2 år siden, og 3 måneder etter vi møttes ble jeg gravid ved et uhell. Dessverre ble jeg påvirket av mange rundt meg som mente det var best å ta en abort. Derfor ble det til at jeg gjorde det, og jeg har angret hver dag siden.. Vi har prøvd en stund nå uten at det har klaffet, er litt redd for at aborten jeg utførte kan ha noe med det å gjøre, uten å si det sikkert. Det skal jo i utgangspunktet ikke ha noe å si. Noen av dere som har vært i samme situasjon?