Uff, dette var kjempe trist å leseDa ble det ingen lykke i PP5 heller for vår delmensen kom snikende i dag. Makan til frekkhet! Kom i tillegg en dag før den skulle også.
Nå er jeg, som forutsett, et hormonelt troll. Jeg kjenner faktisk at jeg gruer meg til å gå på jobb i morgen (jobber med tenåringer, og de vet å tøye strikken, for å si det sånn). Det er helt vanlig for meg i starten av mensen. Jeg blir sååå sinna
Heldigvis kan det bare gå en vei herfra, og det er oppså da er det bare å kaste seg ut i ny prøverunde.
Ikke sikker på om det blir noe hell neste runde. Tror vi har uflaks med datoene igjen, men med denne kroppen min vet man jo aldri. Testing og temping blir det uansett, så får vi ta det som det kommer
For neste ordentlige prøveperiode har jeg planene klare:
Jeg skal prøve grapefruktkjerneekstrakt (i stedet for juice)
Jeg skal prøve Wild Yam etter EL
Ellers skal jeg ta pyridoksin for å se om jeg får forlenga den derre lutealfasen min littdet blir spennende da.

Sender masse klemmer til deg! All grunn til å være sinna på dette!

så da er det bare å kaste seg ut i ny prøverunde.
Hvordan ligger dere andre i syklusen?
Begynte på Grapefruktjuice jeg og denne pp, men har nå kjøpt ekstrakt på Sunkost istede. Har begynt på bidronninggele og. Spent på effekten når jeg nærmer meg el 
jaja.. da er jeg med på neste pp
Håper tempingen og testing er det som skal til for at dere treffer og spiren sitter
Både jeg og samboer gleder oss sykt mye, og det hjelper litt på å ta vekk alt fokuset fra prøvingen også når man har noe å se frem imot.