Vi som prøver for første gang

Nå er jeg skikkelig frustrert... vi var på besøk hos et vennepar i kveld, så koselig med kaffe og brownie.
Da jeg plutselig kjente det poppe der nede, skjønte raskt hva det var. Gikk på do og der var det jaggu roserødt:wtf: Jaja 6 dager med spotting, og nå TR på besøk.. håper hun blir kortvarig:( Vi som var så klare for å komme i gang.

Så kjipt!! Får håpe den går fort over så dere er i gang med neste pp :D

Nå er jeg skikkelig frustrert... vi var på besøk hos et vennepar i kveld, så koselig med kaffe og brownie.
Da jeg plutselig kjente det poppe der nede, skjønte raskt hva det var. Gikk på do og der var det jaggu roserødt:wtf: Jaja 6 dager med spotting, og nå TR på besøk.. håper hun blir kortvarig:( Vi som var så klare for å komme i gang.

Æsj, så dritt med mensen :(
Her kommer nok også mensen i dag eller i morgen. Sykt skuffa.

Søren klype!

Skikkelig dritt, i dag var det ingentingo_O Skjønner ikke, tror TR lurer meg litt hehehe

Det lyder jo veldig merkelig... Skulle ikke blitt overrasket om du plutselig tester positivt, det lyder jo som veldig atypiske blødninger...

Det lyder jo veldig merkelig... Skulle ikke blitt overrasket om du plutselig tester positivt, det lyder jo som veldig atypiske blødninger...
Wææ nå begynner jo jeg å få forhåpninger igjen her:wideyed: Aldri hørt om atypiske blødninger?
Ble veldig dårlig i magen i går rett før blødningen kom, så gikk det over, og var ganske kvalm i bilen på vei til jobb i dag:meh:

Wææ nå begynner jo jeg å få forhåpninger igjen her:wideyed: Aldri hørt om atypiske blødninger?
Ble veldig dårlig i magen i går rett før blødningen kom, så gikk det over, og var ganske kvalm i bilen på vei til jobb i dag:meh:

Atypisk betyr bare uvanlig. Altså, ikke typisk mens. Har ikke lyst å gi deg falske forhåpninger ❤️

Atypisk betyr bare uvanlig. Altså, ikke typisk mens. Har ikke lyst å gi deg falske forhåpninger ❤️
Uansett veldig merkelig! Har jo lest mange historier der kvinner har hatt mensen, og likevel vært gravid..
Får se hvordan det går de neste dagene, evt kontakte lege om det vedvarer❤️

Uansett veldig merkelig! Har jo lest mange historier der kvinner har hatt mensen, og likevel vært gravid..
Får se hvordan det går de neste dagene, evt kontakte lege om det vedvarer❤️

Det lyder som en god plan. Krysser fingrene!

Hei! Lurer på om det er flere som kjenner stikkinger og murringer nederst i magen i flere dager før EL? Denne gangen har jeg kjent det i flere dager allerede, og min EL er ikke ventet før kommende torsdag. Det er nærmest som milde menssmerter. Kanskje jeg er paranoid i disse prøvedager, men må bare høre med dere. Har egentlig bare lest at det er vanlig med stikkinger og noe smerter akkurat rundt EL og ikke så mye før. :):bored:

Hei! Lurer på om det er flere som kjenner stikkinger og murringer nederst i magen i flere dager før EL? Denne gangen har jeg kjent det i flere dager allerede, og min EL er ikke ventet før kommende torsdag. Det er nærmest som milde menssmerter. Kanskje jeg er paranoid i disse prøvedager, men må bare høre med dere. Har egentlig bare lest at det er vanlig med stikkinger og noe smerter akkurat rundt EL og ikke så mye før. :):bored:
Jeg pleier å ha vondt et par dager før EL. Jeg tror jeg hadde det rundt 3-4 dager før EL denne måneden :joyful: Så tror og håper det er helt normalt :shy:

Jeg pleier som regel å ha det :) merker at det begynner å "ordne seg til" liksom :hilarious:
Denne gangen hadde jeg bare vondt litt i en dag. Det var unormalt for meg :dead:

Jeg har også litt murring og vondt før EL, tror ikke det er uvanlig! Tror det er normalt og at det skjer noe med eggstokkene, en type forberedelse om man kan si det sånn:rolleyes: Tror ikke det er noe å bekymre seg for:Heartpink

Jeg har også litt murring og vondt før EL, tror ikke det er uvanlig! Tror det er normalt og at det skjer noe med eggstokkene, en type forberedelse om man kan si det sånn:rolleyes: Tror ikke det er noe å bekymre seg for:Heartpink

Okei, tusen takk :Heartpink Får bare krysse fingrene for at det skjer noe der de kommende ukene :nailbiting:

Jeg kjente faktisk det også noen dager før EL:) men den har aldri tatt slutt etter det, kjente det under EL og nå 10dpo, verre nå etter EL enn det har vært men er veldig merkelige greier:confused004

Jeg har i alle år hatt et kortvarig stikk i magen (sterk smerte, noen sekunder bare) som jeg har tenkt at "nå slipper egget". Men nå som jeg har testet og tempet i to måneder sammenfaller det plutselig ikke, det tydelige stikket har uteblitt, og denne måneden hadde jeg kramper i to dager en uke før eggløsning. Ikke lett å bli klok på kroppen altså, og de tuller ikke når de sier at "alt er normalt" :p

Back
Topp