Ja, til tider er det vanskelig men mest er det vanskelig med savnet! Det er så kjedelig at han er borte. Bare eeeekstra når man har eggløsning i tillegg!
Skjønner den ! Ser du har en frå før av, godt at du har selskap ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, til tider er det vanskelig men mest er det vanskelig med savnet! Det er så kjedelig at han er borte. Bare eeeekstra når man har eggløsning i tillegg!
PP14! Høres ved første øyekast ut som en tålmodighetsprøve men tiden går kanskje relativt fordi fordi man hver måned har et håp om at det kan gå?
Krysser fingrene på at mai blir måneden
Dette er kjempe beundringsverdig Håper det går rette veien og at dere får det tilJa, her er ingenting så veldig konvensjonelt. Jeg skal få barn sammen med bestevenn og hans ektemann. Insiminere meg med begges sæd, så vi vet ikke hvem faren er til vi gjør en gen-test.
Skjønner den ! Ser du har en frå før av, godt at du har selskap ihvertfall
Ååå dette synes jeg var veldig koselig å lese!Ja, her er ingenting så veldig konvensjonelt. Jeg skal få barn sammen med bestevenn og hans ektemann. Insiminere meg med begges sæd, så vi vet ikke hvem faren er til vi gjør en gen-test.
Ja, her er ingenting så veldig konvensjonelt. Jeg skal få barn sammen med bestevenn og hans ektemann. Insiminere meg med begges sæd, så vi vet ikke hvem faren er til vi gjør en gen-test.
Det er helt grusomt ! Etter 4 mnd kom tårene hver gang mensen meldte sin ankomst, siden den gang har det bare vert en syklus uten tårer. Denne syklusen kom tårene opptil flere ganger før mensen kom fordi eg skjønte at den kom. Har aldri følt meg så hjelpesløs og fortapt før. Det å prøve lenge er utrulig vanskelig. Spesielt når utredningen sier at alt er bra, da skjønner man jo ikkje kvifor det ikkje går og lurer virkelig på om det noen gang går.
Men når man virkelig vil ha barn så gir man aldri opp
Skjønner deg veldig godt! Samme her, men må bare prøve til vi se et strek til. Og tenker at når barna er ønsket såååå mye, blir det enda mer kjærlighet på dem når de er der! Hold motet oppe! Du er ikke alene!Det er helt grusomt ! Etter 4 mnd kom tårene hver gang mensen meldte sin ankomst, siden den gang har det bare vert en syklus uten tårer. Denne syklusen kom tårene opptil flere ganger før mensen kom fordi eg skjønte at den kom. Har aldri følt meg så hjelpesløs og fortapt før. Det å prøve lenge er utrulig vanskelig. Spesielt når utredningen sier at alt er bra, da skjønner man jo ikkje kvifor det ikkje går og lurer virkelig på om det noen gang går.
Men når man virkelig vil ha barn så gir man aldri opp
Takk! Ja, det blir spennende!Ååå dette synes jeg var veldig koselig å lese!
Ja, takk! Vi synes og det! Barnet får ikke bare to, men 3 foreldre, og 3 par besteforeldre!Så utrolig kult!
Ja, jeg synes det er bedre at barn har en pappa til stede enn å dra til Danmark og barnet får jo to fedre. Begge er utrolig snille og blir bra pappaer! Og jeg får litt fri i tillegg når barna/ barnet er større. Så jeg synes bare det er et pluss!Dette er kjempe beundringsverdig Håper det går rette veien og at dere får det til
Så kjekt Spennende tid, og masse lykke til! Gleder meg til å følge medHeihei! Slenger meg på, jeg også Er helt ny her, så forsøker først å fremst å sette meg inn i alle kodeord Skal i gang med første prøveperiode veldig snart, forventer mens om et par dager. Går en spennende tid i møte! Hyggelig å kunne være en del av et fellesskap her, og dele erfaringer
Haha, ja våren gjør noe med oss! Sååå deilig med noe fint vær Må være frustrerende og ikke ha mannen hjemme nå ja! Når var det han kom hjem igjen (Vet du har sagt det tidligere, men husker ikke ). Håper spiren klaffer når han kommer hjem!Jeg tror jeg har blitt vår-yr eller noe sånt!
Kan nesten ikke vente med å få mannen hjem. Klar til å hoppe i høyet det øyeblikket han kommer hjem
Vet ikke jeg, men føler meg nesten litt "tom" nå når jeg vet at jeg hatt eggløsning uten at det er noen aksjer lagt inn. Kanskje derfor den desperate følelsen av å være vår-yr
Sendte han en melding i går kveld og sa at nå var det på høy tid at han kom hjem - om ikke annet for mine lyster. "Skal ikke du ha mensen når jeg kommer hjem da?!" Jo visst fader skal jeg det (utrolig nok har mannen mer kontroll enn meg, og det varmet hjertet mitt litt da ) hold ut, hold ut, hold ut
Haha, ja våren gjør noe med oss! Sååå deilig med noe fint vær Må være frustrerende og ikke ha mannen hjemme nå ja! Når var det han kom hjem igjen (Vet du har sagt det tidligere, men husker ikke ). Håper spiren klaffer når han kommer hjem!
Åå så deilig! Det hørtes koselig ut Aah, så kjipt! Men heldigvis at han kommer samtidig som tr, hadde vært verre om det var to dager etter EL!Jeg tror det er været, ja vi har liksom gått å venta på fineværet vi, for han har lovet meg å bli med på noen fjelltopper jeg ikke tørr å gå på alene. Får håpe været holder seg!
Han kommer hjem om ei drøøøøy uke nå. Så han har rett! Han kommer samtidig som mensen heldigvis har jeg ikke mensen så mange dagene, så jeg overlever det helt sikkert og da skal han jo være hjemme i 4-5 uker også! Håper mai er måneden vår
Åå så deilig! Det hørtes koselig ut Aah, så kjipt! Men heldigvis at han kommer samtidig som tr, hadde vært verre om det var to dager etter EL!
Håper også mai er mnd deres! Når blir din EL i mai?
Ååh det må være kjipt ass!! Forstår godt du var sur da!Ja, det har jo skjedd en gang det. Eller han kom vel hjem dagen etter tror jeg, da det var tull i bytte av mannskap så han måtte være noen dager lengre. DA var jeg deppa og sur altså
Men nå skal han, om ikke noe helt uforutsett skjer, være hjemme neste EL
Om alt går som planlagt og det ikke blir noe tull så skal neste EL være 18.mai. Jiiises det er lenge til så IKM 30.mai ca. Her er det bare å smøre seg med tålmodighet.
Du da? Hvordan ligger du an i løypa?
Jeg tror jeg har blitt vår-yr eller noe sånt!
Kan nesten ikke vente med å få mannen hjem. Klar til å hoppe i høyet det øyeblikket han kommer hjem
Vet ikke jeg, men føler meg nesten litt "tom" nå når jeg vet at jeg hatt eggløsning uten at det er noen aksjer lagt inn. Kanskje derfor den desperate følelsen av å være vår-yr
Sendte han en melding i går kveld og sa at nå var det på høy tid at han kom hjem - om ikke annet for mine lyster. "Skal ikke du ha mensen når jeg kommer hjem da?!" Jo visst fader skal jeg det (utrolig nok har mannen mer kontroll enn meg, og det varmet hjertet mitt litt da ) hold ut, hold ut, hold ut