Vi som prøver for første gang

Ååh det må være kjipt ass!! :bored: Forstår godt du var sur da!
Godt han er hjemme til neste EL :joyful: ja, når du må hoppe over en pp forstår jeg godt det føles som enda lengre :shifty:
Motsatt av deg - EL ca 1 mai, og ikm 16mai sånn va. :p:D

Hadde psyka med opp til dette før vi starta å prøve, for jeg har jo erfaring med hvor vanskelig det er at han er så lenge borte. Kan trygt si det er mye vanskeligere enn antatt :bored: nå i det siste har det jo vært ekstra kjedelig i forhold til situasjonen vi i verden er i også...

Aah, da har du jo snart EL du da :D så spennende!

Hehe huffda du får bare holde ut! Det er hyggelig når mannen involverer seg litt og har koll på syklusen hehe. Kjæresten min sa han ser det i blikket mitt og kan høre egget droppe da jeg prøvde meg litt her for leden :hilarious: Jeg har merket kjempestor forskjell på kroppen/«lysten» etter jeg slutter med p-piller i februar.. Hvis det fortsetter sånn så ser jeg ikke for meg det skal bli noe «ork» å starte prøvingen i mai! Jeg har el rundt denne tiden så neste tid blir i midten av mai. Ikm 6.mai først :) som forhåpentligvis er siste mens på en god stund:shy::happy:
Vet du, det har jeg merka også! Jeg merker at jeg mye mer lyst rundt den tiden :)
Føler i alle fall ikke at det blir noe ork akkurat på den biten som går på sex :hilarious: verken for meg eller mannen, tror jeg. Han er jo så mye borte, så da er det ekstra hyggelig de ukene han er hjemme. Så vi humper når vi kan :woot::woot:

Trolig hatt tidligere EL denne syklusen, så mest sannsynlig fikk vi kun lagt inn aksjer en gang på riktig tidspunkt. Det skal jo i teorien være nok, men irriterende at vi ikke fikk gjort alt vi kunne denne gangen. Leksen er lært, og neste syklus skal jeg teste flere dager tidligere. :depressed:

Hadde psyka med opp til dette før vi starta å prøve, for jeg har jo erfaring med hvor vanskelig det er at han er så lenge borte. Kan trygt si det er mye vanskeligere enn antatt :bored: nå i det siste har det jo vært ekstra kjedelig i forhold til situasjonen vi i verden er i også...

Aah, da har du jo snart EL du da :D så spennende!
Åh ja, kan tenke meg det er kjipt nå i disse tider :(
Ja det nærmer seg nå:shy: prøver å tenke minst mulig på det, stresser så fort over slike ting:hilarious::hilarious:

Trolig hatt tidligere EL denne syklusen, så mest sannsynlig fikk vi kun lagt inn aksjer en gang på riktig tidspunkt. Det skal jo i teorien være nok, men irriterende at vi ikke fikk gjort alt vi kunne denne gangen. Leksen er lært, og neste syklus skal jeg teste flere dager tidligere. :depressed:
Åå så kjipt :(:( satser på at den ene var det som skulle til :D

Åå så kjipt :(:( satser på at den ene var det som skulle til :D

Ja, får satse på det! Hell i uhell sånn sett, for vi sparte oss egentlig til positive tester, men så ble det plutselig til at vi tok en runde den ene kvelden før jeg i det hele tatt hadde startet testingen (og trolig var LH topp akkurat den dagen). :hilarious: Glad for at vi ikke holdt oss til planen nå da, i så fall hadde vi bommet fullstendig på hele eggløsningen :p

Skal teste to dager til, sånn tilfelle EL er sen, men føler på meg at den har vært nå, så tviler.

Som du sier, skal i teorien være nok med en gang så krysser fingrene for deg !

Bruker «alle» EL tester? Jeg har tenkt å kun stole på syklusen og appen som sier når jeg Jar fertility window, og selvsagt «merker» det litt på kroppen.. Er det sånn at når man har prøvd lenge så blir man sliten av å prøve og bedre å teste for mer nøyaktig EL istedenfor å bare kjøre på med annenhver dag noe etter mens og utover i syklusen?:rolleyes:

Last edited:

Bruker «alle» EL tester? Jeg har tenkt å kun stole på syklusen og appen som sier når jeg Jar fertility window, og selvsagt «merker» det litt på kroppen.. Er det sånn at når man har prøvd lenge så blir man sliten av å prøve og bedre å teste for mer nøyaktig EL istedenfor å bare kjøre på med annenhver dag noe etter mens og utover i syklusen?:rolleyes:

Tusen takk!!

Jeg har ikke prøvd lenge og har regelmessige sykluser, men vi hadde lyst til å maksimere sjansene hver mnd (selv om vi failet litt nå PP2 :p ). Vi har heller ikke sex så ofte som annenhver dag til vanlig, så for oss ville det vært stress å skulle gjøre det så ofte gjennom hele syklusen. Så vi likte tanken på å teste og dermed finne ut når vi burde være ekstra aktive. Dersom man uansett har sex annenhver dag så tror jeg egentlig det er unødvendig å teste :)

Last edited:

Jeg tar å temper hver morgen, gjorde det et par mnd før vi begynte å prøve - syklusen min har vært veldig jevn, og i tillegg kjenner jeg når EL kommer/er! så jeg tror ikke jeg kommer til å trenge el-tester med det første hvertfall :joyful:

Tar du annenhver dag skal det være nok uansett :) Vi tenkte å gjøre det denne gangen for p slippe «presset» :shy:

Ja, får satse på det! Hell i uhell sånn sett, for vi sparte oss egentlig til positive tester, men så ble det plutselig til at vi tok en runde den ene kvelden før jeg i det hele tatt hadde startet testingen (og trolig var LH topp akkurat den dagen). :hilarious: Glad for at vi ikke holdt oss til planen nå da, i så fall hadde vi bommet fullstendig på hele eggløsningen :p

Skal teste to dager til, sånn tilfelle EL er sen, men føler på meg at den har vært nå, så tviler.
Det er jo kjempe bra da :joyful: krysse fingrene for det var nok! Når er ikm?:shy:

Hvordan går det med dere i dag? Noen tegn til graviditet hos noen?:) Selv er jeg 6DPO i dag, tiden går sååå sakte!

God kveld :-) Åå ser for meg at ventetiden går treigt! Når har du tenkt å ta g-test?

Jeg venter og venter på neste syklus som skal starte 6.mai.. Er så spent på å begynne prøvingen, med de opp og nedturer det kan medføre da. Syns bare ventingen nå er uutholdelig.

Hva gjør du / dere for å få ventetiden til å gå? Noen TV serier, gjøremål, et eller annet dere gjør for å få tiden til å gå? Noen som henger på div baby butikker for å se hvilken vogn, bilstol etc dere skal kjøpe? (Her er jeg guilty iallefall:hilarious:)

God kveld :) Åå ser for meg at ventetiden går treigt! Når har du tenkt å ta g-test?

Jeg venter og venter på neste syklus som skal starte 6.mai.. Er så spent på å begynne prøvingen, med de opp og nedturer det kan medføre da. Syns bare ventingen nå er uutholdelig.

Hva gjør du / dere for å få ventetiden til å gå? Noen TV serier, gjøremål, et eller annet dere gjør for å få tiden til å gå? Noen som henger på div baby butikker for å se hvilken vogn, bilstol etc dere skal kjøpe? (Her er jeg guilty iallefall:hilarious:)

Har aldri opplevd positiv g-test før, er i pp5 nå så tror jeg skal teste rundt 10-12 dpo :D Ja det virker som en evighet å vente på å begynne prøvingen, neste syklus, eggløsning og å starte å teste! Blir så fort lei av å vente og ønsker gjerne at alt skal skje med en gang hehe! Hver gang TR kommer så blir jeg nesten gal av å vente på at den skal bli ferdig så neste prøving starter:laughing002

For å få tiden til å gå prøver jeg så godt det lar seg gjøre å holde meg opptatt med et eller anne:happy: I dag ble det vasking av hele huset og en laaang tur med hunden for å få dagen til å gå fortere :smiley-bounce022 Hva gjør du for å få tiden til å gå fortere? Jeg er også skyldig å i se på ting til en baby allerede før positiv test, klarer ikke helt la være tihi:smiley-angelic002

Back
Topp