Hei jenter
Så hyggelig tråd, velger å henge meg på da jeg virkelig føler for å dele dette «kapittelet» i livet med andre likesinnede hehe.
Vi har valgt å starte prøvingen i mai og jeg har brukt tiden siden vi bestemte oss for å ta dette steget på å planlegge MYE Har forstått at det ikke er bare bare å bli gravid + at fosteret står løpet ut men går inn i dette med godt mot og håp selv om forum og andres opplevelser gjør meg bekymret for stort sett alt som kan gå galt Min samboer er så avslappet til hele greien, sier vi skal ikke ta noen sorger på forskudd og dealer med det som skulle skje når det evt skjer (ift SA/MA etc..)
Fyller 32 år i slutten av denne mnd, har aldri prøvd å bli gravid før. Sluttet på p-piller 11.februar og er i andre syklus siden det, 28 dager på første syklus så ble glad jeg er i det «normale» sjiktet der. Starter med gravid multivitaminer 30.mars som er 1 måned før planlagt prøving. Har ikke planlagt å ta eggløsningstester men legge inn aksjer 1-3 dager før forventet EL/sannsynligvis annenhver dag etter M og godt over EL så vi er sikker..
Tar meg selv i å sitte meg godt ned i sofaen med PCen og Google alt mulig baby relatert, vindusshopper haugevis av produkter etc. Er åpenbart ikke redd for å jinxe noe, ikke enda iallefall! Flere enn meg som har denne guilty pleasuren? For meg er baby-verden helt ny og redd for å gå glipp av noe/ikke få med meg alt jeg trenger å vite
Og.. flere enn meg som forbereder seg på et eventuelt negativt resultat på graviditetstest?