Så spennende! Håper det blir en liten spire Lykke til!
Takk, det håååper jeg og
Håper det er en spire hos deg og! Når tenker du å teste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Håper det blir en liten spire Lykke til!
Har aldri opplevd positiv g-test før, er i pp5 nå så tror jeg skal teste rundt 10-12 dpo Ja det virker som en evighet å vente på å begynne prøvingen, neste syklus, eggløsning og å starte å teste! Blir så fort lei av å vente og ønsker gjerne at alt skal skje med en gang hehe! Hver gang TR kommer så blir jeg nesten gal av å vente på at den skal bli ferdig så neste prøving starter
For å få tiden til å gå prøver jeg så godt det lar seg gjøre å holde meg opptatt med et eller anne I dag ble det vasking av hele huset og en laaang tur med hunden for å få dagen til å gå fortere Hva gjør du for å få tiden til å gå fortere? Jeg er også skyldig å i se på ting til en baby allerede før positiv test, klarer ikke helt la være tihi
Ikm i morgen Har vært noen dagen på hytten til en venninne, da har jeg klart å ikke tenke så mye på det.. Veldig spent på om TR kommer, kjenner ikke typiske tegn enda, men kjenner jo ikke syklusen min 100%Hvordan går det med dere i dag? Noen tegn til graviditet hos noen? Selv er jeg 6DPO i dag, tiden går sååå sakte!
Ikm i morgen Har vært noen dagen på hytten til en venninne, da har jeg klart å ikke tenke så mye på det.. Veldig spent på om TR kommer, kjenner ikke typiske tegn enda, men kjenner jo ikke syklusen min 100%
Jeg har prøvd g-test fra normal.. men de skal visst ikke være noe god kvalitet på, har hørt at de gir veldig sent utslag.Spennende Tar du g-test eller venter du noen dager til (hvis du klarer!) dersom TR ikke kommer?
Så deilig og ikke stresse over det!!Jeg har prøvd g-test fra normal.. men de skal visst ikke være noe god kvalitet på, har hørt at de gir veldig sent utslag.
Tenker å vente noen dager å se hva som skjer Fikk plutselig veldig roen over det hele, men vi får se hvor lenge det varer
Takk, det håååper jeg og
Håper det er en spire hos deg og! Når tenker du å teste?
To nyttige ting å gjøre på da, deilig med nyvasket hus og tur!
Jeg ser en del på kalenderen, forsøker å si at tiden kommer til å gå sykt fort selv om den går sakte her og nå. April er snart ferdig, hvor ble denne mnd av..?!? Prøver også aktivt å «nyte» tilværelsen med feks å bare slange meg på sofaen og gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil (feks se serier, trene, jobbe og sove..) fordi jeg vet det kan hende det blir 18-20 år til neste gang
Syns det er helt fair å se på babyting, gjør litt av det for de viktige tingene, ikke noe er bedre enn være forberedt og vite hva man skal ha før man «må» kjøpe det! Føler ikke jeg jinxer noe ved å gjøre det
Har du også testet etter el på morgenen? Jeg er nemlig en av de med veldig kort LH-topp, der jeg har fått positiv test på morgenen, men negativ igjen på kvelden Så kan hende du har misset LH-topp dersom du kun tester ettermiddag/kveldSniker meg inn her - er i pp1, barn 1, og tok ut hormonspiral 8. april.
Kjenner jo ikke syklusen min enda, men har gått ut fra to dagers blødning fra 10/4 som mulig syklusstart. Foreløpig ser det riktig ut siden temperaturen min har sunket og holdt seg lav, og EL-testene er så negative at det nesten ikke er mulig å se teststreken (tester ettermiddag og kveld). Har likevel lagt inn aksjer med jevne mellomrom siden eggløsning i teorien kan komme rett etter uttak, men med synkende temperatur er det vel usannsynlig at den har vært enda...
Er utålmodig allerede, og det på pp1! Huff, dette kan bli slitsomt hvis det tar lang tid. Jeg får kanskje lære meg å tenke på andre ting...
CD 15 i dag hvis starten av bortfallsblødningen kan regnes som CD1, så er innmari nysgjerrig på om LH har tenkt å begynne å stige snart. Jeg kan vel ikke ha misset LH-topp når jeg har testet to ganger om dagen siden CD9?
Idag fikk jeg positiv test for aller første gang! PP3 (eller 4 om jeg regner med den første mens etter p-pilleslutt). Har enda ikke fortalt det til noen, ikke en gang samboer, da jeg vil si det face to face. Tok testen grytidlig idag før jeg dro på jobb. Så mange tanker nå!
Ååå så utrolig kjekt! Gratulere så mye Har du funnet ut hvordan du vil si det til din kjære?Idag fikk jeg positiv test for aller første gang! PP3 (eller 4 om jeg regner med den første mens etter p-pilleslutt). Har enda ikke fortalt det til noen, ikke en gang samboer, da jeg vil si det face to face. Tok testen grytidlig idag før jeg dro på jobb. Så mange tanker nå!
Gratulerer så masse igjen! Er en fantastisk følelse å oppleve den første positive testen, ønsker deg masse lykke tilIdag fikk jeg positiv test for aller første gang! PP3 (eller 4 om jeg regner med den første mens etter p-pilleslutt). Har enda ikke fortalt det til noen, ikke en gang samboer, da jeg vil si det face to face. Tok testen grytidlig idag før jeg dro på jobb. Så mange tanker nå!
Jeg er noe bekymret. Men ønsket om å få et barn er "dessverre" høyere enn bekymringen.. Vi har begge stabilt arbeid i disse tider, så det påvirker ikke økonomien vårEr det andre enn meg som bekymrer seg litt for å bli gravid i disse tider? Mannen er kjempe giret på å fortsette prøvingen, men jeg er så veldig usikker Er ingenting annet jeg ønsker meg enn å bli mamma (har prøvd i 1,5 år), men bekymringene kommer i veien for meg Vi skulle egentlig sette i gang i mars igjen (tok pause etter forrige SA) etter time ved fert.avdelingen, men da denne ble avlyst endret liksom alt seg Er så redd for å ikke få skikkelig oppfølging, har mistet så mange ganger før så trenger liksom den tryggheten Så nå trenger jeg vel egentlig bare noen oppmuntrende ord slik at jeg kan sette i gang prøvingen igjen med god samvittighet (har tr nå) Skal, skal ikke? Jeg er seriøst verdens mest ubesluttsomme person
Ååå så utrolig kjekt! Gratulere så mye Har du funnet ut hvordan du vil si det til din kjære?
Tusen takk!Gratulerer så masse igjen! Er en fantastisk følelse å oppleve den første positive testen, ønsker deg masse lykke til
Har du også testet etter el på morgenen? Jeg er nemlig en av de med veldig kort LH-topp, der jeg har fått positiv test på morgenen, men negativ igjen på kvelden Så kan hende du har misset LH-topp dersom du kun tester ettermiddag/kveld
Er det andre enn meg som bekymrer seg litt for å bli gravid i disse tider? Mannen er kjempe giret på å fortsette prøvingen, men jeg er så veldig usikker Er ingenting annet jeg ønsker meg enn å bli mamma (har prøvd i 1,5 år), men bekymringene kommer i veien for meg Vi skulle egentlig sette i gang i mars igjen (tok pause etter forrige SA) etter time ved fert.avdelingen, men da denne ble avlyst endret liksom alt seg Er så redd for å ikke få skikkelig oppfølging, har mistet så mange ganger før så trenger liksom den tryggheten Så nå trenger jeg vel egentlig bare noen oppmuntrende ord slik at jeg kan sette i gang prøvingen igjen med god samvittighet (har tr nå) Skal, skal ikke? Jeg er seriøst verdens mest ubesluttsomme person