Så kjekt at dere ønsker å begynne å prøve, blir spennende å følge med Perfekt forum å skravle om alt mulig på! Og god støtte til alt
Jeg hadde nøyaktig 28 dagers syklus på ppillen, slutten på den i oktober og etter det har syklusen min ligget jevnt over 29/30 dager- og den første mens kom som normalt 29 dager etter pilleslutt
Men legg inn aksjer i disse dager, EL kan komme når som helst etter pilleslutt, veldig inviduelt for hver enkelt har jeg forstått
Jeg startet med folsyre en uke før vi begynte å prøve - vi skulle egentlig vente til sommeren, men grunnet korona så begynte vi bare å prøve på barn nå Så derfor begynte jeg kun en uke før! Men tror du bare kan begynne med det nå
Takk for hyggelig svar
Ja vi er spente! Mannen kom nettopp hjem fra å ha hjulpet et vennepar med å bygge flatpakker, å han ble helt stum av alt jeg har lest meg opp på i disse timene Hahaha!
Men han er glad jeg tar det på alvor da, å inviterer tid i vår kunnskap
Da begynner jeg på folsyre på mandag. Er nok lurt ja
Så mensen kan komme nå om noen dager? Eller ikke før om 28 dager?.. Oi kan syklusen utvides å bli lengre etter p-pille stopp   hahah, jaja!! Får forsøke å følle med å kjenne etter