Vi som prøver for første gang

Litt motivasjon som viser sannsynligheten for å lykkes innen så og så mange sykluser:

1 mnd: 20%
2 mnd: 36%
3 mnd: 49%
4 mnd: 59%
5 mnd: 67%
6 mnd: 73%
7 mnd : 79%
8 mnd: 83%

Sannsynlighetene er litt høyere for kvinner under 30 og litt lavere for kvinner over 35, men det er likevel god sannsynlighet med flere forsøk.

Kjenner mensen er på vei, og da blir jeg skikkelig demotivert. Kjente at det hjalp å se litt på hvordan sjansen øker med tid :)
Takk som delte, ga meg litt motivasjon også :D

Siste dag med TR i dag, og veldig klar for PP2:Heartpink Hadde en utrolig rar drøm om at jeg var høygravid og på føden, det føltes så ekte.. Nesten som jeg vet hvordan det kjennes å være gravid:p
Noen som ligger noen Lunde likt an i «syklusen»?

Litt motivasjon som viser sannsynligheten for å lykkes innen så og så mange sykluser:

Sannsynlighetene er litt høyere for kvinner under 30 og litt lavere for kvinner over 35, men det er likevel god sannsynlighet med flere forsøk.

Kjenner mensen er på vei, og da blir jeg skikkelig demotivert. Kjente at det hjalp å se litt på hvordan sjansen øker med tid :)

Oioi, da er jeg over 50% i alle fall :rolleyes:
Mensen på vei her også. Kjenner der murrer og har skikkelig, skikkelig pms. Hater den tiden her :inpain: jeg blir jo en helt annen person. Nesten som et monster. Sikkert sykt hyggelig for mannen å komme hjem til meg nå :sad010

Siste dag med TR i dag, og veldig klar for PP2:Heartpink Hadde en utrolig rar drøm om at jeg var høygravid og på føden, det føltes så ekte.. Nesten som jeg vet hvordan det kjennes å være gravid:p

Du ligger ca. ei uke før meg da :)
Skal ha mensen nå om noen dager, og starter da på PP5

Venter mens 6.mai så du er litt foran meg også. Visualiserer og drømmer ofte om at jeg er gravid. Litt rart men litt gøy også. Har sett litt på fødestua på Dplay for å se litt hva det går i. Ganske lærerikt :-) Må få sambo til å se en episode når det nærmer seg vår egen fødsel så han er forberedt på de utenomjordiske lydene som kan komme under fødsel :hilarious:

Åh! Det var gøy å se:love017

Jeg var ferdig med TR i går så da ligger vi ganske likt an:Heartpink Jeg har allerede i dag fått el-slim på papiret så regner med en tidlig eggløsning denne ppen:happy:

Er på dag 2 med TR, men blør ganske få dager så vi ligger an ganske likt vil jeg tro. Så starter altså vår pp1... Veldig spent! De to siste syklusene mine har vart akkurat 25 dager, men så kom denne tredje som varte i 30 dager! Ble litt bekymret over det siden det gjør det vanskeligere å vite når eggløsning er. Ble litt usikker på om jeg burde kjøpe eggløsningstester. På den ene siden virker det litt voldsomt å begynne å styre veldig mye med det allerede første pp, på den andre siden vil jeg gjøre det jeg kan for at det skal klaffe fort. Noen tanker rundt det? Når startet andre her med å bruke eggløsningstester? Og hvilke anbefales? Babyplan?

Er på dag 2 med TR, men blør ganske få dager så vi ligger an ganske likt vil jeg tro. Så starter altså vår pp1... Veldig spent! De to siste syklusene mine har vart akkurat 25 dager, men så kom denne tredje som varte i 30 dager! Ble litt bekymret over det siden det gjør det vanskeligere å vite når eggløsning er. Ble litt usikker på om jeg burde kjøpe eggløsningstester. På den ene siden virker det litt voldsomt å begynne å styre veldig mye med det allerede første pp, på den andre siden vil jeg gjøre det jeg kan for at det skal klaffe fort. Noen tanker rundt det? Når startet andre her med å bruke eggløsningstester? Og hvilke anbefales? Babyplan?

Tenker det kommer helt an på hvor ofte dere har sex. Om dere kan ha det annenhver dag hele perioden så er det egentlig ikke noe poeng å teste, men dersom det blir stress for dere å gjøre det så ofte kan det være greit å teste slik at dere kan fokusere prøvingen rundt de riktige dagene. Slik tenker jeg i alle fall :)

Så spennende med første PP, ønsker dere masse lykke til:Heartpink ville svart det samme som kelsey! Jeg tok noen el tester i 1PP, men velger videre å droppe det:love7

Tenker det kommer helt an på hvor ofte dere har sex. Om dere kan ha det annenhver dag hele perioden så er det egentlig ikke noe poeng å teste, men dersom det blir stress for dere å gjøre det så ofte kan det være greit å teste slik at dere kan fokusere prøvingen rundt de riktige dagene. Slik tenker jeg i alle fall :)

Takk for svar :happy: Tror jeg satser på å ikke teste i starten da, så får jeg heller vurdere det etterhvert dersom det skulle ta veldig lang tid :rolleyes: Hvis ikke kan det nok bli slitsomt i lengden..:hilarious:

Et lite hjertesukk fra meg her i natten

Mannen fikk for en stund siden tilbud om ny (og mye bedre betalt) jobb. Samme opplegget som nå, men turnusen blir jo endret og forskjøvet. I praksis vil det si at hab bare er en liten sving hjemme nå før 4 nye uker borte. Vi rekker akkurat EL om den kommer som planlagt. Det som er irriterende er jo at jeg endelig hadde regna på at det skulle klaffe litt bedre nå fremover. Den gang ei... har ikke orka å regne på det enda, men garantert at det kommer til å sinke oss enda mer:(

Jeg har oppmuntret han til å ta jobben. Vet han hadde veldig lyst. Jeg er også veldig opptatt av at prøvingen ikke skal ta over livene våre. Det ville vært dumt å gi opp et sånt tilbud uansett tenker jeg. Men akk :banghead: det blir mer sytingen meg fremover! Vi bestemte oss i kveld at han burde slå til på tilbudet :)

Mannen fikk for en stund siden tilbud om ny (og mye bedre betalt) jobb. Samme opplegget som nå, men turnusen blir jo endret og forskjøvet. I praksis vil det si at hab bare er en liten sving hjemme nå før 4 nye uker borte. Vi rekker akkurat EL om den kommer som planlagt. Det som er irriterende er jo at jeg endelig hadde regna på at det skulle klaffe litt bedre nå fremover. Den gang ei... har ikke orka å regne på det enda, men garantert at det kommer til å sinke oss enda mer:(

Jeg har oppmuntret han til å ta jobben. Vet han hadde veldig lyst. Jeg er også veldig opptatt av at prøvingen ikke skal ta over livene våre. Det ville vært dumt å gi opp et sånt tilbud uansett tenker jeg. Men akk :banghead: det blir mer sytingen meg fremover! Vi bestemte oss i kveld at han burde slå til på tilbudet :)

Det kan være godt å bare få det ut, skjønner at det er frustrerende men dere har garantert tatt det riktige valget. Som du sier så skal/bør ikke prøvingen ta helt overhånd og styre livene våre. Håper det likevel kommer til å klaffe fortere enn du aner !

Det kan være godt å bare få det ut, skjønner at det er frustrerende men dere har garantert tatt det riktige valget. Som du sier så skal/bør ikke prøvingen ta helt overhånd og styre livene våre. Håper det likevel kommer til å klaffe fortere enn du aner !

Det er veldig godt å få det ut! I dag har jeg hatt en skikkelig drittdag. Mensen kom i dag tidlig, på CD27. Med EL på CD18 eller 19 sier det seg selv at det ikke er bra :( hater når kroppen skal være så idiotisk! Det positive er jo at det er kortere tid til neste EL, og vi faktisk får prøve.

I dag har jeg trengt mange klemmer av mannen. Vært skikkelig lei meg!

Åååh stakkars :sorry: så utrolig kjipt, håper av hele mitt hjerte at det er denne pp’en som er the one, slik at jobben hans ikke setter en stopper for det :notworthy:notworthy:Heartred

Jeg er på EL dag idag ifølge apper! Legger inn aksjer annenhverdag eller hver dag, så tester ikke , men temper og finner ut når den har vært :joyful: så vi kan følge spent med på hverandre fra hver vår side av syklus :chicken::chicken:

jeg drømmer ofte at jeg får positiv test, blir nesten lei meg hver gang jeg våkner :shifty::shy:..

I dag dukket det opp først én stork noen hundre meter hjemmefra (stor ståhei og masse fotografer i jordekanten), og deretter to storker til (!) som sirklet over huset vårt :o
Usikker på hvordan jeg skal tolke det, håper ærlig talt ikke det betyr at vi har trillinger i vente ;)

Back
Topp