Har forelsket meg helt i Stokke Trailz. Sånn bare for å dra deg med på kjøret
Haha samme her. Har også sett meg ut den vognen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har forelsket meg helt i Stokke Trailz. Sånn bare for å dra deg med på kjøret
Godt å høre det ikke bare er meg som tråler nettet for babyting! Stokke trailz er så fin, men vi er lave begge to så vi (jeg) ønsker oss bugaboo fox 2.
Sikkert lurt å kjøpe litt brukt når den tid kommer. Hvis ikke kommer det jo opp i helt absurde summer for vår del i hvertfall
Haha samme her. Har også sett meg ut den vognen!!
Helt absurde summer ja! Men syns liksom
At brukt også ser dyrt ut og at det nesten er like greit å spandere helt nytt som ikke er så mye dyrere..Det er Også litt stas med helt ny og egen vogn..
Jeg syns det er greit å se hva ting koster og kan forberede meg mentalt på regningen allerede nå og krysser fingrene for at vi kan handle inn de store tingene i november (Black friday Anyone??)
Hei dere,
Jeg har skrivd innlegg her før, det gjaldt mens og eggløsning etter p sprøyte slutt.
Jeg hadde mens sist fra 3 april til 9 april.
helgen som var hadde jeg sinnsykt murringer og ømme bryster/nipler. Tenkte kanskje at mensen var på vei igjen siden jeg ikke har hatt noe ordentlig syklus enda. Men den kom ikke og mandags kveld (27april) tok jeg en eggløsning test og fikk fast smilefjes.
Mandag til onsdag hadde jeg sinnsyke smerter og onsdag morgen når jeg sto opp så var det veldig mye mer slim enn de forrige dagene, var en klump med klart slim (beklager detaljer) vil det da si at jeg har hatt min første eggløsning etter p sprøyte slutt?
Grunnen til at jeg har gått på p sprøyte er pga jeg har slitt med sterke menstruasjoner og smerter fra jeg først fikk mensen, gikk på p pille når jeg var yngre men de funket ikke så legen satt meg på p sprøyte når jeg bikket 20, har også hatt opphold fra sprøyten før men gikk da på p piller, legen som ville jeg skulle ha pause
Er bare så spent på om kroppen endelig begynner å komme seg etter sprøyten? Noen andre som har samme erfaring?
Og er det slik at jeg skal få mensen om 14 dager da? med mindre jeg blir gravid nå<3
Klem fra en førstegangs prøver som føler seg litt grønn på dette område
Woho Lykke til! Gleder meg til oppdateringer!!TR meldte sin ankomst i dag og vi er offisielt inne i første prøveperiode/syklus! Første ordentlige syklus etter ppille slutt i februar varte i 28 dager og den forrige 26 dager (ventet mens til uken, ikke i dag!) Men ble glad for tidlig ankomst pga da kommer vi fortere i gang Krysser fingrene for termin 11.feb
TR meldte sin ankomst i dag og vi er offisielt inne i første prøveperiode/syklus! Første ordentlige syklus etter ppille slutt i februar varte i 28 dager og den forrige 26 dager (ventet mens til uken, ikke i dag!) Men ble glad for tidlig ankomst pga da kommer vi fortere i gang Krysser fingrene for termin 11.feb
Så utrolig koselig å lese her inne. Dere er herlige! Gleder meg til å bli bedre kjent.
Har ikke begynt vogn-googling enda men vi er jo i PP1. Jeg tør ikke å begynne enda, er så redd for å bli skufftet. Har bare vært gravid en gang for lenge siden, og det endte med MA og mye tankestyr i etterkant.. så jeg er nok litt bekymra sånn helt generelt siden det er den eneste erfaringen jeg har med dette.
Men! Fikk akkurat hatt en god samtale med mannen min før helga (tilfeldigvis akkurat da når EL-testen viste litt mer strek og han fant bilde av den på telefonen min, grøss og gru, jeg hadde jo ikke sagt noe om at jeg hadde begynt å prøve å følge med på dette greiene daaaa...), men jeg hadde jobbehelg så her ble det bare ett forsøk nå denne runden, haha. Vi får se, tviler på at det funker men vi er i alle fall i gang!
Jeg tok med meg en ide fra noen som skrev her inne (beklager, husker ikke hvem) om at de hadde en avtale på at de kunne gå å sjekke begge to hos legen hvis de ikke var blitt gravide innen et visst antall måneder... det var såå lurt, for da fikk vi her hjemme snakket om det og vi laga en delvis avtale om å få undersøkt mer hvis ingenting skjer før rundt skolestart. Så takk til den som skreiv om det! Vi er da 36 begge to, så jeg kjenner at klokka tikker skikkelig! Vi er ikke så flinke å snakke om sånne mer seriøse ting her i heimen, men vi blir gradvis bedre i det minste. Huff!
Ønsker dere alle en fin dag med venting, prøving og håping!
Merkes godt at jeg er inni denne "prøvebobla" nå altså!
Er innom her og leser flere ganger om dagen, og syns dagene frem til testing går fryktelig seint
Men i natt drømte jeg at jeg først fikk vanlig positiv test, og så en positiv digital etterpå fordi jeg ikke helt trodde på at jeg virkelig kunne være gravid allerede!
Men så.. var det jo bare en drøm.
Har kjent på murringer i tre dager nå, så regner med mens er rett rundt hjørnet. MEN, det vil jo si at vi endelig går skikkelig i gang med prøvingen når ny syklus endelig begynner
Koselig å dagdrømme litt da! Bare prøver å passe på at det ikke sluker meg hel, hahaHihi samme her, ALT handler om dette.. Drømmer og dagdrømmer om alt fra barnevognsshopping til permisjonslivet Er så spent på prøving neste uke (thx god for at mannen også har hjemmekontor da!) Og om dette er siste besøk av TR på en gooood stund
Koselig å dagdrømme litt da! Bare prøver å passe på at det ikke sluker meg hel, haha
Ååå, håper det klaffer for dere da! Veldig praktisk med hjemmekontor i disse prøvetider
Nei, det er veldig sant! Jeg har heldigvis ikke hjemmekontor, så jeg klarer å finne ting som får tiden til å gå biiiittelitt forteremen ikke så praktisk med hjemmekontor når man skal prøve å la være å teste seg ihjel før IKM
det er både på godt og vondt dette med å ha litt ekstra god tid mannen her har heldigvis fri når han er hjemme, og nå som jeg sitter med hjemmekontor OG barnehagen har åpnet.. da altså!!
Det var omtrent det jeg gjorde i mars for ikke å snakke om hvor mange timer jeg brukte på å Studere testene etterpå! Helt galskapNei, det er veldig sant! Jeg har heldigvis ikke hjemmekontor, så jeg klarer å finne ting som får tiden til å gå biiiittelitt fortere
men kan tenke meg det er vanskelig å stå imot fristelsen for å teste når du har hjemmekontor Jeg hadde spunnet oppover veggene og svidd av altfor mange tester!
Hei!
Jeg tror det er veldig lurt å prøve å beskytte seg selv fra alt for mye forventninger og skuffelse, men det er søren ikke lett. Så store forandringer som vil påvirke livet gjør jo lett at tankene flyr.
Litt godt å se at det er flere godt inn i 30-årene som også prøver på første barn, har følt meg litt gammel etter at jeg begynte å følge med her siden de fleste både er yngre enn meg og har flere barn fra før