Takk for link! Det var kjekt å leseHer er linken til en av artiklene, de fleste fokuserer på litt andre problemstillinger enn hva jeg er opptatt av i denne prosessen men hvis du ser i faktaboksen om bioteknologiforliket så står det om TUL og Nipt! Og for de av oss her inne (ikke meg enda), så er det nå risikosvangerskap når man er 36 år.. Tror det betyr mer oppfølgning?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/AdyQrz/tillater-eggdonasjon-i-norge
Jeg er redd det skal ta lang tid med meg og men vil liksom ikke innse det eller tenke på det. Jeg blir svært overrasket om det klaffer slik jeg prøver å planlegge. I alle år føler jeg kroppen har «jobbet imot» meg. Kronisk sykdom siden barndommen med flere operasjoner (ja, har et svært arr over hele magen som jeg er spent på kommer til å sprekke med gravidmage?!), spiseforstyrrelser i 12 + år (aldri «fornøyd» med kroppen) og aldri heller vært så god i diverse sport og aktiviteter jeg har bedrevet. Kroppen vil meg liksom ikke vel..? Så hvorfor skal den da lage en baby for oss? Hehe litt mange tanker
Håper det klaffer for deg snart Maho94, du er så positiv og oppmuntrende til alle andre her inne! Kanskje du får deg en positiv overraskelse dersom det går fortere enn antatt da Husker ikke om det var du som skrev det eller en annen men at nervene er litt lavere nå etter første prøving? Jeg håper det blir sånn for oss/meg også, jo mer «normalt» det å være i prøveperioder blir, jo bedre takler man det, det blir rutine inntil verden plutselig snus oppned ved en positiv g test!
Nei uff så trist å lese.. Kanskje dette er tingen kroppen din ikke kommer til å "jobbe imot", du har fortjent at dette går din vei hvertfall! herlighet sender masse lykkeønskinger til akjeleggingen, og håper din positivitet rundt at det skal klaffe første gang, gjør at det klaffer
Neimen, så hyggelig sagt av deg, tusen takk! Hadde ikke vært feil om det kom en overraskelse denne mnd! Jeg er dessverre evig pessimist, så tror aldri ting skal gå min vei Men har jo vist seg at på en måte, til syvende og sist så løser deg meste seg!
Jo, jeg tror jeg har nevnt det her! Jeg er mye roligere denne prøveperioden! Så håper det skjer hos deg også - men mest av alt håper jeg du slipper pp2
Når blir termin for deg om det klaffer nå?