Vi som prøver for første gang

Har fortalt det til søsknene våre, men ellers er det ingen som forventer noe siden vi alltid har vært klare på at vi ikke skal ha barn (bestemte oss for et år siden at vi likevel ønsket et barn) :p

Haha, ser det for meg :hilarious: Masse lykke til denne PPen, håper spiren sitter!

Står en del steder at annenhver dag er det ideelle, så derfor vi tenkte å prøve det nå. Usikker på hvor mye det har å si da i forhold til hver dag. Kanskje annenhver dag anbefales fordi det et mer overkommelig enn hver dag? :p

Hehe skjønner, spennende da!

Ja jeg vet, annenhver dag er visstnok best fordi da får mannens sædceller bedre tid på å utvikle seg/ de blir av bedre kvalitet! Muligens det blir annenhver dag/mer optimalisert hvis det tar lang tid før en spire sitter :) Jeg er bare så sykt utålmodig og spent fordi vi endelig er i gang og vil ikke gå glipp av det egget som skal bli mitt førstefødte barn:smiley-angelic003

Nærmer seg eggløsningsuken nå og nye muligheter. Jeg har vært hos familie i noen uker mens samboeren min har skrevet oppgave hjemme, men reiser hjem nå for å ikke gå glipp av EL :p Føles nesten litt komisk å kjøre hjem "bare" for å ha sex :hilarious::hilarious::hilarious:

Denne gangen skal vi prøve annenhver gang hele perioden og så bruke pute-trikset etterpå. Er ikke sprek nok til å stå på hendene altså :joyful:
Masse lykke til med prøvingen:Heartpink Putetrikset er nok minst like gunstig som å stå på hender:knegg: Det bare slo meg i øyeblikket å gjøre detlaughing6

Masse lykke til med prøvingen:Heartpink Putetrikset er nok minst like gunstig som å stå på hender:knegg: Det bare slo meg i øyeblikket å gjøre detlaughing6

Med en slik unnfangelse ser jeg for meg at det kan bli morsomt for deg med en liten akrobat i magen, akkurat som moren:hilarious::dance018

Gøy, masse lykke til! Er det bare dere to som vet det eller har du delt med familien at dere har et prosjekt på gang? ;)

Jeg forsøkte med putetrikset i går og det var jammen meg vanskeligere enn jeg hadde sett for meg, for det første var det å komme meg under den store (hotell)puten og så syns alt seg ut likevel og måtte rope etter håndkle for å ikke ødelegge/grise til puten:hilarious:

Er på CD8 og merker EL er nærstående! Hadde tenkt annenhver dag men frister veldig å prøve hver dag fra i morgen av (blir vel «fri» i dag..):shifty::happy:

Jeg liker å gjøre hele greia på pute, det blir litt annen vinkel. Men håndkle/morgenkåpe etc er bra triks.

Jeg fikk umiddelbart lyst å lære meg å stå på hender, men tror ikke skuldrene mine er helt up for the challenge ;)

Hahah ja, det hadde vært noe:p Da ser jeg for meg en livlig graviditet med mye bevegelse inni hulen:dance018

Hvis det er en sammenheng skal jeg gjøre mitt beste for å sovne etter sex. Orker ikke helt tanken på en akrobat som holder meg våken hver natt i mange måneder allerede før den er født :p

Hehe skjønner, spennende da!

Ja jeg vet, annenhver dag er visstnok best fordi da får mannens sædceller bedre tid på å utvikle seg/ de blir av bedre kvalitet! Muligens det blir annenhver dag/mer optimalisert hvis det tar lang tid før en spire sitter :) Jeg er bare så sykt utålmodig og spent fordi vi endelig er i gang og vil ikke gå glipp av det egget som skal bli mitt førstefødte barn:smiley-angelic003

Ser den, er veldig utålmodig jeg også selv om dette bare blir PP3. Så blir prøving "etter boken" denne PPen. Kanskje vi prøver noe annet neste PP, gir litt håp å prøve noe nytt hver gang :p

Drikker dere kaffe nå i prøvetiden?
Min største glede på morgenkvisten er kaffekoppen, men jeg holder meg til 1 kopp.
Har prøvd koffeinfri kaffe, men det smaker pyton..
Tenker at den koppen på morgenen ikke kan gjøre noe skade?

Min største glede på morgenkvisten er kaffekoppen, men jeg holder meg til 1 kopp.
Jeg liker ikke kaffe, men elske te, og drikker flere kopper til dagen av det.. Prøver å drikke noe mindre nå fra EL-IKM, men kutter ikke ut noe før jeg ser en positiv test! Kan være tankegangen endres om jeg ikke får positiv test etter noen mnd :angelic::angelic:

Jeg liker ikke kaffe, men elske te, og drikker flere kopper til dagen av det.. Prøver å drikke noe mindre nå fra EL-IKM, men kutter ikke ut noe før jeg ser en positiv test! Kan være tankegangen endres om jeg ikke får positiv test etter noen mnd :angelic::angelic:
Ja jeg tenker det samme, om det skulle gå mange mnd uten at noe skjer, da kutter jeg det nok ut!
Kos deg med te-koppene:Heartpink

Jeg byttet til koffeinfri kaffe i mars og har vendt meg til det! Blir med 1-2 kopper av det nå på morgenen :-)

Vanskeligere for meg å kutte ut eller redusere på brus.. Det er så godt:love7 Men er godt tips og egentlig lurt som dere sier, kan avvente en positiv test før det nok kommer en indre motivasjon til å kutte den!

Slik jeg forstår retningslinjer og anbefalinger så er det ok med litt kaffe og litt brus, så lenge koffeininnholdet er under 100-200mg ( ganske stor range der?!) Alt med måte:love2

Jeg elsker kaffe og drikker rundt 2 kopper til dagen;) Anbefaling er maks to kopper kaffe til dagen mens du er gravid, så 1 kopp om morgenen i prøvetiden går helt fint:Heartpink

Jeg begrenser mengden kaffe of svart te. Drikker tilsvarende mer grønn te og infusion-greier, da. Kan forresten tipse om at decafvariantene til Nespressomaskin er gode! Har aller mest lyst på kaffe til dessert, da er det perfekt å ha noen decaf-kapsler i skapet :)

Skal ha EL ila de nærmeste dagene og tar meg selv i å kjenne etter om det er noe bevegelse der nede, slapp egget nå? Er det på vei nedover? Treffer det en av aksjene vi har lagt inn?! The excitement!!:dance008

Og samtidig så noterer jeg meg hva jeg eventuelt skal gjøre annerledes neste måned...Angrer allerede litt for at jeg ikke har fulgt noen av «kjerringrådene» med hostesaft, grapefruktjuice/ekstrak ol..

Back
Topp