Vi som prøver for første gang

Skal ha EL ila de nærmeste dagene og tar meg selv i å kjenne etter om det er noe bevegelse der nede, slapp egget nå? Er det på vei nedover? Treffer det en av aksjene vi har lagt inn?! The excitement!!:dance008

Og samtidig så noterer jeg meg hva jeg eventuelt skal gjøre annerledes neste måned...Angrer allerede litt for at jeg ikke har fulgt noen av «kjerringrådene» med hostesaft, grapefruktjuice/ekstrak ol..
Håper det er full klaff denne runden! Så tar du kjerringrådene viss det blir en til pp! Jeg har kjøpt inn grapefruktjuice allerede til neste periode :hilarious: håpet denne mnd har sunket, har ikke testet enda, men har dårlig følelse :sorry:

Håper det er full klaff denne runden! Så tar du kjerringrådene viss det blir en til pp! Jeg har kjøpt inn grapefruktjuice allerede til neste periode :hilarious: håpet denne mnd har sunket, har ikke testet enda, men har dårlig følelse :sorry:

Åå kjedelig å få dårlig følelse.. Når er ikm/når tenker du å teste?

Åå kjedelig å få dårlig følelse.. Når er ikm/når tenker du å teste?
Ikm er på tirsdag tror jeg! Tenkte å teste på torsdag, da er jeg 10dpo, håper jeg klarer å la vær i morgen :hilarious: Når tror du at du tester når du kommer i dpo land? :joyful:

Ikm er på tirsdag tror jeg! Tenkte å teste på torsdag, da er jeg 10dpo, håper jeg klarer å la vær i morgen :hilarious: Når tror du at du tester når du kommer i dpo land? :joyful:

Dette blir jo min første gang som tester for å ville være gravid så det er veldig spennende. En venninne (lege) anbefalte å vente så nærme IKM som mulig. Jeg er jo egentlig usikker på om jeg har en 25 eller 28 dagers syklus så det vil si enten 28. Eller 31.mai... Men hvis jeg er gravid så vil det jo høyst sannsynligvis slå ut dagen før (og gjerne tidligere og) så skal forsøke å holde meg til 27.mai hvis jeg merker EL-slimet i morgen..

Har kjøpt et utvalg av tester så skal se hvilken jeg skal bruke først. Vil bruke en ordentlig test og ikke disse strimlene da vi skal jo ha en liten seanse rundt det her hjemme hihi:hilarious:

Kanskje lettere sagt enn gjort men forsøk å holde deg en dag til, bedre å leve i håpet enn å få en negativ/svak eller usikker test - du kommer jo uansett til å teste nærmere for å se at den eventuelle testen var sann? Selv om det sikkert er så fristende !! Lykke til❤️❤️

Skal ha EL ila de nærmeste dagene og tar meg selv i å kjenne etter om det er noe bevegelse der nede, slapp egget nå? Er det på vei nedover? Treffer det en av aksjene vi har lagt inn?! The excitement!!:dance008

Og samtidig så noterer jeg meg hva jeg eventuelt skal gjøre annerledes neste måned...Angrer allerede litt for at jeg ikke har fulgt noen av «kjerringrådene» med hostesaft, grapefruktjuice/ekstrak ol..
Godt det ikke bare er meg som gjør det:p Den minste murring får tankene til å gå..
Jeg er 5dpo i dag (ifølge Flo). I dag har jeg vært skikkelig kvalm, har mye ubehag og luft i mageno_O Tenker det kanskje kan være et tegn, men sikkert helt tilfeldig..
Om det ikke går denne pp’en tror jeg vi prøver hostesaft og grapefruktjuice!

Kanskje lettere sagt enn gjort men forsøk å holde deg en dag til, bedre å leve i håpet enn å få en negativ/svak eller usikker test - du kommer jo uansett til å teste nærmere for å se at den eventuelle testen var sann? Selv om det sikkert er så fristende !! Lykke til❤️❤️
Jaa, jeg skulle ønske jeg klarte å vente lenge med å teste! Trodde jeg skulle være flink sist, men da røyk det en på 8dpo, så klarer jeg å holde meg til 10 dpo så er jeg fornøyd :hilarious:
Satser på å holde meg til torsdag!
Tusen takk, lykke til med aksjelegging :shy::Heartred

Åhh, her er det skikkelig mensmurringer på gang så jeg har innstilt meg på PP2 og gleder meg allerede til å komme i gang med den. Har selvfølgelig testet både alt for tidlig og senest nå i dag, og det var superblendahvitt, tror ikke de testene kan være hvitere faktisk. :oops:

Dagene og timene FLYR forbi ellers i livet, spesielt på jobben med oppstart av skole i disse dager (jeg jobber som avd. leder og det er sinnsykt hektisk akkurat nå) - men samtidig så snegler tida seg skikkelig av gårde hver gang jeg tenker på prøveperioder og eggløsning og alle disse tingene.. da oppdager jeg til stadighet at det FREMDELES er samme dag som det var for 3 minutter siden, da jeg tenkte på det sist. :rolleyes: Merkelig at det er så todelt, på en måte!! Skulle hatt flere timer i døgnet, samtidig som jeg bare vil spole tida fremover :hilarious:

Lykke til alle sammen, håper dagen og uka blir fin! :Heartred

Åhh, her er det skikkelig mensmurringer på gang så jeg har innstilt meg på PP2 og gleder meg allerede til å komme i gang med den. Har selvfølgelig testet både alt for tidlig og senest nå i dag, og det var superblendahvitt, tror ikke de testene kan være hvitere faktisk. :oops:

Dagene og timene FLYR forbi ellers i livet, spesielt på jobben med oppstart av skole i disse dager (jeg jobber som avd. leder og det er sinnsykt hektisk akkurat nå) - men samtidig så snegler tida seg skikkelig av gårde hver gang jeg tenker på prøveperioder og eggløsning og alle disse tingene.. da oppdager jeg til stadighet at det FREMDELES er samme dag som det var for 3 minutter siden, da jeg tenkte på det sist. :rolleyes: Merkelig at det er så todelt, på en måte!! Skulle hatt flere timer i døgnet, samtidig som jeg bare vil spole tida fremover :hilarious:

Lykke til alle sammen, håper dagen og uka blir fin! :Heartred

Så kjedelig, men bra du er innstilt på PP2 hvis det dessverre ikke gikk nå på første forsøk!

Forstår kjempegodt hva du mener med tiden.. At den kan gå så fort men også så sakte på samme tid? Hørte en gang et godt eksempel på det er at oppfatningen av tid kommer an på hvilken side av baderomsdøren man er hehe..

Jeg syns tiden går sakte på jobb også, men prøver å benytte meg av en «rolig» tid på hjemmekontoret til å slappe godt av og ha ting på stell hjemme. Vet det blir mye mer jobbing etterhvert og for ikke å snakke om i forkant av en eventuell laaaang permisjon :happy::happy:

Herregud! Jeg har fått positiv EL-test :D og det på CD14!!
Da er det jo håp da!

Herregud! Jeg har fått positiv EL-test :D og det på CD14!!
Da er det jo håp da!

Så du delte det i en annen tråd, det er helt fantastisk !! Og du som var litt nedfor fordi dere kanskje ikke ville rekke EL denne gang før mannen din skal ut på den nye jobben! Kunne ikke passet bedre!

Krysser fingrene for deg nå Panda❤️

Så du delte det i en annen tråd, det er helt fantastisk !! Og du som var litt nedfor fordi dere kanskje ikke ville rekke EL denne gang før mannen din skal ut på den nye jobben! Kunne ikke passet bedre!

Krysser fingrene for deg nå Panda❤️

Jaa, jeg har vært skikkelig deppa. Har bitcha og vært sur til mannen og, pga jobben hans :(
Så det måtte feires med en superkjapp bonusrunde i dag klokka 04.45 :hilarious: så jeg er trøtt som ei strømpe på jobb i dag, men jeg tenker det er verdt det.
Håper bare egget slipper nå da, og at det ikke er bare lurerier :smiley-angelic001

Jaa, jeg har vært skikkelig deppa. Har bitcha og vært sur til mannen og, pga jobben hans :(
Så det måtte feires med en superkjapp bonusrunde i dag klokka 04.45 :hilarious: så jeg er trøtt som ei strømpe på jobb i dag, men jeg tenker det er verdt det.
Håper bare egget slipper nå da, og at det ikke er bare lurerier :smiley-angelic001

Hehe så bra dere fikk inn litt flere svømmere i dag tidlig! Egget har bare å slippe nå !

Syns det er så rart at man nærmest blir opplært til at sex uten prevensjon = du blir gravid.. Og selv når man gjør alt «riktig» så er det likevel ikke sikkert at man blir det! Helt utrolig og skjønner mer og mer hvordan man føler at ens baby er et mirakel❤️

Hehe så bra dere fikk inn litt flere svømmere i dag tidlig! Egget har bare å slippe nå !

Syns det er så rart at man nærmest blir opplært til at sex uten prevensjon = du blir gravid.. Og selv når man gjør alt «riktig» så er det likevel ikke sikkert at man blir det! Helt utrolig og skjønner mer og mer hvordan man føler at ens baby er et mirakel❤️

Ja, ikke sant... forrige gang ble jeg jo uplanlagt gravid lett som en plett. Så jeg har virkelig forstått hvor mye man kan lengte etter å være gravid nå etter prøvingen på nummer to..

Jeg tror jeg for første gang har merket en skikkelig eggløsning, og kanskje litt senere enn Flo har regnet ut, som skulle vært den 7.mai? Var som sakt skikkelig kvalm og dårlig i magen på mandag, og i går kveld hadde jeg stikkninger på begge sider i magen, og når jeg gikk på do kom det to laaange slimtråder ut, altså jeg kunde dra de av papiret å holde de i hånden liksom, veldig eggeslim bare sterkere.
Noen formeninger om hva det kan være?

Jeg tror jeg for første gang har merket en skikkelig eggløsning, og kanskje litt senere enn Flo har regnet ut, som skulle vært den 7.mai? Var som sakt skikkelig kvalm og dårlig i magen på mandag, og i går kveld hadde jeg stikkninger på begge sider i magen, og når jeg gikk på do kom det to laaange slimtråder ut, altså jeg kunde dra de av papiret å holde de i hånden liksom, veldig eggeslim bare sterkere.

Høres ut som samme slim jeg har hatt de to foregående syklusene! Som jeg går rundt og venter på nå.. Har lest meg til at det er eggløsningsslim :-) Veldig slimete, og helt som rå eggehvite. Jeg kunne også strekke det litt mellom to fingre. Ikke til å ta feil av ift væske som kommer ut i forkant..

Syklusene kan jo variere litt så kan hende din er noe forskjellig nå enn det Flo regner ut? :-)

Det høres ut som EL-slim for meg :) har du testet eller tempet i tillegg? Om ikke så er det jo ikke sikkert appen har rett.

Høres ut som samme slim jeg har hatt de to foregående syklusene! Som jeg går rundt og venter på nå.. Har lest meg til at det er eggløsningsslim :) Veldig slimete, og helt som rå eggehvite. Jeg kunne også strekke det litt mellom to fingre. Ikke til å ta feil av ift væske som kommer ut i forkant..

Syklusene kan jo variere litt så kan hende din er noe forskjellig nå enn det Flo regner ut? :)
Det håper jeg! Har alltid fått det slimet før og kunne dra det mellom tommel og pekefinger, men denne gang var det veldig tykt og langt, måtte bruke begge hendene liksom for å dra den helt uto_O Aldri så lite rosafarget i det gule.. Merkelig, men håper det er bra! Hadde lyst å hoppe til køys med mannen med en gang jeg så det, men han var ikke helt giret i går:mad: Krysser fingrene for jobben vi har gjort denne pp’en:rolleyes:

Det høres ut som EL-slim for meg :) har du testet eller tempet i tillegg? Om ikke så er det jo ikke sikkert appen har rett.
Ja håper det! Ikke tempet eller testet denne gang, om det ikke har gått denne pp’en heller, tenker vi å prøve med litt «hjelpemidler» neste runde. Begynner å tvile litt på appen jao_O

Back
Topp