Hehe ja det er meget irriterende med syklusene jeg har opplevd Det går seg nok til for både meg og deg, sikkert noe med det at du hadde hormonspiral som uansett kanskje har tullet litt med kroppen, selv om det sies at det skal gå seg ganske normalt fort når den er tatt ut. Har ikke prøvd å teste el eller temp før, men når tr er over for denne gang skal jeg prøve å gjøre det
Jeg har hørt fra så mange kanter at alt skal gå som normalt med hormonspiral fordi mengdene er så små, men jeg håper virkelig ikke dette er normalen. Har hatt det jeg mener er EL-stikk i magen med jevne mellomrom (irriterer meg nå voldsomt over at jeg ikke noterte ned datoene!) også de årene jeg har hatt spiral, så har egentlig ingen grunn til å tro at jeg ikke har hatt eggløsning, annet enn at jeg nå har lett etter EL over en måned og foreløpig er det eneste tydelige jeg har kunnet putte inn i appene en lang rekke negative tester, forvirrende temperatur og heftig menstruasjon. Håper virkelig det går seg til raskt, for dette er slitsomt!