Vi som prøver for første gang

Hehe ja det er meget irriterende med syklusene jeg har opplevd:woot: Det går seg nok til for både meg og deg, sikkert noe med det at du hadde hormonspiral som uansett kanskje har tullet litt med kroppen, selv om det sies at det skal gå seg ganske normalt fort når den er tatt ut. Har ikke prøvd å teste el eller temp før, men når tr er over for denne gang skal jeg prøve å gjøre det :)

Jeg har hørt fra så mange kanter at alt skal gå som normalt med hormonspiral fordi mengdene er så små, men jeg håper virkelig ikke dette er normalen. Har hatt det jeg mener er EL-stikk i magen med jevne mellomrom (irriterer meg nå voldsomt over at jeg ikke noterte ned datoene!) også de årene jeg har hatt spiral, så har egentlig ingen grunn til å tro at jeg ikke har hatt eggløsning, annet enn at jeg nå har lett etter EL over en måned og foreløpig er det eneste tydelige jeg har kunnet putte inn i appene en lang rekke negative tester, forvirrende temperatur og heftig menstruasjon. Håper virkelig det går seg til raskt, for dette er slitsomt!

Ja føler med deg angående eggløsningen hehe, skikkelig frustrerende! Så godt at du har regelmessig syklus da <3 Tusen takk :D

Den frustrasjonen er kilde til mye vondt altså ;) men dessverre er det jo ikke så mye å få gjort med det.

Jeg lever så innmari i spenning for tiden! Har begynt på jobb også da, og det er meeeer enn nok å gjøre, så rekker liksom ikke å kjenne etter hva som foregår i kroppen heller :banghead:

Grugleder meg til tempingen i morgen tidlig. HÅPER den har steget. For da har jeg hatt EL og sjanse for å bli befruktet :eek:

EL-testene er nemlig negative igjen. Så det tilter fullstendlig for meg om det var lurerier og egget ikke slapp altså.
Da tror jeg faktisk jeg går rett i kjelleren og blir der en stund

Kjenner at jeg er så lei dette styret kroppen min driver med. Kanskje det er at den finner tilbake til normalen.. Nå har jeg TR på 6 døgnet.. Å like mye.. Mot normalt er jeg ferdig etter 4 dager. Metforminen skal få tid til å funke iallefall

Full rulle på jobb siden oppstart etter nedstengningen..
Jeg løper rundt hele dagen, ikke 10 min engang til et pust i bakken. Jeg har betalt lunsj, og derfor setter ikke sjefen av 15-30 min lunsj, men mener at jeg skal spise mellom pasientene når jeg har tid, det er jo umulig nå.
Jeg har vell rett på lunsjpause, og jeg som er alene og må passe resepsjonen har også krav på betalt lunsj.

Livredd for at det kan påvirke lille frøet:(
Beklager mine randome innlegg, men godt å få frustrasjonen ut her..
Ha en fin dag alle sammen:Heartpink

Jeg løper rundt hele dagen, ikke 10 min engang til et pust i bakken. Jeg har betalt lunsj, og derfor setter ikke sjefen av 15-30 min lunsj, men mener at jeg skal spise mellom pasientene når jeg har tid, det er jo umulig nå.
Jeg har vell rett på lunsjpause, og jeg som er alene og må passe resepsjonen har også krav på betalt lunsj.

Nei uff stakkars :( Jeg har lest om stress og slikt, tror det mest kan påvirke at EL blir forsinket eller uteblir. Så prøv å ikke tenk på det :Heartred Det kommer nok til å gå kjempe fint!! Men veldig kjipt at du ikke får noe pust i bakken på arbeid..

neimen! Du burde da få en liten matpause om ikke annet!! :)
Full rulle her også, men vi er flinke til å avlaste hverandre. Nå har jeg stått og undervist i samme klasserom siden 08.30. Ikke kunnet gått fra elevene. Nå kom det endelig noen og avlastet meg så jeg skulle få spise og sette meg ned litt.

Nei uff stakkars :( Jeg har lest om stress og slikt, tror det mest kan påvirke at EL blir forsinket eller uteblir. Så prøv å ikke tenk på det :Heartred Det kommer nok til å gå kjempe fint!! Men veldig kjipt at du ikke får noe pust i bakken på arbeid..
Huff ja.. jeg er vanligvis glad i å ha MYE og gjøre, da går dagen fortere. Men dere vet nok alle sammen hvordan det er når man ønsker noe så mye, fort gjort å overtenke alt:nailbiting: Ja har lest om det med el, håper den holder seg stabil:rolleyes:

neimen! Du burde da få en liten matpause om ikke annet!! :)
Full rulle her også, men vi er flinke til å avlaste hverandre. Nå har jeg stått og undervist i samme klasserom siden 08.30. Ikke kunnet gått fra elevene. Nå kom det endelig noen og avlastet meg så jeg skulle få spise og sette meg ned litt.
Ja, jeg må nok ta det opp med sjefen!
Heldig som har noen som kan avlaste deg, godt å kunne slappe av og lade batteriene litt.
Nyt helgen:Heartpink

Jeg har hørt fra så mange kanter at alt skal gå som normalt med hormonspiral fordi mengdene er så små, men jeg håper virkelig ikke dette er normalen. Har hatt det jeg mener er EL-stikk i magen med jevne mellomrom (irriterer meg nå voldsomt over at jeg ikke noterte ned datoene!) også de årene jeg har hatt spiral, så har egentlig ingen grunn til å tro at jeg ikke har hatt eggløsning, annet enn at jeg nå har lett etter EL over en måned og foreløpig er det eneste tydelige jeg har kunnet putte inn i appene en lang rekke negative tester, forvirrende temperatur og heftig menstruasjon. Håper virkelig det går seg til raskt, for dette er slitsomt!

Huff ja føler med deg!! Utrolig irriterende og frustrerende, men vi får bare tenke at en dag var alt verdt det :D

Ja, jeg må nok ta det opp med sjefen!
Heldig som har noen som kan avlaste deg, godt å kunne slappe av og lade batteriene litt.
Nyt helgen:Heartpink

Det tror jeg du gjør lurt i :Heartpink
Håper du får slappa av og henta deg litt inn i helga!

Skjønner deg godt! Jobber på sykehjem og det er full rulle fra vi kommer på jobb til vi er ferdig... Vi har overbelegg på jobb nå pga coronaviruset, med 6 pasienter fler enn vi har både rom og plass til:inpain: Så de fleste dager rekker vi ikke å ta en toalettpause engang, utrolig frustrerende!

Det er også i tankene mine ang graviditet og en hektisk og stressende arbeidsituasjon, regner med jeg ikke blir mange mnd på vei før jeg blir sykemeldt... Skal hvertfall holde ut så lenge jeg klarer :D

11dpo idag, klarte ikke å dy meg og tok test imårres og nå nettopp, jeg er så glad!! Håper virkelig denne spiren sitter :shy::Heartred:smiley-angelic001:smiley-bounce022

Vedlegg

• 01FD89B0-A7B8-40F5-8151-532E89EBABA9.jpeg
    01FD89B0-A7B8-40F5-8151-532E89EBABA9.jpeg
    7,6 KB · Visninger: 92
11dpo idag, klarte ikke å dy meg og tok test imårres og nå nettopp, jeg er så glad!! Håper virkelig denne spiren sitter :shy::Heartred:smiley-angelic001:smiley-bounce022

Neimenn har du sett så utrolig nydelig strek:Heartred:Heartred GRATULERER SÅ MASSE :D Så fantastisk måte å starte helgen på! Ble skikkelig glad på dine vegne nå:love7

Skjønner deg godt! Jobber på sykehjem og det er full rulle fra vi kommer på jobb til vi er ferdig... Vi har overbelegg på jobb nå pga coronaviruset, med 6 pasienter fler enn vi har både rom og plass til:inpain: Så de fleste dager rekker vi ikke å ta en toalettpause engang, utrolig frustrerende!

Det er også i tankene mine ang graviditet og en hektisk og stressende arbeidsituasjon, regner med jeg ikke blir mange mnd på vei før jeg blir sykemeldt... Skal hvertfall holde ut så lenge jeg klarer :D
Dere er så gode alle som arbeider innen omsorg i denne tiden :Heartred Vi er heldig som har dere:wav

Neimenn har du sett så utrolig nydelig strek:Heartred:Heartred GRATULERER SÅ MASSE :D Så fantastisk måte å starte helgen på! Ble skikkelig glad på dine vegne nå:love7
Åå tusen takk :Heartred:Heartred ble så glad av kveldstesten, mue tydeligere enn den tidligere idag :shy::shy:

Back
Topp