Vi som prøver for første gang

Tusen takk:Heartred Hvordan går det hos deg?:love7
Jeg har ikke testet noe enda, men tenker å kjøpe noen tester på apoteket i dag så jeg har liggende. 9 dpo i dag, 6 dager til ikm, så tenker kanskje bare vente å se hva som skjer:rolleyes: Har vært uvanlig kvalm de siste dagene og hatt veldig hodepine, så går hele tiden å tenker på om det kan være et tidlig tegn:p Men er vell sikkert stresset på jobb som gjør deto_O
Holder på håpet:Heartpink Hvordan gikk det å sove i natt da? Sikkert ikke lett å tenke på annet nå:Heartblue

Jeg har ikke testet noe enda, men tenker å kjøpe noen tester på apoteket i dag så jeg har liggende. 9 dpo i dag, 6 dager til ikm, så tenker kanskje bare vente å se hva som skjer:rolleyes: Har vært uvanlig kvalm de siste dagene og hatt veldig hodepine, så går hele tiden å tenker på om det kan være et tidlig tegn:p Men er vell sikkert stresset på jobb som gjør deto_O
Holder på håpet:Heartpink Hvordan gikk det å sove i natt da? Sikkert ikke lett å tenke på annet nå:Heartblue
Spennende dager i vente for deg!! Når tenler du å teste? :Heartred
Mye mulig det er tidlig tegn og! Krysser fingrene!

haha jo, sovnet fort men våknet i 6 tiden og klarte ikke å sove så måtte ta en ny test for å se strek igjen :Heartred:Heartred gleder meg til digital imorgen:shy::shy:

Jo, skikkelig positiv test :D og dessuten fikk jeg jo også en skikkelig trang til å teste. Hadde jo normalt ikke testa før CD16. Må være noe kroppen prøvde å si! Synes bare det er rart å ikke ha alle de tydelige, fysiske symptomene. Det er vel ikke alt man skal forstå, haha.

For min del har det ganske mye å si. Viktig for meg å vite om vi har sjanse eller ikke. Sånn i den store sammenhengen er det kanskje ikke så viktig, men ;)

Når jeg legger inn estimert termin på terminkalkulator så virker det som om syklus (og dermed EL) har noe å si. Jeg fikk mens 3.mai og ved 28 dagers syklus får jeg opp termin 10.feb og ved 25 dagers syklus blir termin 7.feb.! Da tar nok kalkulatoren høyde for helt standard el som kommer 14 dager før første dag i neste mens.

Jeg syns det hadde vært kjempekult å vite hvilke av «aksjonærmøtene» som klaffer men det blir vanskelig når vi gjør det så jevnlig og ikke vet eksakt dato for EL/når egget faktisk blir befruktet da :-) Mm det kan komme opp slik info ved TUL eller noe sånn?

Når jeg legger inn estimert termin på terminkalkulator så virker det som om syklus (og dermed EL) har noe å si. Jeg fikk mens 3.mai og ved 28 dagers syklus får jeg opp termin 10.feb og ved 25 dagers syklus blir termin 7.feb.! Da tar nok kalkulatoren høyde for helt standard el som kommer 14 dager før første dag i neste mens.

Jeg syns det hadde vært kjempekult å vite hvilke av «aksjonærmøtene» som klaffer men det blir vanskelig når vi gjør det så jevnlig og ikke vet eksakt dato for EL/når egget faktisk blir befruktet da :) Mm det kan komme opp slik info ved TUL eller noe sånn?

Dato for eggløsning er jo da embryoet starter veksten sin. Det blir befruktet innen et døgn fra EL. Hvilket av flere samleier den aktuelle sædcellen stammer fra er nok umulig å si så lenge det er flere, de kan jo svømme litt om hverandre så lenge de overlever lenge nok til egget kommer ;)

Jeg syns det hadde vært kjempekult å vite hvilke av «aksjonærmøtene» som klaffer men det blir vanskelig når vi gjør det så jevnlig og ikke vet eksakt dato for EL/når egget faktisk blir befruktet da :) Mm det kan komme opp slik info ved TUL eller noe sånn?

hm, ja, kanskje det utgjør noe...
tidlig ul kan jo måle ganske nøyaktig. I alle fall mye mer nøyaktig enn OUL :)

Spennende dager i vente for deg!! Når tenler du å teste? :Heartred
Mye mulig det er tidlig tegn og! Krysser fingrene!

haha jo, sovnet fort men våknet i 6 tiden og klarte ikke å sove så måtte ta en ny test for å se strek igjen :Heartred:Heartred gleder meg til digital imorgen:shy::shy:
Ja veldig spennende! Jeg tenker å vente på TR, om hun ikke kommer som venter 22. Mai, så tar jeg en test. Er veldig trøtt dagen, kjenner også litt murring:rolleyes: Men tør ikke håpe for mye..
Så kjekt, gleder meg til å høre videre hvordan det går med dere:Heartpink

Ja veldig spennende! Jeg tenker å vente på TR, om hun ikke kommer som venter 22. Mai, så tar jeg en test. Er veldig trøtt dagen, kjenner også litt murring:rolleyes: Men tør ikke håpe for mye..

Så flink du er som klarer å vente :D krysser fingrene for deg!

Åh så god du er som venter :angelic::angelic:
Krysser fingrene for deg:Heartred:Heartred

Ja veldig spennende! Jeg tenker å vente på TR, om hun ikke kommer som ventet 22. Mai, så tar jeg en test. Er veldig trøtt om dagen, kjenner også litt murring:rolleyes: Men tør ikke håpe for mye..
Så flink du er som klarer å vente :D krysser fingrene for deg!
Ja, tenker det er like greit, så sparer jeg MYE penger på tester og slipper å bli skuffet mer enn en gang, om TR skulle melde sin ankomst:shifty: Tusen takk:Heartpink
Hvordan går det med deg?

Ja, tenker det er like greit, så sparer jeg MYE penger på tester og slipper å bli skuffet mer enn en gang, om TR skulle melde sin ankomst:shifty: Tusen takk:Heartpink
Hvordan går det med deg?

Det har du jo helt rett i :) jeg mangler en stor dose selvkontroll der ass! Lider av en så sterk trang til å hele tiden vite hva som skjer :hilarious: så lenge jeg har tester i hus så greier jeg ikke la være altså!

Med meg går det bra :D har endelig fått krysset mitt i FF! Er 3 dpo i dag, og gleder meg til å starte med leting etter symptomer :bag: litt morsomt å tenke på at EL egentlig skulle være i dag, og med siste aksjer lagt inn tirsdag/onsdag hadde jo sjansene vært veldig små! Er skikkelig happy for at EL kom tidligere :love2

Hopper inn i denne tråden her. Førstegangsprøver, 20 år, ble gravid i februar pp2, men mistet i april i SA ved 9 uker. Tilbake i vanlig syklus nå, og inne i PP1.

HJELP
Jeg var akkurat på do, når jeg tørket kom det først litt slim med noe brunt i, så tørket jeg igjen og da kom det litt slim med rosa blod.. Hva kan dette være? Aldri opplevd før:nailbiting: Det var veldig lite, ikke nok til at det legger seg i trusen liksom. Tok en tampong, og da kom det aldri så lite på tuppen.

HJELP
Jeg var akkurat på do, når jeg tørket kom det først litt slim med noe brunt i, så tørket jeg igjen og da kom det litt slim med rosa blod.. Hva kan dette være? Aldri opplevd før:nailbiting: Det var veldig lite, ikke nok til at det legger seg i trusen liksom. Tok en tampong, og da kom det aldri så lite på tuppen.
Kan det være festeblødning??

HJELP

Festeblødning kanskje :D

Back
Topp