Tempen økte ganske mye i dag, så jeg kan roe meg ned og tenke at EL faktisk har vært
Yay!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen økte ganske mye i dag, så jeg kan roe meg ned og tenke at EL faktisk har vært
Jeg har ikke testet noe enda, men tenker å kjøpe noen tester på apoteket i dag så jeg har liggende. 9 dpo i dag, 6 dager til ikm, så tenker kanskje bare vente å se hva som skjer Har vært uvanlig kvalm de siste dagene og hatt veldig hodepine, så går hele tiden å tenker på om det kan være et tidlig tegn Men er vell sikkert stresset på jobb som gjør detTusen takk Hvordan går det hos deg?
Spennende dager i vente for deg!! Når tenler du å teste?Jeg har ikke testet noe enda, men tenker å kjøpe noen tester på apoteket i dag så jeg har liggende. 9 dpo i dag, 6 dager til ikm, så tenker kanskje bare vente å se hva som skjer Har vært uvanlig kvalm de siste dagene og hatt veldig hodepine, så går hele tiden å tenker på om det kan være et tidlig tegn Men er vell sikkert stresset på jobb som gjør det
Holder på håpet Hvordan gikk det å sove i natt da? Sikkert ikke lett å tenke på annet nå
Jo, skikkelig positiv test og dessuten fikk jeg jo også en skikkelig trang til å teste. Hadde jo normalt ikke testa før CD16. Må være noe kroppen prøvde å si! Synes bare det er rart å ikke ha alle de tydelige, fysiske symptomene. Det er vel ikke alt man skal forstå, haha.
For min del har det ganske mye å si. Viktig for meg å vite om vi har sjanse eller ikke. Sånn i den store sammenhengen er det kanskje ikke så viktig, men
Når jeg legger inn estimert termin på terminkalkulator så virker det som om syklus (og dermed EL) har noe å si. Jeg fikk mens 3.mai og ved 28 dagers syklus får jeg opp termin 10.feb og ved 25 dagers syklus blir termin 7.feb.! Da tar nok kalkulatoren høyde for helt standard el som kommer 14 dager før første dag i neste mens.
Jeg syns det hadde vært kjempekult å vite hvilke av «aksjonærmøtene» som klaffer men det blir vanskelig når vi gjør det så jevnlig og ikke vet eksakt dato for EL/når egget faktisk blir befruktet da Mm det kan komme opp slik info ved TUL eller noe sånn?
Når jeg legger inn estimert termin på terminkalkulator så virker det som om syklus (og dermed EL) har noe å si. Jeg fikk mens 3.mai og ved 28 dagers syklus får jeg opp termin 10.feb og ved 25 dagers syklus blir termin 7.feb.! Da tar nok kalkulatoren høyde for helt standard el som kommer 14 dager før første dag i neste mens.
Jeg syns det hadde vært kjempekult å vite hvilke av «aksjonærmøtene» som klaffer men det blir vanskelig når vi gjør det så jevnlig og ikke vet eksakt dato for EL/når egget faktisk blir befruktet da Mm det kan komme opp slik info ved TUL eller noe sånn?
Ja veldig spennende! Jeg tenker å vente på TR, om hun ikke kommer som venter 22. Mai, så tar jeg en test. Er veldig trøtt dagen, kjenner også litt murring Men tør ikke håpe for mye..Spennende dager i vente for deg!! Når tenler du å teste?
Mye mulig det er tidlig tegn og! Krysser fingrene!
haha jo, sovnet fort men våknet i 6 tiden og klarte ikke å sove så måtte ta en ny test for å se strek igjen gleder meg til digital imorgen
Ja veldig spennende! Jeg tenker å vente på TR, om hun ikke kommer som venter 22. Mai, så tar jeg en test. Er veldig trøtt dagen, kjenner også litt murring Men tør ikke håpe for mye..
Så kjekt, gleder meg til å høre videre hvordan det går med dere
Åh så god du er som venterJa veldig spennende! Jeg tenker å vente på TR, om hun ikke kommer som venter 22. Mai, så tar jeg en test. Er veldig trøtt dagen, kjenner også litt murring Men tør ikke håpe for mye..
Ja veldig spennende! Jeg tenker å vente på TR, om hun ikke kommer som ventet 22. Mai, så tar jeg en test. Er veldig trøtt om dagen, kjenner også litt murring Men tør ikke håpe for mye..
Ja, tenker det er like greit, så sparer jeg MYE penger på tester og slipper å bli skuffet mer enn en gang, om TR skulle melde sin ankomst Tusen takkSå flink du er som klarer å vente krysser fingrene for deg!
Ja, får ofte lyst til å ta en test.. Men tenker jeg klarer å vente 5 dager til Tusen takk, krysser fingrene selv!Åh så god du er som venter
Krysser fingrene for deg
Ja, tenker det er like greit, så sparer jeg MYE penger på tester og slipper å bli skuffet mer enn en gang, om TR skulle melde sin ankomst Tusen takk
Hvordan går det med deg?
Velkommen og masse lykke til med prøvingenHopper inn i denne tråden her. Førstegangsprøver, 20 år, ble gravid i februar pp2, men mistet i april i SA ved 9 uker. Tilbake i vanlig syklus nå, og inne i PP1.
Tusen takk! Skal ha EL neste uke, rundt 27-28 mai, så håper vi trefferVelkommen og masse lykke til med prøvingen
Kan det være festeblødning??HJELP
Jeg var akkurat på do, når jeg tørket kom det først litt slim med noe brunt i, så tørket jeg igjen og da kom det litt slim med rosa blod.. Hva kan dette være? Aldri opplevd før Det var veldig lite, ikke nok til at det legger seg i trusen liksom. Tok en tampong, og da kom det aldri så lite på tuppen.
HJELP
Jeg var akkurat på do, når jeg tørket kom det først litt slim med noe brunt i, så tørket jeg igjen og da kom det litt slim med rosa blod.. Hva kan dette være? Aldri opplevd før Det var veldig lite, ikke nok til at det legger seg i trusen liksom. Tok en tampong, og da kom det aldri så lite på tuppen.
Hmm.. aner ikke! Hvis det er festeblødning, bør jeg får positiv test nå da? Eller er det tidKan det være festeblødning??
ååå, orker ikke håpe for mye Man får vell ikke positiv test før noen dager etter isåfall?Kan det være festeblødning??
ååå, orker ikke håpe for mye Man får vell ikke positiv test før noen dager etter isåfall?